Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות המלצת חברי הפורום, לחבר את הסט קלארוס אקטיבי מלא , התחילו רעשים של צפצוף מהטויטר בעת לחיצה על הגז , רעש שלא קיים בחיבור עם הקרוס , בדקתי וחיזקתי את המינוס בחגורה לר עזר, ניתקתי את ה rca גם לא עזר.

כשהמכשיר עובד ( אקליפס 7200) ללא rca עדיין יש רעש בלחיצה על הגז , יכול להיות שהבעיה מינוס מהמכשיר?

אגב זה בסדר שכבל מתח, עובר ליד כבל רמקול?

פורסם

כבל מתח ליד כבל רמקול לא מהווה בעיה.

 

הבעיה היא כאשר כבל RCA עובר בסמוך לכבל מתח או כאשר כבל אנטנה עובר בסמוך לכבל מתח.

 

אם הRCA מנותק מיחידת הראש ועדיין יש רעש אז הבעיה לא מגיעה מיחידת הראש אלא משהו יותר נמוך מיחידת הראש בשרשרת.

 

אם אתה מנתק את הRCA מהמגבר ומפעיל את המערכת האם גם אז אתה שומע את הרעש?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם הrca מנותק מהיחידת ראש ואתה עדיין שומע את הרעש אז הבעיה כנראה לא ביחידת ראש, כמו שאדי אמר.

על מה ענית כן? שאתה שומע הרעש גם כשהrca מנותק מהמגבר?

פורסם

אני אנסה באמת, כדי להדליק את המגבר בלי יחידת הראש, אני צריך לחבר את הכבל שליטה, שיוצא ליחידת ראש מהמגבר לכבל פלוס?

פורסם

נכון.

אבל אתה יכול פשוט להדליק את יחידת הראש כך שהמגבר יעבוד אבל כמובן לנתק את הRCA מיחידת הראש.

 

שים לב שאת כל החיבורים ,ניתוקים וכל מה שתעשה אך ורק כאשר המערכת כבויה בלבד!

 

בהצלחה

פורסם (נערך)

הרעש נשמע, רק שהרכב עובד ,גם שrca מנותקים מהמגבר , לחיצה על הגז מגבירה את הרעש .

אין טעם , לנסות עם פלאפון, כי הרעש נשמע בכל מקרה .

מה יכולה להיות הבעיה?

עריכה אחרונה על ידי Shai12
תיקון
פורסם (נערך)

רעש רק כשהרכב מונע? בדוק כבל מינוס או השראות ואו אלטרנטור.

 

חשוב לבודד את אופי הבעיה שנשמעת -בהדלקת הסוויץ בלבד או רק שמנוע הרכב עובד?

 

האם הרעש בוקע אך ורק מטוויטר אחד או שניהם? ומה עם הוופרים?

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ארזה
פורסם

רק כשהרכב מונע, בדקתי אני המינוס, שהולך למגבר מהחגורה,הכל נראה בסדר.

הרעש משני הטוטרים, מהוופרים אני לא שומע כלום.

נראה לי שהמתח טעינה שמגיע מהאלטרנטור, לא יציב ולכן הצפצוף הזה , והפתרון זה כבל אולי.

פורסם

אז בסופו של דבר זה עוד שרשור של "יללת אלטרנטור" - תריץ חיפוש בנושא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...