Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Frankfurt IAA 2015 (תערוכת פרנקפורט עדכונים שוטפים)


Murzilka
שימו לב! השרשור הזה בן 3150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש כמה צילומים כאלה (אנסה להעלות אותם מאוחר יותר), אבל שוב, זה משתנה מיום ליום. שבת וראשון למשל אלה ימים עמוסים מאוד כי כולם בחופש.

אנחנו היינו בימים פחות עמוסים אז אנחנו לא באמת יכולים להעיד על הצפיפות בימים הפתוחים לקהל הרחב.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלאון נראית מטורפת, ובכלל הסופרב חלום של רכב.

לא מבין איך ב 2015 הרכבים לא היברידיים, אשמח אם תביאו תמונות של הפריוס החדשה. תודה רבה על התמונות, הנאה צרופה.

אוטו-מאניה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Webasto יודעים לייצר דברים מטורפים. הבעיה היחידה היא שהסוכן הישראלי שלהם מדכא כל רצון לעשות איתם עסקים, וחבל.

בביקור הראשון שלי בתערוכה הזדמן לי לקשור שיחה עם הנציג של החברה, שהופתע לגלות שאני ישראלי וגילה לי שהוא עצמו נשוי לישראלית לשעבר ומחלק את זמנו בין ישראל לגרמניה מולדתו. היה מרתק.

 

תודה לכם על הסיקור!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המון אדם - יש צפיפות כמו באוטומוטור שאם אתה מצליח להתקרב בכלל לרכבים אז זה הצלחה?

היינו היום.

צפיפות איומה ונוראה. כל המעברים בביתנים המעניינים מפוצצים באנשים ברמה שאי אפשר ללכת. נהר אדם תקוע.

לגשת למכוניות זו משימה ממש קשה.

להכנס למכונית מעניינת- למשל ג'וליה-תור מייאש.

לראות פרארי/למבורגיני/פורשה-בלתי אפשרי.

תערוכה מרשימה אבל בכמויות המבקרים הללו קשה להנות.

מזל שבחניית המלון עמדו שתי פרארי ומקלארן אחת, אפשר היה להצטלם בנחת.

 

המלצות:

לא לבוא בסופש.

לא לבוא ביום הראשון שפתוח לקהל הרחב.

אם היום הראשון שפתוח לקהל הרחב נופל על סופש (כמו היום), לא להתקרב.

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב פנים של סיאט הזכיר לי את זה של יונדאי

186e01c6327534d7701dd7e901893ca1.jpg

 

הקורבט קבריולט שצולמה הינה דגם סדרתי שעוזב כך את שערי מפעל שברולט, מנגנון הגג מיוצר על ידי וובסטו.

 

e6402988eaf4b91359c5b48e533c8802.jpg

 

הרעיון מאחורי הבאלנו הוא רכב לשווקים מתפתחים כמו ויאטנם, הודו, דרום אמריקה וישראל, לכן יש לבחון את הרכב בהתאם, לא נעשה שום ניסיון למצב אותו כחוד החנית.

סוזוקי יכולים לייצר משפחתית מעולה כמו שכבר הוכח עם הקיזאשי.

 

 

אני רוצה להתייחס לאלפא החדשה,

הדגם החדש הולך להוביל את כניסתה המחודשת של אלפא רומיאו לשוק האמריקאי, על הנייר (ותודה משה על תרגום הפרוספקט בצורה מצויינת) היא נראית מבטיחה מאוד אך שם גם עיקר הבעיה, מנוע בפיתוח מהנדסי פרארי... האם מדובר על עוד מוצר שלא עובר בבטחה את מבחן הזמן? טכנולוגיה מגניבה אבל כשהיא מגיעה מיצרן איטלקי השאלה היא כמה זמן יקח עד שיתחילו הבעיות, מה תהיה עלות התחזוקה? האם השירות הפלצני והגרוע של מזאראטי יחלחל מטה גם לסוכנויות אלפא העתידיות?

המבחן הגדול של פיאט בחזרה לשוק האמריקאי הוא בשירות ובעמידות המוצר, נכון לרגע זה הג'יבלי נכנסה לשוק בצורה טובה, מבצעים מגוחכים בעסקאות ליסיניג ($700 לחודש) הורידו המון רכבים לכביש אך מחירי טיפולים גבוהים ואמינות מפוקפקת יוצרים בעיה מהותית, מספר חברים שכן עברו לג'יבלי ממרצדס וב.מ.וו מאוכזבים מאוד מהחבילה הכוללת (אחד אפילו טוען שכשהוא התלונן על השירות הלקוי, שלחו אותו למרצדס). מה לעשות, מחיר של כמעט $3000 לטיפול בלמים בהשוואה לפחות מ$1000 בM5 זה די תמוה, עלות הרפידות ד"א היא באיזור ה$300 לכל ארבעת הגלגלים.

ימים יגידו.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוקא לפי הפרסומים הישראלים הבאלנו היא סופר מיני שתהיה גדולה מהסויפט.

 

לפי דעתי בארץ היא תמוצב מול ראפיד ספייסבק.

 

אני גם צופה לה גרסת סדאן לשווקים אסייאתים - הזמן יגיד אם אני מהמר נכון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב פנים של סיאט הזכיר לי את זה של יונדאי

יונדאי הוא יצרן אשר מעתיק חדשות לבקרים מיצרנים אירופאיים, אז אולי זה הזכיר לך איזו יונדאי. לא נורא.

 

הקורבט קבריולט שצולמה הינה דגם סדרתי שעוזב כך את שערי מפעל שברולט, מנגנון הגג מיוצר על ידי וובסטו.

ועדיין, מדובר על חברה שעושה דברים מעניינים. למקרה שהדבר לא הובן לך, לא הקורבט היא הנקודה כאן.

 

הרעיון מאחורי הבאלנו הוא רכב לשווקים מתפתחים כמו ויאטנם, הודו, דרום אמריקה וישראל, לכן יש לבחון את הרכב בהתאם, לא נעשה שום ניסיון למצב אותו כחוד החנית.

סוזוקי יכולים לייצר משפחתית מעולה כמו שכבר הוכח עם הקיזאשי.

1. הדבר זכה להתייחסות מפורשת (שווקים מתפתחים).

2. ועדיין, הוא הוצג בתערוכת רכב אירופאית למהדרין.

 

אני רוצה להתייחס לאלפא החדשה,

הדגם החדש הולך להוביל את כניסתה המחודשת של אלפא רומיאו לשוק האמריקאי, על הנייר (ותודה משה על תרגום הפרוספקט בצורה מצויינת) היא נראית מבטיחה מאוד אך שם גם עיקר הבעיה, מנוע בפיתוח מהנדסי פרארי... האם מדובר על עוד מוצר שלא עובר בבטחה את מבחן הזמן? טכנולוגיה מגניבה אבל כשהיא מגיעה מיצרן איטלקי השאלה היא כמה זמן יקח עד שיתחילו הבעיות, מה תהיה עלות התחזוקה? האם השירות הפלצני והגרוע של מזאראטי יחלחל מטה גם לסוכנויות אלפא העתידיות?

המבחן הגדול של פיאט בחזרה לשוק האמריקאי הוא בשירות ובעמידות המוצר, נכון לרגע זה הג'יבלי נכנסה לשוק בצורה טובה, מבצעים מגוחכים בעסקאות ליסיניג ($700 לחודש) הורידו המון רכבים לכביש אך מחירי טיפולים גבוהים ואמינות מפוקפקת יוצרים בעיה מהותית, מספר חברים שכן עברו לג'יבלי ממרצדס וב.מ.וו מאוכזבים מאוד מהחבילה הכוללת (אחד אפילו טוען שכשהוא התלונן על השירות הלקוי, שלחו אותו למרצדס). מה לעשות, מחיר של כמעט $3000 לטיפול בלמים בהשוואה לפחות מ$1000 בM5 זה די תמוה, עלות הרפידות ד"א היא באיזור ה$300 לכל ארבעת הגלגלים.

ימים יגידו.

לגבי כל הממבו ג'מבו על אלפא, מספר הבהרות:

- אין פרוספקט של הג'וליה. למעשה מדובר על תמצות דבריו של הרלד ווסטר - מנכ"ל אלפא רומאו - במסגרת מסיבת העיתונאים בה נכחנו. בנוסף, דיברנו עם דמויות מפתח נוספות ואת הדברים הללו תמצתנו כאן. בלינק הבא ניתן לצפות בדבריו של ווסטר http://www.alvolante.it/video/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-presentazione

- מנוע בפיתוח של פרארי זה יתרון, לא חסרון.

- שירות פלצני וגרוע? תוכל לפרט?

- לא הבנתי משהו, אתה מציין כי השירות של מזראטי הינו פלצני וגרוע, מיד לאחר מכן (שורה מתחת) אתה מציין שהגיבלי (לא ג'יבלי) נכנסת לשוק בצורה טובה. ממליץ לך לגבש מחשבה ואז לכתוב.

- לגבי טיפול בלמים, יש קבלות? מה הוחלף בב.מ.וו ומה הוחלף במזראטי או שזה סתם זיוני שכל בנוסח "אני יודע, תקשיבו לי". מעבר לכך, מה שמותר למזראטי, אסור לב.מ.וו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שירות פלצני וגרוע מגיע אחרי סיבוב מכירות מאסיבי בהשקת הדגם הזול של היצרן, אז היא נכנסה טוב לשוק, איך היא תמשיך משם זאת כבר שאלה של זמן, אפשר להסתכל על הקוואטרופורטה שבתור משומשת סובלת משוק בעייתי מאוד.

לא דיוני שכל ולא נעליים, במזארטי רוצים כ$3000 להחלפת רפידות, בבמוו העלות היא באיזור ה$1000 לM5.

אציין שכאשר לקחתי את הקיימן למוסך המרכזי רצו $600 לסרן לפני מיסים.

 

תפרט לי בבקשה במה יונדאי מעתיקים? אם מדובר על עיצוב, על כל דוגמה שתתן לי אני אתן לך 3 של יצרנים מכובדים.

להבדיל מהמון יצרנים, מרכז הפיתוח של יונדאי עובד שעות נוספות, לא תמצא ברכבי הקונצרן תיבות של ZF או יצרנים חיצוניים אחרים, אלא תיבות בפיתוח עצמאי, יונדאי גם מחזיקים מפעלי מתכת וזכוכית ולמעשה מייצרים 95% מהרכיבים בכל רכב.

 

לגביי ההתייחסות לסוזוקי, הכתיבה על הדגם הנ"ל נעשתה כהסתכלות כללית על הרכב עם תהייה לגבי שווקים מתפתחים, אם משווים אותה למתחרות אז ההתייחסות צריכה להיות שונה.

 

עוד משהו?

 

אה, כן.

 

הספויילר הקדמי באלפא מתוחכם מאוד ונפתח רק ב80 קמש כי מתחת לזה הוא לא הכרחי, אז למה הוא לא קבוע? האם מדובר בגימיק? זאת סתם תהייה. תחזור למר וולוסטר ותבדוק.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שירות פלצני וגרוע מגיע אחרי סיבוב מכירות מאסיבי בהשקת הדגם הזול של היצרן, אז היא נכנסה טוב לשוק, איך היא תמשיך משם זאת כבר שאלה של זמן, אפשר להסתכל על הקוואטרופורטה שבתור משומשת סובלת משוק בעייתי מאוד.

לא דיוני שכל ולא נעליים, במזארטי רוצים כ$3000 להחלפת רפידות, בבמוו העלות היא באיזור ה$1000 לM5.

אציין שכאשר לקחתי את הקיימן למוסך המרכזי רצו $600 לסרן לפני מיסים.

עדיין לא ברור על סמך מה מתבססת הקביעה שלך שהשירות שלהם גרוע. לגבי מחירי החלפת בלמים, תציג הוכחות - מעניין. מעבר לכך, כפי שציינתי קודם לכן, מזראטי יכולים להרשות לעצמם דברים שב.מ.וו לא.

 

נ.ב. הקיימן לא רלוונטית בכלל.

 

תפרט לי בבקשה במה יונדאי מעתיקים? אם מדובר על עיצוב, על כל דוגמה שתתן לי אני אתן לך 3 של יצרנים מכובדים.

להבדיל מהמון יצרנים, מרכז הפיתוח של יונדאי עובד שעות נוספות, לא תמצא ברכבי הקונצרן תיבות של ZF או יצרנים חיצוניים אחרים, אלא תיבות בפיתוח עצמאי, יונדאי גם מחזיקים מפעלי מתכת וזכוכית ולמעשה מייצרים 95% מהרכיבים בכל רכב.

פחות או יותר בכל דגם של יונדאי ניתן למצוא שלל אלמנטים עיצוביים אשר מועתקים מיצרן אירופאי כזה אחר. זה שיונדאי מפתחים בעצמם רכיבים כאלו ואחרים מעיד על מה? אגב, הייתי מעדיף למצוא ביונדאי תיבה של ZF במקום התיבה הבינונית (במקרה הטוב) של יונדאי. בכלל, למרות שאין ספק שיונדאי התקדמו הרבה בפרק זמן קצר, עדיין המוצרים שלהם בינוניים לכל היותר (רק לפני כמה ימים עשינו סיבוב על i30 טורבו אשר פחות או יותר זהה לזיהום העיצובי העונה לשם וולוסטר - מדובר על זבל עופות). אם כבר יונדאי, אז הרכבים של קיה יותר מוצלחים.

 

לגביי ההתייחסות לסוזוקי, הכתיבה על הדגם הנ"ל נעשתה כהסתכלות כללית על הרכב עם תהייה לגבי שווקים מתפתחים, אם משווים אותה למתחרות אז ההתייחסות צריכה להיות שונה.

כפי שציינו כבר, במחיר הנכון ומול המתחרות המתאימות זה יכול להיות רכב טוב. באירופה אין לו באמת מקום.

 

הספויילר הקדמי באלפא מתוחכם מאוד ונפתח רק ב80 קמש כי מתחת לזה הוא לא הכרחי, אז למה הוא לא קבוע? האם מדובר בגימיק? זאת סתם תהייה. תחזור למר וולוסטר ותבדוק.

לגבי אוירודינמיקה אקטיבית, ממליץ לך לקרוא קצת על הנושא. ניכר שאין לך מושג קלוש על מה אתה שח.

אגב, נראה שלא חסר לג'וליה פתרונות טכנולוגיים מעניינים מלבד הספויילר הנ"ל.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...