Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה צריך להחליף מותחנים לרצועת תזמון אבל לא צריך להחליף מותחנים לשרשרת תזמון?


nimrod7676
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

קראתי בפורום הטכני על מישהו עם גטס ששאל לגבי החלפת טיימינג ומישהו שם אמר לו שמחליפים את הרצועה, המותחנים ועוד כמה דברים.

 

אבל, במכוניות עם שרשרת טיימינג לא נוגעים בכלל באיזור. מכאן שגם לא במותחנים.

 

לגבי למה להחליף רצועה אבל לא שרשרת זה ברור,

 

אבל במה שונה מותחן שרשרת למותחן רצועה? למה מותחן רצועה יש להחליף ומותחן שרשרת לא?

 

ועוד שאלה על הדרך, ברכב שלי המשאבת מים לא קשורה לשרשת טיימינג והחלפה שלה עלתה לי 220 שקל,

 

מה הסיבה שבמכוניות רבות המשאבת מים נמצאת בתוך הטיימינג מה שגורר החלפה יקרה בהרבה? (שמעתי על 800 וצפונה)

 

תודה לעונים!

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שזה בגלל שמותחן רצועה הוא פולי מסתובב לכן יש בתוכו גם מיסב, ולדברים האלה יש אורך חיים מסויים.

 

המתיחה בשרשרת עובדת קצת אחרת, עם מותחן הידראולי שדוחף מין מסילה ארוכה שעליה רוכבת השרשרת.

 

כמובן שגם למותחן כזה יש אורך חיים מסויים אבל הוא ארוך הרבה יותר.

 

הנה דוגמא מיונדאי i20 :

 

123.PNG

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אני ממש אשמח לתשובה לשאלה השניה :-(

 

מה הסיבה שבמכוניות רבות המשאבת מים נמצאת בתוך הטיימינג מה שגורר החלפה יקרה בהרבה? (שמעתי על 800 וצפונה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...