Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן, בהחלט. ראיתי כזו ידנית בתרשיחא, שאלתי אותו אם הוא מוכר, הוא חייך ואמר שאני אצתרך לדבר עם היורשים אחרי שהוא ימות...:p

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

ברשותי המגבות של הקוריאני (עליהן Murzillka המליצה), וUBER (עליה כל העולם אחותו ובת דודה שלו המליצו).

 

שטפתי את הרכב בשבת האחרונה.

 

ניגבתי הן עם האובר, והן עם הקוריאניות, לצורך ההשוואה.

 

פייר? לא ממש הבנתי את ההתלהבות מהUBER. לא עשתה שום דבר טוב יותר מהקוריאניות. במחיר שלה רוכשים 4 מגבות קוריאניות (וכאמור, 2 מגבות שקולות לUBER אחת).

הייבוש של הקוריאנית פיקס, לא משאירה סימנים לא כלום.

חברים אומרים לי שהUBER אמורה להתמודד עם כל הרכב בהצלחה, לי היא נראתה קטנה מדי אבל אני סומך על 'חוכמת ההמונים'. בשטיפה הבאה אנגב רק איתה ואחזור לספר.

 

אז בשורה התחתונה, אם מחר פורץ גנב מגבות לבית ולוקח את כל הסטים, אני מזמין קוראניות.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ברשותכם אני רוצה להעלות את העניין של מגבת הוופל מול מגבת בעלת סיבים ארוכים (כגון UBER, 1100, ממותה וכו').

 

לא ברורה לי ההסתייגות של חלק מחברי הפורום ממגבות הוופל ואני רוצה לשאול מה הסיבה?

 

מצדי השימוש במגבת כזאת די נוח, ספיגה מעולה, סימני המיים לא נשארים וגם כן אין סכנה מהסווירלים הרי מדובר במיקרופייבר.

 

יכול להיות אני מפספס משהו? מה אתם אומרים?

פורסם

הוופל קצת יותר גסות במרקם שלהן ולכן עללות לגרום לסווירלס ולסחוב איתם כמה גרגרים שנשארו מהשטיפה,לעומת זאת הסיבים הארוכים פשוט סופחים לתוכם את מה שנשאר הן יותר פלאפיות,וסופגות טוב יותר אצלי לאחר שטיפה האובר חצי יבשה,עם הוואפל אני מנקה חלונות יוצא אחלה לגבי הפח? לא מוכן להסתכן.

שיפוצים..

פורסם

יש משהו במה שאתה אומר, אני זוכר שייבשתי רכב שחור עם מגבת וופל חלק ברכב שלי שזכור לי בוודאות שהיה בלי סווירלים ותוך כזה הניגוב שמתי לב שמתחילים להיווצר סימנים קטנים של סווירלים.

 

הייתי בתוך חניה תת קרקעית עם פרוז׳קטורים על סטנד שמכוונים לאיזור שניגבתי. מצד שני, לא זכור לי שכיבסתי את המגבות הנ״ל למרות שהם לא היו ניראות מלוכלכות יותר מידי.

 

ניראה לי שאתחיל לאמץ יותר את המגבות הרגילות. אפשר לינק למגבות של הקוריאני למי שיש בשלוף? תודה.

פורסם

היום פעם ראשונה יבשתי את הרכב עם אובר ושואב אבק של קרשר על מצב מפוח, היה קל משמעותית.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
היום פעם ראשונה יבשתי את הרכב עם אובר ושואב אבק של קרשר על מצב מפוח, היה קל משמעותית.

 

אתה עובד עם הMV3 או דגם אחר? ממליץ?

M-TECH E46

פורסם
היום פעם ראשונה יבשתי את הרכב עם אובר ושואב אבק של קרשר על מצב מפוח, היה קל משמעותית.

 

כנ"ל, אני מקווה שאתה עובד עם הפייה הצרה, יותר ממקדת את האוויר.

פורסם
יש משהו במה שאתה אומר, אני זוכר שייבשתי רכב שחור עם מגבת וופל חלק ברכב שלי שזכור לי בוודאות שהיה בלי סווירלים ותוך כזה הניגוב שמתי לב שמתחילים להיווצר סימנים קטנים של סווירלים.

 

הייתי בתוך חניה תת קרקעית עם פרוז׳קטורים על סטנד שמכוונים לאיזור שניגבתי. מצד שני, לא זכור לי שכיבסתי את המגבות הנ״ל למרות שהם לא היו ניראות מלוכלכות יותר מידי.

 

ניראה לי שאתחיל לאמץ יותר את המגבות הרגילות. אפשר לינק למגבות של הקוריאני למי שיש בשלוף? תודה.

 

גם אני אשמח לראות את המגבת המדוברת.

בתגובה מס' 6 מצורף לינק.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 


×
×
  • תוכן חדש...