Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה זמן הפולו היתה אצלך? קנית חדשה או יד שניה? חנית בשמש או בצל? ניקית את הגג עם חומרי ניקוי או לא?

 

הסיבה למה זה לא קרה תלויה בתשובות לשאלות הללו.

פורסם

אצלי התהליך הואץ לאחר ניקוי (ששיפר פלאים את מצב הגג מחד, אבל גרם לצניחה מוגברת מאידך).

אבל עבור רכב בן 15? מי אני שאתלונן.

M-TECH E46

פורסם
מעניין עם עוד בעלי רכבים דומים חוו בעייה כזו.

ממש לא, אבל מצד שני מעולם לא נזקקתי לנקות את הגג, והרכב לא מבלה הרבה בשמש.

 

זו מחלה בvw עוד משנות ה90.

נכון, יחד עם החלונות הנופלים.

פורסם

שלום לכולם

 

בעקבות התגובות לשאילתה שפתחתי, אני מעוניין להבהיר מספר דברים בעקבות הנושאים שהועלו.

1. הרכב הוא בצבע שחור.

2. אני יד שנייה על הרכב והוא ברשותי מעל לחצי שנה. למרות שהגג ניראה נקי לדעתי הוא לא עבר ניקויי ואין לי מושג אם אכן זה נעשה בעבר.

3. האזור שבו הבד החל להתנתק הוא לא באזור הסאן רוף, אלה מסביב לבית המנורה האחורית בגג (מעל למושבים האחוריים של הרכב). כל שאר המקומות בגג נראים מודבקים בצורה טובה, במיוחד באזור הסאן רוף.

4.אין לי חניה מקורה בבית ובמקום עבודתי, לכן רוב הזמן הרכב חונה בשמש, למרות שאני משתדל להחנות במקומות מוצלים....

5. כאשר בדקתי את הרכב מבחינה אסתטית (לפני הקנייה), ליקוי זה לא היה קיים. ליקוי זה הופיעה בעקבות ימי השרב הקשים שהיו בשבוע שעבר ולדעתי זהו ליקוי שפשוט החמיר עם הזמן.

 

כמו כן, אשמח אם משהו יענה על שאלותיי וימליץ על בעל מקצוע טוב ואמין שאפשר לפנות אליו.

המלצות על פי ניסיון אישי התקבלו בברכה.

×
×
  • תוכן חדש...