Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אנחנו זוג סטודנטים מחפשים לקנות רכב בתקציב עד 20,000 ש"ח.

השימוש העיקרי הוא נסיעה ללימודים בחיפה, מה שאומר חמישה ימים בשבוע עם נסיעות קצרות והרבה עליות.

חשבנו לקנות מיני חסכונית, כנראה יונדאי גטס 2007-2008. ראיתי פה שרשור מלפני 3-4 שנים שממליצים להתרחק מדגמי GLF / GLI האם זה רלוונטי לשנתונים 07-08?

שוקלים גם סיריון מ2006 (שזו אותה רמת מחיר לפי מה שראינו) אשמח אם מישהו יודע להשוות בינה לגטס.

 

שאלה כללית יותר - אם נוסעים הרבה בעליות (חיפה) אז החסכוניות של המיני לא באה לידי ביטוי? אולי כדאי משהו אחר?

 

תודה רבה לכם

פורסם

על איזה סוג מכוניות אתה מעוניין? רכבי מיני כמו אלטו, I10, פיקנטו, סיטיגו, ודומיהן; סופר מיני- גטס, סיריון, I20, פולו, איביזה, פאביה, אבאו, סוניק...

 

הדגמים שאמרו להתרחק מהם הם דגמי הליסינג ברמת אבזור מחפירה- אין ABS (ובטח שלא בקרת יציבות) ורק כרית אוויר אחת. תוכל לראות זאת ברישיון הרכב (או לראות ברכב על כמה מקומות רשום AIRBAG). אם תתן לי את המייל שלך, אוכל לשלוח לך את המפרט של היונדאי.

 

החסכונות עדיין תבוא לידי ביטוי, אם כי בצורה מופחתת. אתם מחפשים ידני או אוטומט? אם ידני, תוכל למצוא אם תוסיף בערך 9K מיני חדשות יותר ומשומשות פחות.

פורסם

הגטס היא לא בדיוק רכב חיסכוני,אבל אמין ואחזקה זולה,הדגם שכדאי להימנע הוא glf ולא גם gli.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הנוסחא של להוריד את נפח המנוע כדיי לחסוך דלק לא תמיד נכונה .

לפי דעתי , בגלל אופי הכבישים שציינת לא הייתי פוסל רכב עם נפח מנוע 1600. כמו לדוגמא טויוטה קורולה שהיא חסכונית בדיוק כמו הסיריון ובטח שיותר מהגטס . אמנם תרד קצת במודל אבל לפחות תיסע בנוחות וברכב מרווח .

×
×
  • תוכן חדש...