Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,מחר יש לי טסט.

נתקלתי באיזה מקום באיזה שאלה:

אתה בטסט ונמצא בכביש שבו יש תמרור תן זכות קדימה[לפני הכניסה לצומת],ואתה לא רואה את המכוניות,פשוט לא רואה המכוניות החונות מסתירות לך את כל שדה הראייה,אם אני יגלוש והגעתי לכביש דו סטרי שבו אני נכנס לנתיבו הימיני כלומר, אני פונה ימינה והם נוסעים על הנתיב הימני ונוסעים בדיוק לאיפה שאני פונה ואני גולש יכול להיות שבמאית השנייה רכב יכנס בי,משום שלא היה לי שום שדה ראייה אז מה לעצור למרות שהתמרור לא מחייב עצירה?

 

אותה סיטואציה רק שאני מחליט את ההחלטה לגלוש,ולהגיע לנק' שיש לי שדה ראייה אבל נגיד שאין נקודה כזו לפני הכניסה לצומת עצמה אני חייב לעצור?

 

 

תודה רבה!!!!

פורסם

חובה עלייך לעצור! אתה צריך לתת זכות קדימה גם אם זה אומר עצירה מוחלטת..

אתה יכול לעבור טיפה את התמרור כדי שהטסטר לא יחשוב שהבלבלתה בתן זכות קדימה עם עצור, אבל במקרה ואין לך אפשר לעבור אותו פשוט תעצור ותגיד לטסטר שעצרתה בשביל לתת זכות קדימה...

 

בגדול מקומות כאלו, צמתים ששדה הראייה מוגבל זה הדברים שרוב האנשים נכשלים לגביהם.. עדיף שהטסטר יגיד לך "נו יאאלה סע" או "למה לא נסעתה, יכולתה לנצל את ההזדמנות ולעבור" מאשר שייתן לך ברקס ויימנע תאונה (לפחות הוא יחשוב שהוא מנע, ולך אין שום דרך לשנות את דעתו..)

פורסם

עליך לעשות הכל כדי למנוע תאונה כולל עצירה מוחלטת עד שאתה בטוח שהדרך פנויה. זה כמו שתשאל אם אתה יכול להיכנס לצומת שחולפות בה מכוניות כאשר הרמזור אצלך מורה ירוק. המינימום הוא להאט ולתת זכות קדימה לא המקסימום וכמו שקודמי כתב, אם תגלוש לתוך הנתיב מבלי לראות, הטסטר ידפוק לך ברקס. תעצור, תסתכל כדי שהוא יבין שאתה מודע לבעיתיות ואז תתקדם (גלישה) לאט לאט תוך הפניית המבט גם אחורה לתנועה המגיעה וגם לא לשכוח להסתכל ימינה כדי לוודא שאיזה סתום לא החליט לעצור ואתה יוצא לתוכו בדיוק. מצד שני, לא להסס ולפחד. יש את הסעיף של חוסר בטחון שגם עליו אפשר להיכשל. שיהיה בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...