Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

הזמן טס כשנהנים , בייחוד כששבוע העבודה קצר ומאפשר לעשות עוד דבר או שניים זולת עבודה.

הלול יפתח מחר ב8:30 לקפה ועבודה על המכוניות למי שמעוניין .

אחר הצהרים נפגשים כרגיל בקפה GREG חוצות המפרץ לקפה ומכוניות אספנות.

מוזמן כל מי שמכוניות אספנות מעניינות אותו ,עם או בלי רכב .

במקביל ,חלקנו ייסעו לאירוע קורבט ומועדון ה 5 בסניף ת"א של מועדון ה 5 (נוקייה ) . לצערי השנה לא אסע בגלל התחיבות משפחתית .

מה עוד קורה?

ההרשמה לאירוע המרכזי בפארק רמת גן נמשכת, נתי מוביל את העניין וכל חברי המועדון הצפוניים נא להמשיך ולהרשם, פרטים על השיירה בהמשך .

כמו כן , נמשכת ההרשמה אצל ישראל לחברות ושילוט.

עוד משהו קטן : נשברתי ופתחתי פייסבווק (חלש אופי , מה לעשות) אז אספנים מוזמנים למצוא אותי בפורומים הרלוונטיים.

להתראות מחר בבוקר או אחר הצהרים .

איתמר

דגל המועדון 1.JPG

פורסם

מפגש מצוין, אשמח לראות את כולם ברמת גן

האתר שלי: asfanoot.weebly.com

בלוג, צור קשר ותמונות מתצוגות ומוזיאונים של רכבי אספנות

סירטונים, ראיונות וסקירות בקרוב :king:

פורסם

שבת שלום



בוקר שישי החל בעבודות בלול , שלמה בנה את מערכת הבלמים בפאקרד, רמי חפר בקרביים של הטרנספורטר אני התעסקתי עם הקבינה של ה F 250. בין לבין הגיעו חברים וחבילת הקפה " נחלה ירוק" הצטמצמה .

אחה"צ הייה אחלה מפגש שכלל אורח לרגע רכוב על BMW 69 ,אריה קרון שהגיע עם הבל אייר היפה שלו והרבה חברים נוספים . כמובן שהרגשנו בחסרונם של החברה שנסעו למפגש קורבט בת"א אבל פירגנו וקיבלנו תמונות און ליין משלמה גדרון.

אני מאחל לכולנו שבוע טוב .

איתמר

IMG_3326.JPGIMG_3327.JPGIMG_3328.JPGIMG_3329.JPGIMG_3330.JPG

IMG_3335.JPG

IMG_3325.JPG

IMG_3334.JPG

פורסם

גמר חתימה טובה וצום קל לכולם

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

×
×
  • תוכן חדש...