Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה, מניסיון של הידית של הדלת הקדמית כבר למדתי שלא כדאי להדביק, זה החזיק כמה שעות ונשבר שוב, שם כבר החלפתי.

 

אז חייבים לחפור עם מקדח בפח של הרכב ? זה לא יחליש את כל המבנה של הדלת סביב הידית ?

פורסם

לא קודחים בפח! אלא בידית עצמה... אתה בין כך תחליף אותה..אתה יכול להשתמש במלחם ישן וכדומה... העיקר להגיע למוט ברזל שפותח.

פורסם

תודה !

הצלחתי היום לפרק את הידית עם מברג ארוך וצבת וקטר גדול. הגעתי למוט הורדתי אותו והדלת נפתחה זה היה יותר קל ממה שחשבתי.

החלק הקשה היה להגיע לאחד הברגים שלה מבפנים, אבל כרגע הידית בחוץ רק שאני לא מצליח להוציא את המוט מהפלסטיק שמחזיק אותו למה שנשאר מהידית.

אני מצרף תמונה, מישהו יכול להסביר לי איך מוציאים את הדבר הזה ?

IMG_20151014_182332.jpg

פורסם (נערך)

אני לא בטוח שאנחנו מדברים על אותו דבר. הפלסטיק השחור עם הפלסטיק לבן בתוכו שמחזיק את המוט, מסתובב חופשי על המוט, לא הבנתי איך אפשר ברבע סיבוב להוציא אותו ?

השירטוט שצירפת הוא של ידית דלת קדמית. כזו החלפתי בעבר בלי בעייה. בידיות הדלת האחורית החיבור של המוט שונה.

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם

ניסיתי לכווץ, לא הולך,זה כאילו לא מוכן להתכווץ, הגישה נורא קשה, זה לא יאמן איפה הם דחפו את החלק הזה של הידית.

לפי הציור הקטן למטה בדף הבא - יכול להיות שפשוט צריך בכח לדחוף ? אני הבנתי אותו נכון ?

 

rear_door_lock.jpg

פורסם

טוב, אחרי הרבה ניסיונות הצלחתי בקושי רב להפריד את הפלסטיק הלבן שמושחל בשחור.

לא בלחיצה עם פלייר - בלתי אפשרי, ולא במשיכה בכח כפי שמצוייר. הצלחתי רק עם קטר גדול כשאני נוגס בו חתיכה אחרי חתיכה, וגם אחרי שכבר הורדתי שליש המנוולים לא רצו להיפרד :

IMG_20151014_210017.jpg

 

עבדתי עוד די הרבה עם הקטר,זה נראה שהם דבוקים אחד לשני, בסוף הצלחתי, עכשיו מחכה לי הסיוט של לחבר את זה לידית החדשה.

IMG_20151014_210920.jpg

פורסם

לא הצלחתי בשום אופן לכווץ את הפלסטיק הלבן הזה המוט שהוא מושחל עליו לא נותן לו להתכווץ.

ושים לב שעוד הייתה לי גישה "נוחה" יחסית כי שברתי את הידית כך שהייתה לי גישה מחוץ לרכב. אם הייתי רוצה לפרק את הידית בשלמותה מבפנים זה בלתי אפשרי לחלוטין להגיע עם פלייר כלשהו לראש הפלטיק הלבן הזה, הוא נמצא בצד ההפוך ממך.

צילמתי תמונה מבפנים לפני ששברתי ופירקתי את הידית אתה יכול לראות - בלתי אפשרי לחלוטין !

IMG_20151014_175505.jpg

פורסם

הסתכלתי שוב על הסרטון המצויין שפרסמו בתחילת השרשור הזה, וכנראה שהמוט הזה יכול לצאת אל מחוץ לדלת אם דוחפים אותו כלפי מטה. כשהוא מחוץ לדלת הרבה יותר קל לטפל בו, וזו תהיה דרך נוחה גם להתקין אותו חזרה בידית החדשה.אני אנסה מחר ואדווח.

פורסם
קרה לחבר עם אקסנט 2005 כאשר הידית הפנימית היתה תקינה הידית החיצונית ניתקה מהמוט ומישהו העביר את הנעילת ילדים למצב נעול, ז"א לא ניתן לפתוח מבפנים אלא רק מבחוץ, אבל הידית החיצונית היתה שבורה

הפתרון היה לשבור את הידית עם קידוח \ דרמל ולמשוך את המוט ולפתוח את הדלת,

לאחר מכן להחליף את הידית החיצונית שגם ככה היתה שבורה

עלות ידית החיצונית היתה סדר גודל של כ 50 ש"ח

סרטון שממחיש את הרעיון של שבירת הידית החיצונית ופתיחת הדלת

 

להגיע למוט היה אצלי הרבה יותר קל ממה שהראו בסרטון - מברג שטוח חזק, משיכה בזהירות כלפי מעלה, זהירות !! הידית הזו עשוייה מפלסטיק קשיח, עפה לי החתיכה השבורה ישר למצח ופצעה אותי. כדאי ללבוש משקפי מגן כשעושים את זה. מאחורי הפלסטיק נחשף המוט לחיצה שלו כלפי מטה עם פלייר פתחה מיידית את הדלת.

נראה לי שמכמות התמונות והסרטים שעשיתי אפשר לכתוב פרוייקט קטן לפורום על החלפת ידית.

אני קצת אתפנה ואני אכתוב.

×
×
  • תוכן חדש...