Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבועיים האחרונים התפתחה לי בעייה מציקה ביותר ברכב.

זה התחיל בקושי מסויים ללחוץ על דוושת הגז כאשר האוטו מגיב בקרטועים קלים.

כעבור כמה ימים הרכב התחיל להתקשות בהנעה הראשונית בבוקר.

המנוע החל לפעול בכבדות, כאילו נחנק , כאילו משהו בזירמת הדלק אליו לא תקין.

לאחר ההתנעה הראשונית הרכב מתקשה לפתח מהירות (להאיץ) כל לחיצה על הגז גורמת לו להשתעלות.

לקחתי אותו למוסך שם המוסכניק פתח את הצינור של הפילטר אויר והתיז ספריי לנקוי קרבורטורים פנימה.

יצא המון עשן לבן כשהטורים היו גבוהים. הספריי "קסם" הזה באמת טיפל בבעיה ליומיים (הרכב חזר לקדמותו) ואז הבעייה חזרה.

אתמול שוב הייתי אצלו והוא טען שצריך להחליף חיישן אויר ושזה מקור הבעיה.

 

מישהו יכל לתת את חוות הדעת שלו על המקרה? ולמה זה דווקא חיישן האויר ?

ומה העלות של דבר כזה?

בגדול אשמח לקבל הסבר על התופעה.

 

בתודה מראש !!!!

×
×
  • תוכן חדש...