Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אמא שלי מעוניינת לקנות רכב, היא אישה שלא נוסעת מהר, הנסיעות שלה הן בעיקר בעיר.

כשהסתובבתי איתה כדי לקנות רכב ראינו גם את הרכב הנ"ל, הוא מרווח מאד ויש לו כל מיני פיצ'רים חמודים.

בגדול ממש נדלקנו. המחיר הוא 97,000.

 

האם כדאי לקנות? (שוב ממש מצא חן בעיני ובעינייה במיוחד).

 

תודה רבה

פורסם

אטראז' יחסית מאובזרת, רכה וברוב הכבישים תרגיש נוחה. אבל היא לא מרגישה איכותית, הפלסטיק פשוט, העיצוב לדעתי מזעזע, מנוע חלש ותיבה רציפה מרגיזה. במחיר הזה יש חלופות טובות הרבה יותר. פיג'ו 301 / סיטרואן C אליזה טובות הרבה יותר. מרווחות בהרבה, הרבה יותר נוחות, ואיכותיות יותר. השאלה אם צריך בכלל רכב סדאן או שאולי עדיף האצ'בק

פורסם (נערך)

למה למשל לא ספייס סטאר אם אין צורך בתא מטען גדול? חדשה עולה 80.

הארטרג חיסכונית ומאובזרת, מבחינת איכות חומרין נכון הם פשוטים אך כך גם בפיגו301,מה שכן איכות הנסיעה של הפיגומעדיפה בהרבה, אבל המיצובישי תהיה חיסכונית יותר.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

החומרים ב-301 / C אליזה לא ברמה של מכונית מנהלים אבל הרבה יותר טובים מאלה שבאטרז'. נוחות הנסיעה, תא מטען והמרווח עדיפים משמעותית והיתרון של האטראז' הוא רק בצריכת הדלק וגם שם זה לא דרמטי.

פורסם

בשניהם הפלסטיק חלול ונוקשה.

האטרגז תהיה חיסכונית יותר, מה זה דרמטי?

נוחות נסיעה גם רשמתי שהפיגו עדיפה וגם תא מטען גדול יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש מישהו במשפחה/חברים שחבר במועדון הלקוחות "הוט"?

אם אני לא טועה המחיר שלהם בסביבות 85K.

כן, ההנחה שלהם על הרכב הזה גדולה.

 

תראה כאן:

 

http://wheel.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%A2%D7%93%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%95%D7%98-%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-2015-%D7%90%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9C%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%9E-12/

×
×
  • תוכן חדש...