Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הדילמה שאני ניצב בפנייה היא רכישה של מאזדה 2008 דגם קומפורט 1600 סמ"ק או

הונדה סיוויק 2007 דגם ls עם 4 דלתות 1800 סמ"ק.

 

אשמח לשמוע חוות דעת מלומדות, יתרונות\ חסרונות של האחת אל מול האחרת.

 

תודה!!

פורסם

מאזדה 3 תהיה זולה משמעותית לרכישה.

מבחינת מנוע הסיויק חזקה יותר וכנראה תראה צריכת דלק טובה יותר.

הנאה מנהיגה אני אישית חושב שהמאזדה מהנה יותר ( יש שייחלקו עליי).

מראה תלוי את מי תשאל.

סחירות ? לסיויק שוק טוב יותר ללא ספק

פורסם

הייתי באותה דילמה לפני חודש ובחרתי בסיוויק.

מרוצה מאוד מהבחירה שעשיתי.

הסיוויק הרגישה לי יותר איכותית מכל הבחינות.

יש לה מנוע מצויין ודי זריז והרכב נוסע כאילו הוצאתי אותו מהסוכנות.

איכות החומרים בפנים היא סבירה אבל איכות ההרכבה מצויינת

אין אף קרקוש והאוטו שקט למעט רעשי מנוע בסלד גבוה.

יש לסיוויק מתלה אחורי רב חיבורי וזה תורם לנוחות הנסיעה בעיר.

היא יותר גדולה מהמאזדה ויש יותר מקום במושב האחורי.

מבחינת צריכת דלק, בעיר 1 ל 9 ומחוץ לעיר 1 ל 16 ,מזגן תמיד עובד.

המזגן מצויין וצולח את חודש אוגוסט בגבורה.

הבעיה היחידה שלי היא שהרכב רועד במצב עמידה

זאת תופעה ידועה בסיוויק ואין מה לעשות לגביה

קשור לזה שהרכב עובד על טורים נמוכים(בערך 600 סלד)במצב סרק

אתה צריך לבדוק אם זה מפריע לך אבל חוץ מזה אחלה אוטו.

פורסם

אין ספק שההונדה בהרבה יותר איכותית מהמאזדה . הייתי הולך על ההונדה מכל היבט :

צריכת דלק , נוחות , כוח , יופי ...

הפלוס היחידי לטובת המאזדה זה חלפים/טיפולים קצת יותר זולים , לא בהרבה.

פורסם

הפלוס של המאזדה זה הגה ושלדה מתקשרים טוב מההונדה בצורה משמעותית. אבל אם השימושים הם נסיעות רגילות בלי לחפש הנאה מנהיגה - ההונדה בלי ספק. היתה לי הונדה כזו ומאוד הייתי מרוצה ממנה צריכת הדלק פשוט מצויינת ועד היום אני מצטער שמכרתי אותה אבל פשוט לא היתה לי ברירה.

מרווחת מאוד, מנוע חזק וזריז, טיפולים לא כ"כ יקרים כמו שחושבים, מה שכן צריך לחפש רכב עם היסטוריית טיפולים מלאה לפי הוראות יצרן אמנם אין רצועת טיימינג אבל יש צורך להחליף שמן גיר אחת לתקופה.

×
×
  • תוכן חדש...