Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חבר עשה תאונה קטנה בחניה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיוון שעם כיוון נכון של המראות, אני כבר שנים ובעצם מאז הרשיון לא עושה רוורס עם סיבוב הראש, תפיסת המשענת, סלטות וכל מיני פעלולים שאחרים עושים, זה מצחיק כי... אני רואה את כל השטחים שאני צריך בעזרת שלושת המראות שמכוונות בהתאם.

 

זה עצוב ולא מצחיק שאתה לא מבין שהמראות שלך עמוסות שטחים מתים. זה אולי לא נוח, והרבה יותר כיף לרשום באינטרנט משהו כאילו מצחיק על סלטות ופעלולים אבל ביום שתפגע במישהו / במשהו ותגרום נזק או חלילה פגיעה פיסית כל הבטחון העצמי שלך ייצא החוצה כמו אווי מבלון שנפגש עם סיכה.

יש מקרים בהם כשאני מבין שאין לי שדה ראיה טוב או שאני חושש ממשהו שאני אולי לא רואה, אני גם יוצא מהאוטו ומעיף מבט להעריך מרחק, להבין מגבלות ועוד.

 

מה שלא עושה השכל עושה הניסיון.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני בעל מצלמת רוורס עם שדה ראיה רחב מאוד.

במידת הצורך אני גם כמו כולם פותח חלון צד של הנהג ומוציא את הראש לראות דברים שאותה מראה שלא כיוונתי (ניתן לבחור רק אחת בשילוב הילוך רוורס).

וכן, גם אני באופן די מוזר כמו כולם לעיתים רחוקות ונדירות יוצא מהרכב לבדוק דברים לא מובנים כלל ולא עושה רוורס בצורה עיוורת כפי שאתה מציג.

 

אבל, יש 3 מראות, יש לי מתגים עבור המראות הצדדיות.

בכיוונון נכון של שלושתן עשיית רוורס ומבטים לצדדים ובשלושת המראות, אתה לא צריך לעשות פעלולים.

אם אתה אוהב לעשות פעלולים זה בסדר גמור ואחלה, אף אחד לא נגד זה כמובן וזאת זכותך.

אני לא מאלו שתופס את המשענת ומסובב את הראש מכיוון שיש לי שדה ראיה מצויין.

 

ברור.. אגיד ואומר מראש שיש שטחים מתים שגם עם סיבוב הראש לא תראה.

 

אגב, אם יש לי מצלמת רוורס וחשוב לי בטחון האנשים מאחור, לך אין למשל, מי יותר בטיחותי? אתה סיבבת את הראש פספסת את התינוק על הרצפה, אני לא. אז מה?

יש המון דוגמאות ולא ניכנס לכולן, אבל תהיה בטוח שהכל בסדר. (סתם כלום לא בסדר אבל יש גבול בין לעשות פעלולים ברכב ולשבור את הראש לחינם לבין לעבוד נכון עם מראות).

פורסם

מעולה.

את עניין מצלמת הרוורס לא רשמת, או שרשמת ופיספסתי, ובגלל זה היה לי חשוב להסב את תשומת לבך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מעבר לתשלום הנזק - כדאי לבקש מהחבר והמכרים שלך להשקיע 200 ש"ח ולהתקין חיישני רוורס בכיוונים נכונים.

בד"כ נהגים צעירים ברכבים ללא חיישני רוורס, מעורבים בהרבה תאונות חנייה.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אגב, אם יש לי מצלמת רוורס וחשוב לי בטחון האנשים מאחור, לך אין למשל, מי יותר בטיחותי? אתה סיבבת את הראש פספסת את התינוק על הרצפה, אני לא. אז מה?

 

כתבתי משהו על בטיחות?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

השיחה הייתה עם חבר פורום אחר, אם תציץ למעלה קצת. די קשה לפספס שהוא ציטט אותי ועניתי תחתיו.

×
×
  • תוכן חדש...