Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

הרכב- סובארו B4 2004, מנוע 2.0i

 

האלטרנטור עושה רעש מוזר, כמו רעש של מיסב בסוף ימיו

האם ניתן להחליף רק את המיסב או שיש צורך להחליף את כל האלטרנטור?

אם כן- איזה מיסב זה בדיוק, אשמח לדעת פרטים מדויקים כדי לקנות כזה ולהחליף לבד.

 

זכור לי שהחלפתי מיסב לבד לפני שנתיים ברכב של המשפחה, לא זוכר אם זה היה אלטרנטור או מדחס של מזגן (פשוט השגתי מיסב זהה והחלפתי כמו במכונת כביסה.

שלומי

פורסם

יש באלטרנטור שני מיסבים, קדמי (ליד הפולי) ואחורי (ליד המייצב). בעיקרון את שניהם ניתן להחליף.

בדרך כלל את האחורי קל מאוד להחליף, כל מה שצריך זה חולץ פשוט בשביל להוריד אותו מהציר ובוקסה עמוקה בגודל מתאים בשביל להלביש את החדש על הציר.

המיסב הקידמי אצל חלק מהיצרנים פשוט לחליצה, ואצל חלק מסובך מאוד.

אתה יודע להגיד יצרן\דגם האלטרנטור שברשותך?

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

אני בדיוק משפץ את האלטרנטור של זוגתי, אימפרזה 94. גם הוא תוצרת מיצובישי A2T39091.

 

אתמול הזמנתי דרך המוכר הזה:

 

http://www.ebay.com/usr/triomotors?_trksid=p2047675.l2559

 

את הווסת והמיסב האחורי. מוכר מאוד נחמד, הוא יצר מכירה עבורי שכוללת את הווסת והמיסב ביחד. מיסב של NTN והווסת של MOBILETRON. דבר איתו כדי שייצור לך מכירה של החלקים שמתאימים בדיוק לאלטרנטור שלך.

 

(כמובן שלא חייבים את כל הווסת ואפשר לקנות רק את הפחמים, רק שבמקרה שלי הווסת הוא זה שהלך.)

 

זה המיסב האחורי שאני קניתי, ורוב הסיכויים שזה גם מה שאתה צריך במידה והוא זה שהלך אצלך:

 

http://www.ebay.com/itm/140419-TOP-QUALITY-NTN-REAR-BEARING-MITSUBISHI-ALTERNATOR-WITH-2-TEFLON-RINGS-/281665228587?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item41948e4f2b

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

גם לי היה את אותו מקרה באקסנט 95.

יגאל עזר לי לעלות על הבעיה,לקחתי את האלטרנטור למשפץ והוא החליף רק את המיסב בעלות של 150 ש''ח.

פורסם (נערך)

אסף, צר לי לאכזב אותך אבל ווסת מתח תחליפי לבוש/דנסו/מיציבושי שעולה 60-100 שקלים תוצרת חברת

MOBILETRON ככה הוא גם כנראה שווה.



אין הרבה מציאות בווסתי מתח איכותיים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

בהמשך להודעה הקודמת שלי, במיצובישי המיסב הקידמי יחסית פשוט להחלפה (יחסית לVALEO).

המכסה הקידמי מתפרק מהגוף, המיסב יושב מאחורי לוחית מתכת שתפוסה עם 4 ברגים.

אם יש לך מעט נסיון עם מיסבים לא תהיה לך בעיה לדפוק את הישן החוצה והחדש פנימה. כמובן מומלץ להקפיא את החדש לפני ההכנסה למכסה, יקל מאוד על העבודה.

 

אם האלטרנטור שלך בא עם פולי רגיל תצתרך אימפקט בשביל להוריד אותו. אם הוא מגיע עם קלאצ' פולי (מיסב חד כיווני) נדרש כלי מיוחד בשביל להוריד אותו.

 

את המיסבים ניתן לרכוש בבית המיסב בחולון. בסבירות גבוהה המיסב הקידמי אצלך זה 6303 אבל לא בטוח.. האחורי זה כניראה מה שאסף קנה

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

על פי האתר הזה

 

המיסב הקידמי זה מידה 17x40x12 המוכר בשם 6203-2RS

האחורי הוא במידה 8x23x14 , זה מה שאסף נתן אליו לינק. תגיע עם המידות לבית המיסב ואין לי ספק שידעו לעזור לך

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
על פי האתר הזה

 

המיסב הקידמי זה מידה 17x40x12 המוכר בשם 6203-2RS

האחורי הוא במידה 8x23x14 , זה מה שאסף נתן אליו לינק. תגיע עם המידות לבית המיסב ואין לי ספק שידעו לעזור לך

מעולה, תודה,

אני רואה שיש לי כזה חדש במחסן (של מכונת כביסה), יום שישי אתפנה לזה

 

יש לכם מקום מומלץ לפחמים?

עריכה אחרונה על ידי shlomi_e11

שלומי

פורסם
ניתן לשפץ אלטרנטור ולהחליף חלקים אבל כדי לעשות את זה במרכז שירות מורשה.

למה כדאי לבצע את השיפוץ במרכז שירות של סובארו ? מה העלויות ? האם מרכיבים ווסת מתח מקורי ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...