Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קיבלתי עם הרכב MDI-lightning cable.

 

ברכב יש USB, ולא מצאתי חיבור MDI.

1) מה העניין?

 

2) כמו כן, הUSB לא מטעין את האייפון עם הכבל הרגיל שיש לי, יש פתרונות?

 

תודה

פורסם

1. איזה אייפון יש ברשותך ?

2. איזה מערכת מותקנת ברכבך ? צילום יעזור.

 

אין חיבור MDI ברכבך, הכוונה ל-media device interface. כול מדיה חיצונית אשר מחוברת למערכת השמע מוצגת כ-MDI.

איזה כייף לי :)

פורסם
1. איזה אייפון יש ברשותך ?

2. איזה מערכת מותקנת ברכבך ? צילום יעזור.

 

אין חיבור MDI ברכבך, הכוונה ל-media device interface. כול מדיה חיצונית אשר מחוברת למערכת השמע מוצגת כ-MDI.

 

1) אייפון 6 פלוס.

2) לצערי כרגע אין לי צילום. מערכת רגילה שבאה עם הרכב.

 

ברכב יש 2 יציאות:

AUX

USB

 

וקיבלתי עם הרכב

MDI-lightning שאני באמת לא יודע למה.



המערכת ע"י בלוטוס מנגנת את השירים מהאייפון, אבל לא מציגה את רשימת השירים.

היא כותבת לי שהיא לא מצליחה להציג. אולי יש משהו שניתן לעשות בנידון.

אולי אם אנסה ע"י חיבור USB היא תציג, לא ניסיתי.

 

כמו שכתבתי הכי מפריע לי שאני לא יכול להטעין את האייפון, זה די בסיסי.

 

אשמח לכתוב עוד פרטים אם יש צורך כדי להגיע לפתרון.

 

אולי צריך כבל אחר מיוחד?

פורסם
למה אתה לא מצליח להטעין?

 

שאלה טובה, אני לא יודע למה אין טעינה.

כרגע אני מנסה לברר על זה באינטרנט.

פורסם (נערך)
1) אייפון 6 פלוס.

2) לצערי כרגע אין לי צילום. מערכת רגילה שבאה עם הרכב.

 

ברכב יש 2 יציאות:

AUX

USB

 

וקיבלתי עם הרכב

MDI-lightning שאני באמת לא יודע למה.



המערכת ע"י בלוטוס מנגנת את השירים מהאייפון, אבל לא מציגה את רשימת השירים.

היא כותבת לי שהיא לא מצליחה להציג. אולי יש משהו שניתן לעשות בנידון.

אולי אם אנסה ע"י חיבור USB היא תציג, לא ניסיתי.

 

כמו שכתבתי הכי מפריע לי שאני לא יכול להטעין את האייפון, זה די בסיסי.

 

אשמח לכתוב עוד פרטים אם יש צורך כדי להגיע לפתרון.

 

אולי צריך כבל אחר מיוחד?

האם בקצה הכבל קיימת טבעת ירוקה או לבנה ?

האם המערכת כמו בתמונה המצורפת ?

האם קיימת כניסה MEDIA IN ? - בדוק בתא הכפפות.

 

בעזרת הכבל שקיבלת את יכול לחבר את האייפון למערכת השמע דרך כניסת MEDIA-IN. את צריך גם לבחור בתפריט של מערכת השמע מהיכן מגיע השמע.

Optical-parking-system-Optional-RCD-310-Radio.jpg

untitled.JPG

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
האם בקצה הכבל קיימת טבעת ירוקה או לבנה ?

האם המערכת כמו בתמונה המצורפת ?

האם קיימת כניסה MEDIA IN ? - בדוק בתא הכפפות.

 

בעזרת הכבל שקיבלת את יכול לחבר את האייפון למערכת השמע דרך כניסת MEDIA-IN. את צריך גם לבחור בתפריט של מערכת השמע מהיכן מגיע השמע.

 

טבעת ירוקה.

 

המערכת כמו בתמונה:

http://www1.pcmag.com/media/images/446981-volkswagen-golf-mdi.jpg?thumb=y

 

חיפשתי בתא הכפפות אתמול, ולא מצאתי את הmedia in.

 

בתמונה שצירפתי במקום הmedia in יש לי usb.

 

יכול להיות שסתם הביאו לי כבל

MDI-lightning.



 

שיחקתי קצת בתפריט של מערכת השמע והוא הראה לי רק AUX.

 

נזכרתי שכשחיברתי את האייפון היה צליל שהוא מטעין ואז הוא הפסיק.

 

אבדוק שוב את הרכב.

פורסם
טבעת ירוקה.

 

המערכת כמו בתמונה:

http://www1.pcmag.com/media/images/446981-volkswagen-golf-mdi.jpg?thumb=y

 

חיפשתי בתא הכפפות אתמול, ולא מצאתי את הmedia in.

 

בתמונה שצירפתי במקום הmedia in יש לי usb.

 

יכול להיות שסתם הביאו לי כבל

MDI-lightning.



 

שיחקתי קצת בתפריט של מערכת השמע והוא הראה לי רק AUX.

 

נזכרתי שכשחיברתי את האייפון היה צליל שהוא מטעין ואז הוא הפסיק.

 

אבדוק שוב את הרכב.

עכשיו נפל לי האסימון. בגולף דור 7 רק בדגמים הראשונים או ברמת גימור מסויימת (מערכת ניווט) היה שקע AUX+MEDIA IN.

למרות שברכבך לא קיים שקע MEDIA IN קיבלת בטעות כבל שסופק בדגמים הראשונים שהגיעו לארץ וזו טעות של הייצרן.

 

גש לייבואן הרכב ובקש להחליף את הכבל לכבל מתאים לרכבך ומתאים לאייפון.

 

נסה לחבר כבל אחר לשקע ה-USB.

איזה כייף לי :)

פורסם

לשם הסר ספק הכוונה לכבל מקורי הרגיל שמגיע בקופסה של האייפון איתו ההטענה עובדת מעולה, לא ניסיתי עם כבל לא מקורי אפל, אני לא קיבלתי שום כבל MDI עם הרכב .

כנראה שהגיע אליך בטעות.

×
×
  • תוכן חדש...