Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אפשר לינק למוכר באיביי שמוכר את האובר? אמין וזול קיים?

 

רוב החבר'ה פה קנו את המגבת מהאתר הזה.

יש שרשור על קנייה קבוצתית של המגבות כדי להוזיל עלויות משלוח, תבדוק אולי מתגבשת שם קנייה שתוכל להצטרף אליה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מרסס קצת onr qd על מגבת uber ועובר על הרכב.

לפינישים מגבת צהובה של cg עם מעט qd מרוסס עליה, למרות ש uber מיבשת כ 99 אחוז מהרכב שלי אז לטיפות שנשארו פה ושם מגבת קטנה.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

כשהמגבת מעט לחה, היא סופגת יותר טוב.

מוזר, אבל תנסה.

 

פות"ש, רק אובר, אל תתפשר על פחות.

לא ממליץ על שום מגבת וואפל כזו או אחרת.

ה-1100 gsm היא מגבת באפינג, לא ממליץ עליה לייבוש.

"יאללה בירי".

פורסם
ה-1100 gsm היא מגבת באפינג, לא ממליץ עליה לייבוש.

 

למה? איזה נזק היא תעשה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

היא תקום אלייך בלילה ותסחט אותך.

 

וקצת יותר ברצינות, לא כל אי המלצה מגיעה מנזק עתידי.

המגבת הנ"ל נועדה לעבודה מסויימת - לבאפינג.

הסיבים שלה קצרים, היא דחוסה וצפופה.

כשהיא ששותה לשוכרה היא נהיית כבדה, לא נוחה בעליל, ומשאירה אחריה המון סימני מים.

עדיף להשאיר אותה לשימוש שלשמה היא קיימת.

"יאללה בירי".

פורסם
היא תקום אלייך בלילה ותסחט אותך.

 

וקצת יותר ברצינות, לא כל אי המלצה מגיעה מנזק עתידי.

המגבת הנ"ל נועדה לעבודה מסויימת - לבאפינג.

הסיבים שלה קצרים, היא דחוסה וצפופה.

כשהיא ששותה לשוכרה היא נהיית כבדה, לא נוחה בעליל, ומשאירה אחריה המון סימני מים.

עדיף להשאיר אותה לשימוש שלשמה היא קיימת.

 

הסיבים שלה לא כאלה קצרים (+\- כמו הסיבים של UBER), היא סופגת נהדר ולא משאירה יותר סימנים מהצהובה המפורסמת.

המידות שלה קטנות יותר, לכן יותר נוחה (בשבילי) לעבודה.

אם נלך על עלות תועלת אז מחירה של הUBER הוא כמחיר שתי הקוריאניות, מההתרשמות שלי, טובות השתיים מן האחת.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

איפה שהוא לפני 4 שנים בערך קניתי את המגבת הזו-

http://www.ebay.com/itm/1-x-Kent-Car-Care-XXL-Extra-Large-Microfibre-Drying-Towel-Better-Chamois-Q6100-/121586695028?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1c4f21bb74

 

גדולה, סופגת אין סוף מים ועושה עבודה מצויינת.

 

עד היום היא שורדת ומה לא עבר עליה? הכלב עשה ממנה שמיכה אין סוף פעמים, כביסות, ניקויונות של הרכב של אחי (פעם בחצי שנה מנקה אותו והמגבת עובדת קשה לנגב )

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

כשהייתי בתיכון, בשביל דמי כיס הייתי שותף את הרכבים של דיירי הבניין, לד"ר רפופורט הייתה 535 שנת 84 או 85.

 

מהתחלה הסברתי לו שהייבוש הטוב ביותר זה רק בנסיעה מהירה!

 

אוי, כמה נסיעות עשיתי עם המפלצת ההיא "בכדי לייבש אותה":lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כן, הנה עוד חבר שהיה מייבש את הרכב בנסיעה מהירה...עד שהוא החליק על המים שהוא בעצמו שפך על הכביש והתנשק עם עמוד :|

image_1364731712202864 (1).jpg

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21


×
×
  • תוכן חדש...