Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי אלטו 2011, 60000קמ, קלאץ קשה בטרוף.


erez1012
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

קניתי אלטו היום (השניה בבית, אני מאוד מאוצה מהדגם), ושלקחתי סיבוב על האוטו היה מאוד קשה ללחוץ על הקלאץ.

 

מה שהיה מוזר לי שהרפידות מרגישות חדשות ממש, האוטו מפרפר ובראשון המנוע נכבה.

 

הקלאץ עצמו ממש קשה בלחיצה.

 

אני יכול להמשיך לנסוע ככה אבל אשמח לקבל המלצות מה לעשות, זה בטוח החלפת קלאץ? המלצות למוסך?

 

בנוסף רואים גם על הבורג במכסה מנוע שלא סבבו אותו כלל, מה שמעיד שהוא דיי חדש מבחינת רפידות

 

תודה רבה לכולם.

מתגעגע לג"סטי 94

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין, קנית את האלטו לאחר שעשית נסיעת מבחן ושמת לב שהקלאץ קשה?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

בנוסף רואים גם על הבורג במכסה מנוע שלא סבבו אותו כלל, מה שמעיד שהוא דיי חדש מבחינת רפידות

 

 

הבלאי הוא גם בכבל. אם לא החליפו כבל קלאץ', סביר מאוד שאחרי 60000 ק"מ הוא כבר בלוי ועם המון חיכוך.

החלפת כבל יכולה לשפר את זה מאוד (זה כבל + השרוול בתוכו הוא עובר)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובות, ידעתי שהקלאצ קשה שקניתי את האוטו והמחיר ירד בהתאם. אני שוקל איך לתקן את הבעיה.

 

מבט על הכבל ממתחת להגה הראה כבל נוצץ, אנסה לשחרר את הכבר מהלקאץ ואבדוק את ההתנגדות שלו.

 

במידה וזה לא הכבל, להחליף קלאץ או רק את התוף שכנראה הוא גורם לקושי?

תודה רבה

מתגעגע לג"סטי 94

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה וסליחה על החוסר מקצועיות.

אחרי סרט

אני מבין שהלכה הדיאפרגמה כאשר הקלאץ קשה.

בכל מקרה אנסה לשחרר את הכבל ולבדוק אותו לפני שאני פונה למוסך.

 

 

אני בכוון הנכון?

תודה רבה לכולם

מתגעגע לג"סטי 94

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להחליף לבד כבל קלאץ זה מאוד פשוט, כבל מקורי של סוזוקי לא עולה יותר מ 250 ש"ח כולל מע"מ במכשירי תנועה.

אל תפרק סתם תקנה כבר אחד חדש מקורי ותחליף ובנוסף יהיה לך עם מה להשוות את ההתנגדות שלו.

וסיכוי גבוה גם שהכבל תקין כי 60K זה לא הרבה לכבל מקורי.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...