Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המשפחה מתרחבת, ומסתפק בין שני סוגי סטיישנים, מאזדה 6 סטיישן מול הונדה סיוויק טורר (סטיישן)


rgo jek

פוסטים מומלצים

שלום וברכה לכל חברי הקבוצה, ברוך השם המשפחה מתרחבת, והתווסף עוד ילד למשפחה, אנחנו נוסעים המון לשבתות ולכן הגענו למסקנה שאנחנו צריכים באג'ז גדול, כיום יש לי מאזדה 3 מנוע 2000 2009,(מונעת בגז) וחשבנו לעבור לרכב סטיישן, בגלל העגלות והמזוודה חשוב לי בעיקר אמינות חיסכון בדלק, ונוחות ומרווח.

לקו הגמר הגיעו שני רכבים 1 מאזדה 6, 2 הונדה סיוויק סטיישן, מה שאני מסתפק ביניהם זה דבר ראשון מה יהיה ההבדל בצריכת דלק ביניהם, ומה יהיה ההבדל באמינות ביניהם.

אני יודע שהמאזדה יותר מרווחת ויותר מאובזרת כי סגמנט אחד מעל צד שני אני הבנתי שההונדה אמורה להיות קצת יותר חסכונית ואמינה, ואני נוסע סדר גודל של בערך 2000 קילומטר בחודש משולב גם עירוני גם בין עירוני בעיקר עירוני

מישהו יוכל לעזור לי לקבל את ההחלטה הנכונה?

התקציב שלי הוא באזור ה30-40k.

 

תודה מראש

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

עוד משהו שצריך לציין, בתקציב הזה ההונדה תהיה צעירה בכמה שנים המאזדה.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המאזדה, ההונדה צפופה יותר ובייחוד מרווח רגליים קטן במושב האחורי, פחות איכותית, ביצועים עצלים יותר וגיר 5 הילוכים לעומת 6 הילוכים במאזדה דבר שיביא אולי לצריכת דלק דומה בנסיעות ביעירוניות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתחת די טוב את היתרונות והחסרונות של הרכבים.
לגבי מי רכב יותר צפוף, לא בטוח שההבדלים גדולים מאוד. מי שעיצב את המאזדה אומנם עיצב רכב סטיישן אבל העיצוב היה גבוה ברשימת הקריטריונים, מכסה המנוע ארוך על חשבון תא הנוסעים ותא המטען יחסית נמוך כדי לאפשר את העיצוב הספורטיבי.
יש מצב שתא המטען בהונדה אפילו גדול יותר.

אני חושב שהקריטריון שצריך להנחות אותך יותר מהכל בגלל שבתקציב הזה תקנה רכב יד 2 שנמצא כמה שנים טובות על הכביש הוא מצב הרכב, בעיקר כי ה-6 סטיישן לא מאוד נפוצה.
אם המאזדה שאתה מוצא היא עם נתונים טובים יותר לך עליה, אם ההונדה אז לך עליה.
זה מה שהייתי עושה במידה שאין לי העדפה.

באופן אישי לדעתי המאזדה יפה יותר, פחות משעממת, קטגוריה מעל, ולכן הייתי הולך עליה. צריכת דלק לא מעניינת אותי, אבל שוב זה אני, אם אין לך העדפה מצב הרכב היה מנחה אותי מה לקנות.
נ.ב אני מחזיק מאזדה 6 סטיישן. לקח לי 3 חודשים למצוא רכב ביד 2 שענה על רשימת הדרישות שלי (יד נמוכה, ק"מ נמוך, נקי, מטופל). 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאזדה אכן יותר מרווחת, אבל זה על חשבון תא מטען קטן יותר.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאזדה עדיפה, כמעט מכל הבחינות הבעיה היא למצוא אחת טובה, כרגע למשל ישנה אחת מודל 2014 עם פחות מ150000 קמ על השעון ממש בתקציב שלך, שווה לך לנסוע לראות אם היא עונה לצרכים שלך. חסרון גדול שלה הוא מחירי הביטוח הגבוהים של המותג, היא חולקת לא מעט מכלולים טכניים עם המאזדה 3 ולכן גם היא נחשבת רכב נדרש אצל גנבי הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Michazzz כתב:

שווה לבדוק, פורסם עכשיו https://www.yad2.co.il/vehicles/item/pqivxrk2

רק שזה לא סטיישן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 6 דקות, Michazzz כתב:

שווה לבדוק, פורסם עכשיו https://www.yad2.co.il/vehicles/item/pqivxrk2

זה כבר בקטגוריית רכב מיושן, בתקציב שלו אפשר לקנות 6 סטיישן בת 10.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוכר במקרה הזה הוא שכן שלי, איש מבוגר, פדנט שעושה טיפולים בזמן לפני כל טסט. קנה אותו חדש. ירד כבר ל 12 במחיר. תא המטען ענקי.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

הייתה לי סיוויק טורר חדשה, מזגן מעולה, צפוף לרגליים במושב האחורי, גיר פלנטרי עם הילוכים ארוכים בעיניי נעים מאוד בשיוט בין עירוני, תא מטען עם סף הטענה נמוך ונוח להטענה, תמרון נוח בשל בסיס גלגלים קצר יחסית, צריכת דלק 1/12.5

להגיד על הרכב עצל זה לא מדויק לטעמי, מנוע אטמוספרי חי בסל"ד גבוה, רק אומר שבכל הנוגע לביצועים הוא עומד בנתונים שהיצרן פרסם ללא בעיה.

הישיבה יחסית לסגמנט נמוכה.

תא נהג פשוט אבל איכות הרכבה טובה, מולטימדיה גרועה שהותקנה בארץ.

קיפול המושבים נותן משטח הטענה שטוח לחלוטין, ניתן גם לקפל את המושב עצמו ולהעמידו בניצב.

גם המאזדה וגם ההונדה כרכבים שטופלו בקפדנות יפגינו אמינות לאורך שנים. לדעתי שני הרכבים טובים ואין כאן בחירה גרועה רק עניין של טעם אישי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...