Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם

 

דלת הנוסעים ברכב לא נפתחת . לא מבפנים ולא מבחוץ .

הדלת במצב סגור , איך אני יכול לפתוח אותה ולטפל בבעיה ?

 

תודה

פורסם

הדלת מבחוץ קצת משוחררת אבל אם זה הייתה הבעיה הדלת הייתה נפתחת מבפנים ?

לגביי מצב נעילת ילדים , זה אני לא יודע כי ככה קניתי את האוטו

פורסם

אם הופעלה נעילה ילדים אי אפשר לפתוח את הדלת מבפנים.

למען האמת אני בסיפור דומה בדיוק עכשיו. הידית החיצונית נשברה, ויש נעילת ילדים כך שאי אפשר לפתוח מבפנים.

פורסם
מצב נעילת ילדים מבטל פתיחה מפנים הרכב לא מבחוץ.

 

לפי הבנתי -המוט שאחראי על מנגנון פתיחת הדלת, השתחרר.

תופעה מוכרת.

 

ואיך מגיעים למוט הזה בצורה הכי קלה כשהדלת לא נפתחת בשום צורה ?

פורסם

רק בעל מקצוע יכול לעשות את זה. וזה לא זול בכלל.

 

יש לו כלים מתאימים. הוא נכנס מתוך הרכב למנגנון הנעילה מאחורי הכיסוי ופותח את הדלת.

בהרבה מקרים ראיתי נזקים לפלסטיק. כנראה שאין ברירה.

 

אם אתה בכל זאת מתעקש לעשות לבד? אתה חייב להגיע למנגנון הנעילה שנמצא בערך באמצע הדלת

בחלק הפנימי. ולנסות עם מוט ברזל דק על ידי משיכה לפתוח את הדלת.

 

בהצלחה.

פורסם

מדופן הדלת הפנימית אי אפשר להגיע למנגנון בלי נזקים לפלסטיקה,

אני יכול בצורה פשוטה יותר, לפורר ולשבור בזהירות את הידית החיצונית, ומשם להגיע למוט שמשחרר את הנעילה. קיויתי שיש דרך פחות "אלימה"

פורסם

יש לך כפות ידיים גדולות ? :-P

כי אפשר גם לפרק את הידית הפנימית, ולנסות "לתפוס" את הרוד הסורר דרך החור שמאחוריה.

אבל כף יד של מבוגר לא עוברת שם.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

הידיות של סוזוקי מילא נשברות כל הזמן כמו המראות.

 

אגב נסה עם מכות על הדלת, לפעמים זה מצליח להשתחרר. (מכות בדופן הפנימי ומשחק בידית)

פורסם

קרה לחבר עם אקסנט 2005 כאשר הידית הפנימית היתה תקינה הידית החיצונית ניתקה מהמוט ומישהו העביר את הנעילת ילדים למצב נעול, ז"א לא ניתן לפתוח מבפנים אלא רק מבחוץ, אבל הידית החיצונית היתה שבורה

הפתרון היה לשבור את הידית עם קידוח \ דרמל ולמשוך את המוט ולפתוח את הדלת,

לאחר מכן להחליף את הידית החיצונית שגם ככה היתה שבורה

עלות ידית החיצונית היתה סדר גודל של כ 50 ש"ח

סרטון שממחיש את הרעיון של שבירת הידית החיצונית ופתיחת הדלת

פורסם

תודה על הסרטון, אני עדיין מקווה שאצליח להמנע מהרס כזה.

ממש עכשיו גם הדלת השנייה מאחור לא נפתחת מבחוץ, וגם שם הייתה נעילת ילדים (חוקי מרפי עובדים יפה אצלי). אחרי קצת משחק עם הידית היא פתאום נפתחה - הורדתי את הפנל שלה ואני אנסה להבין לפי זה איך לפתוח את הדלת השנייה אולי עם איזה מוט ארוך.

פורסם

את הידית החיצונית תהיה חייב להחליף. ברכב הזה זה הדבר שעושה הכי הרבה צרות. תחפור אותו כמו שאמרו לך ותמשוך את המוט ברזל שהידית מזיזה...

ידית כזו עולה גרושים ואין חנות חלפים שלא מכירה אותה...

אל תנסה להדביק את הידית זה לא יחזיק יותר מכמה דקות, מניסיון...

×
×
  • תוכן חדש...