Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Frankfurt IAA 2015 (תערוכת פרנקפורט עדכונים שוטפים)


Murzilka
שימו לב! השרשור הזה בן 3174 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תיסע על היונדאי ג'נסיס או האקווס.

1e34641b36d1ac4023f076881b8a567e.jpg

האקווס החדשה כבר מוכנה, צילמתי ביום ראשון.

 

את הדעה שלי לגביי השירות הלקוי אני מבסס על הכרות אישית וחברות טובה עם בעלים נוכחיים של לא פחות מ3 גיבלי.

אבל מה זה מעניין? זה לא שאתה נוהג או תנהג על רכבים בסדר גודל הזה וגם אם כן, יש הבדל גדול בין נהיגה קצרה לתקופה ונסועה גבוהה.

 

אישית אני מחכה ל4C, אלי זה מדבר, עמדתי לפני הזמנה של קיימן חדשה, מהמרצדס SL החדשה התאכזבתי אחרי סופש במחציתה.

ריינג' רובר ספורט, המתנה של חצי שנה, ירדה מהפרק, זה מראה לך את הוורסטיליות שלי, אני מתייחס לכל רכב בהתאם לכוונות המשורר.

 

לגבי האלנטרה טורבו, לא מכיר את הרכב, לגבי אלנטרה 2 ליטר אוטומטית, שנת 2013, הכל עובד טוב, מצחיק, אני כותב את השורות הללו ממנה, 19k מייל על השעון והיא מרגישה מוצקה יותר מהג'טה 2015 2.0T ששכרתי ל10 ימים לאחרונה, הג'טה הייתה פשוט זבל.

 

תראה את הג'נסיס החדשה על הכביש, היא מרשימה, ולא דומה לאף אחת אחרת.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ואני יודע המון על אווירודינמיקה אקטיבית, אבל הספויילר התחתון הזה לא יעיל במתחת ל80, אז שיהיה שם, הוא לא הולך להזיק במהירות נמוכה אז למה? עוד משהו שיתקלקל? שידפק בפסי האטה או כניסה לחניה? במקרה הנל אני חושב שמדובר בגימיק מפגר שנראה טוב על הנייר ומגניב להראות לח'ברה.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שציינו כבר, במחיר הנכון ומול המתחרות המתאימות זה יכול להיות רכב טוב. באירופה אין לו באמת מקום.

 

מזכיר לך שגם רוסיה שייכת לאירופה, וגם רומניה ועוד איזה עשר מדינות בגוש הקומוניסטי לשעבר, וגם יוון שלא בדיוק שוחה בכסף, ועוד כמה.

 

לפי הכמויות בהן נמכרות הדאצ'ה לוגן הרומנית או הדייהו והיונדאים שמיוצרים בקזחסטן, לא הייתי דואג לגבי הרלוונטיות של הסוזוקי באלנו גם אם אתה חושב ש"באירופה אין לה באמת מקום".

 

כרגיל, כולם מומחים בתיאוריה.

 

אתה צריך לעשות ביקור קצר באוקראינה, היכן שמיטב התוצרת הסינית נחטפת כמו לחמניות חמות. אולי זה יכניס לך קצת דברים לפרופורציה.

 

יוצא שבערך חצי מהיבשת היא מבחינת "שוק מתפתח". כנראה שמצפון הארץ לא רואים את הצד הזה של אירופה.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לכך, כפי שציינתי קודם לכן, מזראטי יכולים להרשות לעצמם דברים שב.מ.וו לא.

 

לא הם לא, אחרת הם גם לא יגיעו ליעד שלהם - וגם אם יגיעו, ידרדרו משם בחזרה.

 

ההסטוריה רצופה בדוגמאות של מאזרטי באיכות נמוכה. כאשר מצרפים לכך שירות בעייתי, מבינים למה מאזרטי היתה על הקרשים כל כך הרבה שנים.

 

אוטו איטליה אולי מסתדרים עם שני ליפטים ומכונאי וחצי. בעולם הרחב, זה לא יעבוד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, חיכיתי לתגובה בוגרת.

 

השוק האמריקאי הוא שוק תובעני, מעניין למה עסקאות הליסיניג לגיבלי ירדו לאיזור ה$600 בחודש (השרשור הזה שלח אותי לחפש קצת)...

 

בשרשור אחר כתבתי על הC קלאס החדשה, היא דוגמא מצויינת לשרות הלקוחות של מרצדס, את הC250 המוחלפת הציעו בעסקאות ליסיניג מדהימות (הכי זול שהוצאתי c250 קופה זה $279 לחודש), בהתאם כמות המסירות עלתה, שירות מעולה יגרום ללקוחות לשדרג לדגם החדש שמתומחר כרגע באיזור ה$470 לחודש כשעסקת הליסיניג הנוכחית תיגמר.

לא חוכמה למכור מוצא חדש ולא מוכר, פרסום עובד מצויין בשלב הזה, מוניטין טוב זה מה ששומר על יציבות בשוק לאורך זמן.

וכן כשאתה קונה מוצר שנחשב לפרימיום אתה מצפה לקבל יחס בהתאם, לא מתקבל על הדעת שבניסאן והונדה יגרמו לך להרגיש כמו מלך ובסוכנות רכב שבה לעובדים אין את האפשרות לקנות את מה שהם מוכרים יתייחסו אלייך חרא.

אני ממליץ בחום ללמוד היסטוריה.

מה הוציא את אלפא מהשוק האמריקאי? את פיג'ו? איזה רכב מוצלח פיאט השיקו בארה"ב דווקא אך הוא לא נמכר בשוק האמריקאי כלל? מה קרה לרנו?

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיסע על היונדאי ג'נסיס או האקווס.

 

האקווס החדשה כבר מוכנה, צילמתי ביום ראשון.

לא נראה מוכן במיוחד. תעיף מבט בשרשור - צילמנו תערוכה שלמה של דברים מוכנים.

 

את הדעה שלי לגביי השירות הלקוי אני מבסס על הכרות אישית וחברות טובה עם בעלים נוכחיים של לא פחות מ3 גיבלי.

אבל מה זה מעניין? זה לא שאתה נוהג או תנהג על רכבים בסדר גודל הזה וגם אם כן, יש הבדל גדול בין נהיגה קצרה לתקופה ונסועה גבוהה.

שמע, הדעה שלי מבוססת על היכרות אישית עם בעלים נוכחיים של לא פחות מ-4 (!) קווטרופורטה.

 

אישית אני מחכה ל4C, אלי זה מדבר, עמדתי לפני הזמנה של קיימן חדשה, מהמרצדס SL החדשה התאכזבתי אחרי סופש במחציתה.

ריינג' רובר ספורט, המתנה של חצי שנה, ירדה מהפרק, זה מראה לך את הוורסטיליות שלי, אני מתייחס לכל רכב בהתאם לכוונות המשורר.

אישית אני מחכה ל-488 ספיידר, אליי זה מדבר. עמדתי לפני הזמנה של 911 חדשה, מלמבורגיני הורקאן מאוד התאכזבתי.

בנטלי בנטיאגה ירדה מהפרק, זה מראה לך את הוורסטיליות שלי, אני מתייחס לכל כותב בהתאם לכוונת המשורר.

 

נ.ב. 4C כבר נמכרת בארה"ב. למה אתה מחכה?

 

לגבי האלנטרה טורבו, לא מכיר את הרכב, לגבי אלנטרה 2 ליטר אוטומטית, שנת 2013, הכל עובד טוב, מצחיק, אני כותב את השורות הללו ממנה, 19k מייל על השעון והיא מרגישה מוצקה יותר מהג'טה 2015 2.0T ששכרתי ל10 ימים לאחרונה, הג'טה הייתה פשוט זבל.

די, 19 אלף מייל וזה טרם התפרק?! אני מסיק מדברייך שזו דוגמא ליונדאי אמינה בהחלט.

 

תראה את הג'נסיס החדשה על הכביש, היא מרשימה, ולא דומה לאף אחת אחרת.

ראיתי, ישבתי, נקסט.

 

ואני יודע המון על אווירודינמיקה אקטיבית, אבל הספויילר התחתון הזה לא יעיל במתחת ל80, אז שיהיה שם, הוא לא הולך להזיק במהירות נמוכה אז למה? עוד משהו שיתקלקל? שידפק בפסי האטה או כניסה לחניה? במקרה הנל אני חושב שמדובר בגימיק מפגר שנראה טוב על הנייר ומגניב להראות לח'ברה.

המון, לא פחות! תוכל להסביר על מה מבוססת הקביעה הזו שלך?

 

מזכיר לך שגם רוסיה שייכת לאירופה, וגם רומניה ועוד איזה עשר מדינות בגוש הקומוניסטי לשעבר, וגם יוון שלא בדיוק שוחה בכסף, ועוד כמה.

למקרה שלא הבנת, הכוונה הייתה לאירופה המערבית. נגיד, פה בעיר פרנקפורט.

 

לפי הכמויות בהן נמכרות הדאצ'ה לוגן הרומנית או הדייהו והיונדאים שמיוצרים בקזחסטן, לא הייתי דואג לגבי הרלוונטיות של הסוזוקי באלנו גם אם אתה חושב ש"באירופה אין לה באמת מקום".

באירופה המערבית זה לא הולך להפוך את השוק, סה טו.

 

 

כרגיל, כולם מומחים בתיאוריה.

בדגש על כבוד הכותב.

 

לא הם לא, אחרת הם גם לא יגיעו ליעד שלהם - וגם אם יגיעו, ידרדרו משם בחזרה.

 

ההסטוריה רצופה בדוגמאות של מאזרטי באיכות נמוכה. כאשר מצרפים לכך שירות בעייתי, מבינים למה מאזרטי היתה על הקרשים כל כך הרבה שנים.

 

אוטו איטליה אולי מסתדרים עם שני ליפטים ומכונאי וחצי. בעולם הרחב, זה לא יעבוד.

בטח שכן, כשאתה מוכר 75,000 (היעד של מזראטי כרגע, אליו יגיעו בקרוב) לעומת מעל מיליון רכבים, בוודאי שהתמחור שלך יהיה שונה.

ההיסטוריה לא רלוונטית למזראטי של היום, הכל השתנה.

 

לגבי אוטו-איטליה, אני רק מקווה שהדברים שם משתנים כי ההתנהלות שלהם עד כה אכן תמוהה. כך או אחרת, זה לא ממש רלוונטי למזראטי בעולם.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחכה לראות איך הרכב מעבר למבחנים של יום יומיים...

 

וכן מותק, להבדיל ממך אני נוהג על חלומות מוטורים, לא רק מבסס אותם על ביקור בתערוכות.

 

4 קוואטרופורטה בישראל זאת לא דוגמא לשוק האמריקאי איפה שפיאט מתכננת לתקוף.

 

 

יונדאי ג'נסיס : ראית, ישבת, נקסט, כמו כל הניסיון המוטורי שלך.

עריכה אחרונה על ידי בנצי

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נכבד את השרשור הנ"ל ונשחרר מכל העקיצות האישיות.

מה לגבי תובנות בנוגע לאינפיניטי Q30 החדשה?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ו.... חזרה לנושא השרשור.

את צחצוח החרבות, תעבירו לשרשור אחר.

ועכשיו, מה עם יצרני בוטיק למיניהם? כאלה שטובים בלקחת מיני ישנה ולחתן אותם עם מנוע ג'יקסר, מטורבת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה אנקדוטות

 

ב. אני לא נוהג על קיימן משומשת, אני נוהג על רכב בן 3 חודשים, יש סמלון בצד?

 

ג. אני מחכה לראות את האלפא על הכביש, היא אכן נמכרת אבל לא נפוצה מספיק, אפילו נסיעת מבחן אין כרגע.

 

 

התאפקתי מלא להגיב אבל, רק לפני שעתיים רשמת שאתה מחכה לE קלאס כבר עברת ל 4C????

כל הרכבים שיש לך לא מרשימים אף אחד שמחירם בארה"ב כמו מאזדה חדשה בארץ...

שמתי לב שאתה מאוד אוהב להרשים אז פעם הבאה שאתה רוכש רכב תשתדל שזה יהיה פרארי 488 (נפתחו ההזמנות) אז אולי נתרשם.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נכבד את השרשור הנ"ל ונשחרר מכל העקיצות האישיות.

מה לגבי תובנות בנוגע לאינפיניטי Q30 החדשה?

עידן

לגבי ה-Q30, היא בגדול נראית טוב אך משהו בעיצובה גורם לה להראות טיפה גבוהה ממה שהיא באמת ולטענת אנשים מסויים זה אף גורם לה להראות קצת כמו ג'יפון.

 

בפנים החומרים אינם ברמה הממוצעת בסגמנט, גם אם לא רעים בפני עצמם.

 

תמונות בהמשך.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנצי, את אף אחד לא מעניין על מה אתה נוהג, למה אתה מחכה ואיזה חלומות הגשמת. השאלה הבסיסית היא אם אתה יודע לבחון אותם בעיניים אובייקטיביות, בעזרת הראש ולא הלב ואם אתה יודע בכלל לנצל את הרכב עד תומו.

 

קבלן שאני עובד איתו מחזיק אסטון מרטין, פרארי, רולס רויס, X6, 750 ועוד כמה מכוניות לא זולות בכלל (והוא לא הולך מחוייט לעבודה אלא עם ג'ינס וטי שירט) אבל אם ארצה חוות דעת על הרכבים לא אפנה אליו כי אצלו הם צעצוע יקר ולא כלי שהוא מנצל עד תום את היכולות שלו.

 

כשאני רוצה לשמוע חוות דעת אני מעדיף לשאול אנשים כמו איליה שנוסעים ביום יום ברכב שעולה פחות מ 10% מהרכבים האלה אבל הכישורים ויכולת ההבעה שלהם מאפשרים להם לתת חוות דעת מאוזנת ואובייקטיבית גם על רכב שנסעו עליו יומיים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התאפקתי מלא להגיב אבל, רק לפני שעתיים רשמת שאתה מחכה לE קלאס כבר עברת ל 4C????

כל הרכבים שיש לך לא מרשימים אף אחד שמחירם בארה"ב כמו מאזדה חדשה בארץ...

שמתי לב שאתה מאוד אוהב להרשים אז פעם הבאה שאתה רוכש רכב תשתדל שזה יהיה פרארי 488 (נפתחו ההזמנות) אז אולי נתרשם.

 

גם אני התאפקתי עד עכשיו, אבל כשאני קורא תגובה ירודה ונלוזה כמו שלך, אני מבין אנשים כמו בנצי שמאסו בשכמותך כשכנים ונוסעים הרחק מכאן.

 

נהג לילה, גם לך כבר היו תגובות מוצלחות יותר(מהראשונה מבין השתיים)...

 

וואלה לא מבין את צרות העין הזו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3174 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...