Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין צמיגים TOYO T1R או R27


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מיסטרB מעיד על עצמו כנהג אגרסיבי מאוד ולכן הייתי לוקח זאת בחשבון בכל הנוגע לקצב שחיקה של הצמיג והדרישות ממנו.

אם אני זוכר נכון, גם לחבר הפורום Stio היו את ה-T1R על פאביה והוא נסע איתם קרוב ל-40K לפני שנשחקו לגמרי.

 

ה-DRB עלה לאחרונה בהקשר של פיז'ו 206, ואם אני זוכר נכון, שני חברים הצהירו על נסיון טוב איתו בשנה החולפת.

 

אם היית מרוצה בסה"כ מהגודייר הנוכחיים, אזי אתה יכול לרכוש אותם שוב, או כמו שמיסטרB הציע, את הדנלופ בלוריספונס שאכן נמצא באותה קטגוריה ומקבל ביקורות דומות למדי.

 

עוד מספר דגמים בעלי גוון ספורטיבי שאני לא בטוח שמיובאים/מיוצרים עדין, ששווה לדעתי לבדוק זמינות -

Verdestein Sportrac 5 (להבנתי, צמיגי מוריס בבית עובד החלו ביבוא של המותג).

ברידג'סטון פוטנזה S001

הנקוק (K110 (Ventus V12 Evo

מישלין Pilot Exalto PE2

פורסם

את הגודייר קניתי עם הרכב שנקנה לפני חצי שנה, הם עם עומק חריצים טוב אבל די יבשים ולכן האחיזה לא משהו בכלל כך שאין לי כ"כ חוות דעת נחרצת עליהם.

 

אני לא מגרזן קבוע אבל חשוב לי בהחלט הפן הספורטיבי בצמיג לימים שהאנדרנלין עולה.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

זה מצחיק לראות איך במידה הזו הבלו ריספונס מקבלים 68 ביקורות שמתורגמות לציון מאוד פושר, ומידה מעל [195/65/15] הביקורות יותר טובות.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Size/15-Inch-Tyres/185-55-15-Tyres.htm

 

אני אומר תישאר עם ההמלצות מניסיון של חברי פורום. נשמע שהבלו יתאימו לך.

יוקוהאמה S דרייב מעולה, אבל לא ראיתי פנצ'ריה שמוכרת אותם המון זמן. נאמר לי שאף אחד לא קנה, אז הפסיקו להביא [הפנצ'ריה לא היבואן]. המחיר גם תמיד בשמיים. כן ראיתי סדרה שנקראת AS אבל לא יודע על יכולות הצמיגים הללו.

ברידג'סטון ER30 צמיג טוב מאוד במידה, אם כי ישב אצלי על רכב משעמם, אז לא באמת הגיע לגבולות האחיזה. תפקד מעולה במספר בלימות חירום.

נראה לי שאם אתה מחפש יותר ספורטיבי לך על הT1R. אם אתה לא נוהג "אסרטיבי" רוב הזמן אני לא חושב שהצמיגים יגמרו כל כך מהר כפי שתואר כאן [15K כמדומני].

למישלין יש צמיגים שהם תמורה מעולה לכסף בדמות ה-PS3 וה-PSS. אולי יש להם אח קטן במידה שלך. שווה בדיקה.

לפי יד 2 הבלו-ריספונס, הF1 והקונטי נכנסים כולם בתקציב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הנתונים בטבלאות זהים. ביקורת פרטנית למידה שונה בוודאי שיכולה להיות אחרת.

הטבלאות האלו מייצגות סיכום כללי של כל הביקורות לצמיג ולא לפי מידה.

לכאורה הן פשוט מציגות את כל הצמיגים שקיימים באותה מידה מבוקשת וגם כוללת צמיגי חורף ושאר ירקות.

פורסם

אין שום מאפיין ספורטיבי בT1R, סליחה על הביטוי אבל זה סתם חרא של צמיג. הבלוריספונס טובים בהרבה בכל אספקט.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
הנתונים בטבלאות זהים. ביקורת פרטנית למידה שונה בוודאי שיכולה להיות אחרת.

הטבלאות האלו מייצגות סיכום כללי של כל הביקורות לצמיג ולא לפי מידה.

לכאורה הן פשוט מציגות את כל הצמיגים שקיימים באותה מידה מבוקשת וגם כוללת צמיגי חורף ושאר ירקות.

נכון. עכשיו שמתי לב כשאני נכנס לצמיג עצמו יש שם ביקורות מכל המידות, למרות שהכותרת היא 185,65,15.

אבל כשאני מחפש לפי 195\65\15 יוצא לי ציון אחר. WTF :shock:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אצלי מוצג אותו ציון, בכל הקטגוריות של הטבלה, בשתי המידות. לא יודע על מה אתה מסתכל.

בכל מקרה, אי אפשר ממש לסמוך על האתר הזה ברמה ההשוואתית בין צמיגים למעט פירסום של מבחנים "אובייקטיבים" שכוללים את הצמיגים המבוקשים, ורצוי במידה הנדרשת.

פורסם

מסכים לחלוטין.

אני גם לוקח את האתר בערבון מוגבל.

זה נחמד בתור כיוון ראשוני.

בעיניי אין תחליף להמלצה מחבר פורום, בתנאי שלא אחד שמהלל את כל מה שקונה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

שלומי, לא כל אחד נוסע את בית אורן פעמיים ביום בדרך לעבודה וחזרה ולא לכל אחד יש רכב חברה שאפשר לקרוע לו את הצורה. אני יודע שיש לך רפרנס לכמה סוגי צמיגים באותו המסלול, אבל סגנון הנהיגה שלך ותוואי הנהיגה שלך רחוק מזה הממוצע. יכול להיות שהבדלי הגישה שלנו נובעים מזה שאתה מדבר מנסיון עם רכב כבד וחזק בעוד אני מתרשם מביצועי הצמיג על רכב קטן, קל ודי חלש.

לדעתי ה T1R הוא צמיג מצויין (כן, מצויין) שזכה לשם רע. כל צמיגי טויו רגישים מאוד ללחץ האוויר, מה שמשפיע ישירות על הפידבק מהצמיג ואופן שחיקתו.

 

אבל כל זה לא חשוב כי מעל הכל עומדת העננה של מבחר צמיגים מוגבל במידה המדוברת. ה T1R הוא הצמיג הכי ספורטיבי שניתן להשיג בארץ במידה הזו, הוא והיוקוהמה S DRIVE אם עדיין קיים. כל יתר הצמיגים שהוזכרו כאן הם יותר צמיגי all rounder / נוטים לירוק ופחות צמיגים ספורטיביים פרופר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

נכון לא כל אחד עושה את זה, אבל אני כן, ולכן יש לי מידע ממקור ראשון ובתנאי 'מעבדה' - ואני יכול להשוות בצורה מאד אמינה צמיגים שעוברים אצלי. ומאחר והמידע קיים ומתועד אז יהיה טיפשי להתעלם ממנו ולהתייחס רק לתחושות סובייקטיביות שלפעמים מטעות.

זה לא רלוונטי אם אני גומר צמיגים ב-15K או ב-30K, כי אם צמיג מסויים מחזיק אצלי 10K והשני 15K, אז אצל אדם נורמלי היחס יישמר, והם יחזיקו נאמר 30K ו-45K בהתאמה (בהנחה שנוסעים מספיק ק"מ בשנה כדי שהם לא ימותו מיובש לפני שימותו משחיקה. מעל 10K בשנה זה בערך הגבול).

סגנון הנהיגה שלי רחוק מהממוצע אבל זה גם לא רלוונטי, וזה דווקא חיובי, כי אני כן מגיע על בסיס יומי למעטפת הביצועים של הצמיג, בכבישים שאני מכיר היטב, ולכן אני יכול להשוות את ההתנהגות שלהם במגבלות, מה שלנהג ממוצע יהיה קשה מאד לעשות.

אבל גם הנהג הממוצע רוצה צמיג שבשעת חירום, כמו תמרון התחמקות או בלימת פתע - ייתן לו את מקסימום האחיזה האפשרי, תמורת הכסף שהוא מוכן לשלם. רק שהוא לא יידע, גם לא בדיעבד, אם זה אכן היה המקסימום, הדרך היחידה היא להשוות ולבדוק את הביצועים לפני שקונים, וזה מה שאני עושה - בשביל הנהג הממוצע אם תרצה.

 

אתה טוען ש

" T1R הוא הצמיג הכי ספורטיבי שניתן להשיג בארץ במידה הזו"

ואני ממש ממש לא מסכים עם המשפט הזה. אין בT1R שום דבר ספורטיבי חוץ מהמראה של הסוליה ! כלום !

צמיג שלא מסוגל להחזיק עומס בסיבובים לא יכול להחשב ספורטיבי. וכן, הוא מחזיק עם לחץ 'מתאים', רק שהלחץ הזה גבוה מדי לנסיעה נורמלית וגורם להיות לרכב להיות נוקשה מאד.

השחיקה שלו מהירה מאד, בעיקר בכתף, אבל לא רק. האחיזה שלו ברטוב ממש לא מזהירה. לא ברור לי איך אפשר להגדיר צמיג כזה כ'מצויין'... מצטער.

את כל הבעיות האלה אגב תיקנו בדגם החדש יותר - T1 SPORT, אבל הוא לא קיים במידה הזאת.

אבל - שני הצמיגים שהצעתי, הבלוריספונס והאפישנט גריפ פרפורמנס, עולים על ה-T1R בכל הפרמטרים, כן, כולל ב'ספורטיביות', ויקרים ממנו בעשרות שקלים בודדות. אני מרשה לעצמי גם להגיד שהם טובים יותר מה-T1 SPORT שהוא בתורו טוב יותר מה-T1R, אז אתה מבין שמדובר בהבדל תהומי מבחינתי.

לא מבין את ההתעקשות הזאת להמליץ על צמיג שיש מספיק ראיות נגדו כדי לפסול אותו לגמרי,ממקורות שונים ברשת, על אחת כמה וכמה כשיש לו תחליפים מעולים במחיר דומה מאד.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

נהיה פה דיון די מעמיק וזה טוב, רק שאותי זה משאיר עם עוד יותר התלבטויות.

אני חושב שארד מה t1r, מצד שני רשמתם שבלורספונס והגודייר לא קיבלו ציונים מזהירים במידה הזאת, drb מצאתי רק התרשמות אחת ממישהו שאצלו שנה בערך וגם היא לא מעמיקה מדי אלא רק התרשמות חיובית בלי הגדרת אופי נסיעה.

בקיצור אני עוד רחוק מהחלטה סופית

Toyota Yaris TS

 

פורסם

לא חושב שההבדל בביצועים בין המידה שלך למידות שיש בהן מבחנים הוא משמעותי. אני נוטה פחות להאמין לחוות דעת סובייקטיביות ויותר למבחנים השוואתיים. תעיין כאן במבחנים, לא בחוות דעת :

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Dunlop/Sport-BluResponse.htm

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/EfficientGrip-Performance.htm

 

אתה יכול להתמקד יותר במבחנים של מידות דומות ככל האפשר לשלך.

הגודייר והבלוריספונס יצאו ברביעיה הראשונה ברוב המבחנים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

נסכים שלא להסכים.

אתה טוען שה Efficientgrip Performance מתעלה באחיזה על ה T1R??? סיראסלי?? בכל הנוגע לאחיזה הצמיג הזה מרגיש כמו צמיג סיני בהשוואה ל T1R, ביתר הפרמטרים (נוחות, רעש, קצב שחיקה) הגודייר מנצחים.

וכן, כל צמיגי טויו צריכים לחץ אוויר גבוה יותר. מה הבעייה בזה? בגלל זה תפסול צמיג? עם ה T1R נסעתי באופן קבוע עם לחץ אוויר גבוה, לא הרגשתי שזה פגע לי בחוויית הנהיגה או בנוחות. אם רוצים נוחות אז נוסעים עם לחץ אוויר נמוך יותר וכשעוברים למוד התגרזנות מעלים אותו בהתאם, מה כל כך נורא בזה? לחץ אוויר מתאים זה א.ב של נהיגה ספורטיבית.

 

טוב, הויכוח הזה עקר. אני רשמתי את רשמיי, אתה רשמת את רשמיך. הנסיון שלי הוא עם שני הצמיגים הנ"ל במידה המדוברת ועם הרכב המדובר, לך יש נסיון עם רכב(ים) אחר, חזק וכבד יותר. כנראה שמכאן נובעים הבדלי ההתרשמות שלנו.

 

 

 

עריכה: והמקור האחרון שהייתי מתייחס אליו ברצינות בהשוואת צמיגים הוא אתר כמו זה שצירפת אליו לינקים. אתר כזה מבחינתי משול לזאפ ואת כל הרשום בו צריך לקחת בערבון מוגבל.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לי דווקא יש ניסיון חיובי עם הT1R.

כשקניתי את הסובארו אימפרזה עם ההנעה הכפולה ,AWD , היא נעלה רביעייה של TOYO T1R.

נהנתי מהאחיזה שלהם בעיקולים במהירות סבירה ומעבר , ההרגשה הייתה כאילו אתה "משודך" למסלול.

גילוי נאות - אציין שהצמיגים כבר גילו סימני עייפות במעמד הקנייה. לפי מבט בהיסטוריה הקפדנית שקיבלתי עם הרכב , הרביעייה נקנתה במרץ 2013 והצמיגים עברו כ16,000 ק"מ. על אופי הנהיגה של הבעלים הקודם לא אוכל להעיד אבל אני רוצה להאמין שהיה רגוע לפי הרושם שנשאר והקפדנות על אחזקת הרכב.

לאחר גישושים והמלצה של הפאנצ'ר מאכר קניתי לפני כחודשיים רביעייה של TOYO Proxes CF2 . הוא טען שמנסיונו כמה לקוחות שלו התלוננו על הרעשים של הT1R......

תן חיוך הכל לדוושה.....8)


×
×
  • תוכן חדש...