Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

על המצבר יש לי קופסא כזו עם פיוזים (תמונה בהמשך), הבעיה היא, שזה פשוט בולע לי את המצבר, החשמל ברכב כל הזמן מופעל (המערכת וכו') ואי אפשר לכבות את החלונות וכו' (גם הם פועלות אם סגרתי את הרכב בצורה ידנית) .... אני חושש שזה הבעיה העיקרית שעושה את זה :

 

11755756_1015009971857322_2666176588951888312_n.jpg11701173_1015009988523987_7123767513900355055_n.jpg

 

מה ניתן לעשות ?

פורסם

מדובר בסיאט?

הקופסא הזאת לא בולעת לך את המצבר, אין לה כלל צריכת זרם.

לגביי שאר הדברים שרשמת, לא כל כך הבנתי, מה הבעיה?

עריכה: מדובר ב"מפצל" ומספר פיוזים, הבעיה היא לא בקופסא.

פורסם
מדובר בסיאט?

הקופסא הזאת לא בטלעת לך את המצבר, אין לה כלל צריכת זרם.

לגביי שאר הדברים שרשמת, לא כל כך הבנתי, מה הבעיה?

 

פולו.

 

הבעיה היא, שהחשמל ברכב תמיד פעיל, למשל אם נעלתי את הרכב (סיבוב מפתח בדלת הרכב) ונגיד השארתי מישהו ברכב, הוא עדיין יכול להפעיל חשמל, רדיו, חלונות, אור תקרה ... עכשיו ירדתי לרכב והוא לא מניע, המערכת פועלת רוב הזמן ואי אפשר לכבות אותה ... רק על ידי ניתוק הפנאל לגמריי, אך עדיין אני חשוב שכל הבוקסה שם לוקחת חשמל כי יש אור אדום.

פורסם

זה מערכת אפטר מרקט? מאיזה חברה?

זה תקין שהמנורה ברכב תעבוד אחרי שנעלת אותו.

יש סיכוי שהצריכה היא מהרדיו, במיוחד אם לא הותקן כראוי(כפי שאתה מתאר, נדלק שהאוטו כבוי).

או שיש לו צריכת זרם רבה מסיבה כלשהי(איכות ירודה).

כמה זמן יש את הבעיה?

הרדיו הותקן לאחרונה?

פורסם
זה מערכת אפטר מרקט? מאיזה חברה?

זה תקין שהמנורה ברכב תעבוד אחרי שנעלת אותו.

יש סיכוי שהצריכה היא מהרדיו, במיוחד אם לא הותקן כראוי(כפי שאתה מתאר, נדלק שהאוטו כבוי).

או שיש לו צריכת זרם רבה מסיבה כלשהי(איכות ירודה).

כמה זמן יש את הבעיה?

הרדיו הותקן לאחרונה?

 

זה אפטר מרקט, של Fuji אני חושב, המערכת אכן רוב הזמן פעילה, אני לא יודע מתי הותקנה כי קניתי את הרכב לפני כשבוע, אך מרגעו הראשון שמתי לב שהמערכת פעילה גם כאשר הוא מכובה ! הריי, גם אם יש חשמל ברכב כאשר הוא מוכבה, למשל פתיחת חלונות, הריי שהם לא סוחבים חשמל אם לא משתמשים בהם ! לעומת זאת המערכת נשארת דלוקה תמיד וסביר שהיא אוכלת חשמל ?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הקופסה המדוברת היא מפצל פלוסים ומכילה מס' פיוזים ששייכים למערכות שונות ברכב. גם באלפא שלי יש אותה.

גם אצלי ניתן לשלוט על חלונות ורדיו (מקורי) זמן מסויים אחרי כיבוי הרכב והוצאת המפתח.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
בסבירות גבוהה שהמערכת אחראית על צריכת החשמל.

כדאי להחליף את המערכת ? או להזמין חשמלאי שיבדוק זאת ?

פורסם
הקופסה המדוברת היא מפצל פלוסים ומכילה מס' פיוזים ששייכים למערכות שונות ברכב. גם באלפא שלי יש אותה.

גם אצלי ניתן לשלוט על חלונות ורדיו (מקורי) זמן מסויים אחרי כיבוי הרכב והוצאת המפתח.

ז"א שסביר מאוד שהמערכת אכן "אכלה" את המצבר בלילה ? כי היא פועלת באופן קבוע ולא זמן מה.

פורסם

נתחיל מזה שאין צורך לצטט תגובה מעליך.

יש שתי אפשרויות:

1: היא לא הותקנה כראוי(הכוונה בחיבוריי אחרי/לפני סויץ).

2:היא צורכת זרם מסיבה לא ברורה.

את 1 תפתור על ידי התקנה מחדש של המערכת, את 2 על ידי החלפתה(או ויתור).

פורסם

אני אבדוק את זה ביום שישי אצל חשמלאי וכנראה אחליף אותה, אני חושש שבכל פעם שהשאיר את הרכב לעמוד היא "תאוכל" את המצבר לשווא.

 

תודה רבה לכם ! אעדכן אותכם.

פורסם
אולי פשוט תנתק את המערכת מהחשמל (סביר להניח שיש קונקטור למערכת שניתן לנתק אותה מהחשמל ברכב) ותבדוק אם המצבר שוב מתרוקן .

 

אעשה זאת, תודה !

×
×
  • תוכן חדש...