Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
http://news.walla.co.il/?w=//647658

 

אם אני אומר לשוטר שאני מפחד לעצור בעצור

הוא יאמין לי?(אני גר בכפר סבא)

בשביל זה יש ביטוח ...

חבל להתווכח על השודד וחס וחסה להפגע או למות בשביל חתיכת פח.

 

מקרה דומה קרה לבוס שלי ביציאה מהחניון של קניון איילון (ברמת גן) ככה שאל תחשוב שכפר סבא היא עיר פשע, זה קורה בהרבה מקומות ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בפארק אפק (ראש העין) בואכה כפר קאסם אפילו לא היה צריך אקדח:

רמזור ואישה מפוחדת שישבה ברכב לא-נעול סגרו לגנב את הפינה.

שימו לב.

MCS 2008

פורסם
בפארק אפק (ראש העין) בואכה כפר קאסם אפילו לא היה צריך אקדח:

רמזור ואישה מפוחדת שישבה ברכב לא-נעול סגרו לגנב את הפינה.

שימו לב.

וואי, תשמע, אני קורא את ההודעה שלך כבר איזה 10 פעמים ואי אפשר להבין מה רצית לכתוב!

שכתב אותה!

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

מישהו יודע איפה בכפר סבא זה התרחש?

 

ואני בטוח שכל בעלי הGTI על סוגיהן לא היו יוצאים מהאוטו כל כך מהר...

לך תמצא אחת אחרת...

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם
וואי, תשמע, אני קורא את ההודעה שלך כבר איזה 10 פעמים ואי אפשר להבין מה רצית לכתוב!

שכתב אותה!

ז-ה א-ו-מ-ר ש-מ-י-ש-ה-י י-ש-ב-ה ב-א-ו-ט-ו ב-א-ו-ר א-ד-ו-ם ו-ה-ד-ל-ת ה-י-ת-ה ס-ג-ו-ר-ה, ל-א נ-ע-ו-ל-ה. ג-נ-ב פ-ת-ח א-ת ה-ד-ל-ת, ה-ר-ב-י-ץ ל-ה ו-ל-ק-ח א-ת ה-א-ו-ט-ו.

 

אם היה כאן גם ניקוד,היתי שמח לנקד ,שיהיה לך יותר קל.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

כשחושבים על זה, כמה גנבי מכוניות היו מוכנים לעבור ללהיות רוצחים? מעטים לדעתי, אז האקדח רק כלי איום.



(אני אצחק שעות אם מישהו יחטוף כדור כי הוא הקשיב לי)

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם
ז-ה א-ו-מ-ר ש-מ-י-ש-ה-י י-ש-ב-ה ב-א-ו-ט-ו ב-א-ו-ר א-ד-ו-ם ו-ה-ד-ל-ת ה-י-ת-ה ס-ג-ו-ר-ה, ל-א נ-ע-ו-ל-ה. ג-נ-ב פ-ת-ח א-ת ה-ד-ל-ת, ה-ר-ב-י-ץ ל-ה ו-ל-ק-ח א-ת ה-א-ו-ט-ו.

 

אם היה כאן גם ניקוד,היתי שמח לנקד ,שיהיה לך יותר קל.

י?ש נ?יקו?ד.

nikud.jpg

פורסם

כשחושבים על זה, כמה גנבי מכוניות היו מוכנים לעבור ללהיות רוצחים? מעטים לדעתי, אז האקדח רק כלי איום.



 

(אני אצחק שעות אם מישהו יחטוף כדור כי הוא הקשיב לי)

 

אתה רוצה לבדוק את העניין ???

גם אם אחוז אחד מגנבי הרכב מוכנים לעבור ללהיות רוצחים, אתה רוצה ליפול דווקא על האחוז הזה ???

 

יש פה אנשים שממש חיים בסרט, גם אם היה לי את ה-GTI האחרונה בארץ לא הייתי מסכן את החיים שלי בשביל הרכב. לא יודע מה אתכם אבל יש עוד הרבה דברים שעושים לך פאן בחיים חוץ מרכב (אשה, ילדים, משפחה, טיולים וכו') ...

 

אייל, אני מקווה שמה שרשמת זה היה בצחוק, נכון ??? כי אם הוא בטעות יחליט להשתמש באקדח שלו אתה לא תוכל לחפש אף רכב יותר בחיים שלך ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

יש פה אנשים שממש חיים בסרט, גם אם היה לי את ה-GTI האחרונה בארץ לא הייתי מסכן את החיים שלי בשביל הרכב. לא יודע מה אתכם אבל יש עוד הרבה דברים שעושים לך פאן בחיים חוץ מרכב (אשה, ילדים, משפחה, טיולים וכו') ...

אתה רוצה לשמוע קטע מוזר?

גם לי יש דברים בחיים שעושים לי פאן-אני מאוד נהנה מהזוגיות (בקרוב ממסד), מהעבודה ומהרבה דברים אחרים.אבל אם היה לי היום רכב שהיה לו עבורי ערך סנטימנטאלי- אני רק יכול לרחם על מי שהיה מנסה לחטוף אותו.

זה לא דבר שאני כ"כ גאה בו, אבל כבר הרמתי ידיים (ומפתח גלגלים) על אנשים שנגעו לי בראלי (ז"ל).אז נכון-היתי הרבה יותר צעיר,פחות מחוייב וכו וכו וכו אבל עדיין,דאז זה מה שהיה חשוב לי.זו פרספקטיבה מאוד צרה אבל אם אתה מרגיש מחוייב לה- אז לך עם מה שאתה מאמין בו. אני לא חושב שאם היום היתי נוסע לי באיבו שלי ומישהו היה מנסה לחטוף אותה ,היתי מתנגד לו בצורה שתסכן את החיים שלי-אבל אם היתי בפאזה שבה הרכב חשוב עד כדי כך- היתי נאבק בו.

 

אותה נהגת מסכנה לא חשבה אפילו לעשות את הדבר הפשוט ביותר וללחוץ על הגאז.

 

יש לי חבר שהיתה לו 306 S16 וגר באיזה חור בשטחים או איפה שזה היה.איזה בן דוד ניגש אליו לחלון בזמן שהוא עצר לשניה בצד,ביקש ממנו לפתוח חלון בשביל סיגריה (מי פותח חלון בשטחים?!?!) ואיים עליו באקדח.

עד היום לא ברור לי אם ל S16 יש 150 כוח סוס, 140 או 135.מה שבטוח-כשהוא שילב ראשון ונתן גאז התוקף שנתלה לו מהחלון עף כמו גדול.

 

מסקנה? אל תעשנו.

 

מעבר לזה? לך תבין...יש אנשים שרצים לתוך בית בוער כדי להציל את אוסף התמונות שלהם.יש אנשים שיגידו שאלה רק תמונות. באותה מידה יש אנשים שייאבקו בתוקף שרוצה לקחת את בבת עינם ויש אנשים שלא.יש אנשים שמטפסים על הרים...אבל אני-אוהב להיות בבית עם התה והלימון והספרים הישנים...

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אני רק חושב מה יקרה כאשר אני יחזור הביתה

ואני יגיד לאבא שלי "אין אוטו"

עדיף לנסות לברוח.

:?

פורסם

שני דברים שאני עושה, תמיד...

  1. שומר מרחק מהאוטו שאני עומד מאחוריו
  2. ראשון, קלטש לחוץ

זהו...

היתה פעם שמישהו ניסה לקחת לי את האוטו, פתח את הדלת, אני לעומת זה נתתי גז ולהתראות...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...