Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה טכנית r750 זקוק לייעוץ..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האופנוע r750 בציר 92.. לפני שבועיים האופנוע עבר טיפול גדול ( שמן,פלאגים, פילטרים וכו'..) יומיים אחרי הטיפול בזמן החימום של האופנוע נשמע שהמנוע לא עובד חלק.. התעלמתי חשבתי שיעבור בנסיעה אבל רק החמיר, האופנוע לא סחב יום למחרת מוסך מס' 2 לא עבד הוחלף פלאג הכל תקין, אחרי יומיים שוב אותה בעיה רק חמורה יותר בנוסף לזה שהוא לא סוחב הוא גם כבה בלי גז שוב למוסך הפעם פורק הקרבורטור לגורמים, ניקוי החלפה של כמה אטמים כיוון החלפה של שני פלגים 1 ו 2 האופנוע תקין נוסע מצוין אבל שוב היום כמה ימים אחרי הטיפול שלא היה זול אותה בעיה.. קצת מייאש.. אפילו הרבה.. אשמח לשמוע את דעתכם..

 

אורי.

כל אחד נופל מתישהו העניין הוא כמה זמן לוקח לך לקום!!..

פורסם

לא שאני מבין גדול אך, נראה כי נשרפים לך פלאגים.

1. האם באותו טיפול כיוונו לך שסתומים / שימשים?

2. אם כן, לך לבעל מקצוע אמיתי שיחזור על הכיוון.

 

במקרה את הטיפול המסור הזה לא ביצע לך יורם מנוע תנוע?

I refuse to tiptoe through life, Only to arrive safely at death.

מה פספסתי הפעם :conf:

פורסם

מה שאתה מתאר נראה כמו שיש צורך בכיוון המצוף במאיידים, כמות גדולה שלך דלק עקב מצוף לא מכוון תגרום גם לשריפת פלגים, וגם למנוע לעבוד כמו ''טרקטור'' ואף לכבות בסל''ד נמוך.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

באותו טיפול לא נגעו בשסתומים..

ולא יודע על מי אתה מדבר אבל אני לא מטפל שם..

כל אחד נופל מתישהו העניין הוא כמה זמן לוקח לך לקום!!..

×
×
  • תוכן חדש...