Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמעט אספנות - GTR R32.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות כתבה על כך שבארה"ב ה-R32 נהפכה לרכב אספנות (שם החוק הוא 25 שנים).

החלטתי לפתוח את הנושא , איזה רכבים שגורמים לכם להזיל ריר אוטוטו יתאפשרו לייבוא לארץ?

 

בשבילי:

1.GTR R32.

2.Datsun Z240 (רכב אספנות כבר היום).

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

ה - R32 הוא עם הגה בצד ימין בלבד ולכן ניתן ליבא רק לתצוגה ולא לנהיגה :(

עריכה אחרונה על ידי themichman

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

אלפא 75 אוולושן, אלפא SZ, ב.מ.וו. M3 E30.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ה - R32 הוא עם הגה בצד ימין בלבד ולכן לא ניתן ליבא אותו לארץ בכל מקרה :(

לא מדוייק.

רכב עם הגה ימני ניתן ליבא לצורך תצוגה בלבד.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

האפשרות לייבא רכבי אספנות בני 30 ויותר, מאפשר לנו להנות ממכוניות יפניות רבות שלא יובאו לארץ עקב החרם הערבי.

לארץ הגיעו כמה דאטסון zx, מכונית קופה יפה ומעניינת, טויוטה mr2, מאזדה rx ועוד.

בסכום סביר בהחלט ניתן לייבא מכונית מקורית ויפה, והחשוב מכל - מהנה לנהיגה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אם אנחנו מדברים על יפנית, אז ללא ספק KPGC10.

יש לי חיבה לעיצוב של פעם והדור הראשון של הסקייליין פשוט עושה לי את זה.

פורסם

גיסי ועוד מספר אנשים ייבאו עכשיו פורשה 944 ולאחרונה יש גם מספר 928 על הכביש

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
אלפא 75 אוולושן, אלפא SZ, ב.מ.וו. M3 E30.

 

איזה קטע, לא ידעתי שרומן זה שם של מישהו מהמגזר..

 

:-P:lol:

 

ואנשים, בחייאת, כשאתם רושמים דגם שימו לינק לתמונה שלו, נמאס לעשות אינגלות ואז חיפוש!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
2.Datsun Z240 (רכב אספנות כבר היום).

לא הכרתי את הרכב הזה, אבל הוא ממש ממש יפה בעיני. אשמח לשמוע עוד קצת על למה הוא 'רכב חלומות' מעבר למראה מבחינתך.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

אויויוי איזה תאבון פתחתם לי עכשיו :( פורשה 944 רכב חלומות.

אני יודע שיש כמה עסקים שמתעסקים בייבוא של רכבים בהנחה שהרכב עולה עשרים אלף דולר כמה מיסים אצטרך לשלם בייבוא? 116%? או שיש הנחה כי אחרי הכל הרכב כבר לא צעיר.

 

עריכה: מס 102% עניתי לעצמי

 

http://www.ecarlist.com/showroom/1585/photos/23898740#59

עריכה אחרונה על ידי Uzi4u2
8)
פורסם (נערך)

לי יש הרבה מועמדות, הנה כמה רנדומליות;

 

 

ללא מילים, כולם מכירים וכו':

 

Ford_Sierra_RS_Cosworth_2.jpg

 

 

למי שלא מכיר- זה רק נראה כאילו איזה מקסיקני השחיר את הביואיק שלו לגמרי, זרק עליו ג'אנטים וניפח את מכסה המנוע, אבל ככה מכרו אותם. בזמנו (1986-7), הטורבו הזה היה יותר מהיר מכל מה שהיה בייצור אמריקאי באותן שנים, כולל קורבט\מוסטנג 5.0 או F-Bodies למינהן:

 

New-GN-5.jpg

 

 

ועכשיו לפינת ה"זה לא מקורי אז אין סיכוי להכניס דבר כזה לישראל":

 

קחו אודי 200 קוואטרו טורבו:

 

audi_200-quattro-1983-1991_r7.jpg

 

 

תנו לו בודי של אודי V8 (כדי שיהיה מקום לצמיגים הרחבים):

 

Audi-V8-1988-1280-02.jpg

 

 

ותקבלו את זה (כבר העליתי לפורום בזמנו, פרוייקט שצילמתי אי שם...):

 

P9064207-1.jpg

 

AUDI.jpg

 

P9064210.jpg

 

 

שימו לב לקאליפר, הוא נדרש על מנת לעצור כ-480 כ"ס (כך זה היה בזמן צילום התמונות- הבחור עלה לכיוון ה-700 כ"ס מאז):

 

P9064213.jpg

 

 

בקיצור, לחלום לא עולה כסף. לפחות יש כאלה שיכולים להגשים.

עריכה אחרונה על ידי yohai71
פורסם

אין לי שום קשר לחברת USHOPSMotors אבל הם עכשיו מפרסמים מידי פעם מכירות מעניינות מאיביי בעזרת החיפוש של גיסי (מי שייבא את ה944).

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

1290171_600.jpg';

 

בהחלט חלום רטוב שלי מאז שאמרתי את המילה "אוטו" לראשונה.

 

סיירה COSWORTH

לכל שנותיה ודורותיה. הרכב פשוט עונה להגדרה "זאב בלבוש כבש"

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
לא הכרתי את הרכב הזה, אבל הוא ממש ממש יפה בעיני. אשמח לשמוע עוד קצת על למה הוא 'רכב חלומות' מעבר למראה מבחינתך.

 

כמו שאמרת, הוא רכב יפה במיוחד.

אפשר להשתיל לו מגוון מנועים , לדוגמא המון השתלות של LS1 (המנוע של קורבט מהדורות האחרונים).

משקל נמוך יחסית , ואני חושב שגם התנהגות כביש לא רעה (כנראה עם עזרה קטנה של שיפורי מתלים).

וגם יש לו בודי-קיט ממש יפים!


×
×
  • תוכן חדש...