Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים!

אני מעוניין לרכוש משענת יד לפיאט 500 שלי מצאתי שתי דגמים הראשון נראה יותר טוב:

http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=18440&aff=Ret&utm_source=ret.co.il

 

והשני נראה יותר מסובך להרכבה:

http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=5507&aff=Ret&utm_source=ret.co.il

 

מישהו התקין כבר משהו בסיגנון?

8)
פורסם

חשבתי לעשות אותו הדבר ב 500 שלי, מעצבן לנהוג בלי המשענת יד - אז עשיתי חיפוש באיביי.

זה רק אני או שהשניה שעולה 700 שקל, בזמן שמצאתי אותה באיביי כולל משלוח בפחות מ 200?

 

http://www.ebay.com/itm/Black-Armrest-Centre-Console-Arm-for-FIAT-BRAVO-BRAVA-GRANDE-PUNTO-500-PANDA-New-/171155315622?hash=item27d9a6dba6&vxp=mtr

 

נ.ב יש עוד כמה

 

http://www.ebay.com/itm/NEW-Armrest-Arm-Rest-Console-Cover-Fiat-500-2007-/200821805106?hash=item2ec1e99032&vxp=mtr

Opel Adam S 2017

פורסם

הבעיה עם השניה היא שהיא צריכה חיבור עם ברגים. עד כמה שאני יודע הראשונה נכנסת לחור של הכוסות מאחורה.

אני הולך להתקשר אליהם מחר ונראה.

8)
פורסם

אחלה, אשמח לעדכון כיוון שאני בדיוק כמוך מעוניין במשענת כלשהי נורמלית (עם קריצה לאלו מהאיביי, מבחר נחמד יותר וזול יותר)

Opel Adam S 2017

פורסם

לא היה לו את זה אז הוא הזמין לי. עכשיו הגעתי הבייתה ומיד אני מעלה את התמונות:

IMG_8814.jpg

 

 

IMG_8815.jpg

 

 

IMG_8816.jpg

 

 

IMG_8817.jpg

 

 

IMG_8819.jpg

 

 

IMG_8820.jpg

 

 

IMG_8821.jpg

8)
פורסם

גם אני הזמנתי מעליאקספרס לג'אז שלי בדיוק אותה משענת, אבל עם מקבע שונה שמותאם אליי. לא רוצה לבאס או משהו, אבל באיביי היית מקבל בדיוק אותו הדבר במחיר בין 150-200 ש"ח.

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם

לא מבאס :)

אבל יש דברים שאני מבין בהם ויש דברים שלא. לקדוח חור בפלסטיקה של הרכב אני לא מבין ומעדיף לא להתעסק בזה.

עכשיו רק צריך לקחת את זה לרפד שיחליף לי את העור לצבע דומה.

8)
פורסם

נראה טוב! איך מרכיבים אותה יש לה חיבור מיועד לפיאט 500?

נתפסת טוב?

נ.ב מה המחיר הסופי?

 

נ.ב 2 - אהבתי את הריפודים :) מקוריים או תוספת? לא זכורה לי פיאט עם כאלו ריפודים

Opel Adam S 2017

פורסם

זאת הברגה, אין מקום מיוחד להברגה הוא מחפש את המקום הכי מתאים ומכניס ארבע ברגים.

המחיר הסופי הוא 700(לא לוקח על התקנה). נתפס בסדר גמור בלי בעיות, רק לשים לב שזה ישר כאשר מחברים את הברגים.

כן אילו הריפודים האוריגינלים שבאים עם הרכב :)

8)
פורסם

נראים מעולה (הריפוד והמשענת :) )

אני מתאר לעצמי שאזמין משענת דומה מהאיביי, דומה בדיוק למה שחיפשתי.

תתחדש! סופסוף יד ימין לא תתייבש לך בזמן נהיגה, זה קורה לי במיוחד על מצב ספורט שההגה מתקשח ולפעמים אתה רוצה מנוחה ליד, במקום אתה זורק אותה הצידה כי אין משענת \=

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...