Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיסב קלאצ' חורק באלטו ידני


carpool
שימו לב! השרשור הזה בן 3271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

הרכב חדש 2014 עם 7K ק"מ

 

-בכלליות זה נשמע כמו חריקת מתכת במתכת, די כמו בלמים חורקים.

-הרעש מופיע לסירוגין (יש נסיעות שכן ויש שלא)

-ללא קשר אם האוטו חם\קר

-נשמע כאשר נמצאים בניוטראל, לא יצא לי להיתקל עדין כשמשולב להילוך.

-כשלוחצים ממש קצת על דוושת המצמד הרעש מפסיק -> מספיקה נגיעה קלה ביותר ללא השקעת מאמץ כלל כדי שהרעש יפסיק.

- אם או בלי קשר, הוחלף לרכב כל הגיר לגיר חדש לגמרי בשבוע הראשון על הכביש עקב תקלה שהתגלתה. בוצע ע"י מוסך מורשה ובאחריות כמובן. אין כל בעיות לאחר ההחלפה.

 

אחרי פניה למוסך ששמע\הבין את הבעיה כרגע הציעו לישיחליפו לי את המיסב (ללא עלות מצידי)

 

1- אני רוצה לדעת אם באמת שווה להיכנס שוב למוסך ולהחליף את המיסב, דבר שגורר שוב פירוק הגיר והגלגלים והכל. ממש לא מתלהב מזה ברכב שנמצא חצי שנה על הכביש מה גם שזה נכנס לספר טיפולים, ירידת ערך וכו'

 

2- מה הסכנה\מה עלול לקרות אם לא מטפלים בזה? יש סיכוי שהרעש יעלם ללא בעיות נגררות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקלה הזאות היא מפני שמחזקים את הקלאצ הרבה זמן ברמזורים וכו, במקום להעביר לN, או פגם בייצור.

 

1. כן, אין שום בעיה אם זה, תנסה ללחוץ שיתקנו על חשבון האחריות.

2. לא הרעש לא יעלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקלה הזאות היא מפני שמחזקים את הקלאצ הרבה זמן ברמזורים וכו, במקום להעביר לN, או פגם בייצור.

אז אתה אומר שכל מה שלימדו אותנו בשיעורי נהיגה היה לחינם?

אז אני מבין ממך שמומלץ כמה שפחות ללחוץ על הקלאץ שלא בצורך.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנת נכון.. להחזיק את הקלאצ' לחוץ אולי נכון מבחינה בטיחותית (להיות מוכן לזינוק)

אבל לא מיטיב בכלל עם מכלולי הרכב..

אישית אני משתמש בקלאצ' כשצריך להעביר הילוך, סאטו.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...