Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
שוק חופשי, מי שרוצה יקנה חרא בזול ומי שלא לא, למה המדינה צריכה להתערב ?

מה שצבי אמר.

הבעייה העיקרית לדעתי היא פער גדול במרחק בלימה בכביש רטוב. (זה לא מספיק בשביל להדליק למחוקק נורה אדומה?)

גם לא ברור לי איפה החסכון פה. נסעתי כשנה וחצי וכמעט 30K והצמיגים כנראה שעדיין לא פסולים לנסיעה, אבל כנראה שכבר איבדו מרוב התכונות שלהם (אם בכלל היו להם כאלה). ואני מאמין שעוד קיץ/חורף אחד ואפשר להגיד שלום לצמיגים.

כנראה שזה רק חוסך כסף לציי הרכב ולחברות הליסינג.

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אם יש רכיב אחד ברכב שאסור לחסוך בו זה צמיג טוב.

אנשים יזמינו ארוחת בוקר בקפה בעלות שהם חוסכים על הבטיחות שלהם...

אל תגזים, ההבדל בין רביעיית סינים לרביעיה איכותית משמעותי יותר מארוחת בוקר ואנשים מתפתים לזה.

צמיג סיני אפשר למצוא ב150 ש"ח. צמיג שנחשב יחסית לאיכותי מתחיל ביותר מ220 ש"ח. וזה עוד במידות קטנות.

אם ההפרש היה כזה פיצפון, לא היית רואה צמיגים סינים על אף רכב. אולי רק בציי רכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הרכב שקיבלתי בעבודה בא עם 4 צמיגים סיניים, לפני החורף הקודם החלפנו 2 אחוריים שהיו ממש זוועה במישלין אנרג'י. שנה אחרי הם עדיין נראים כמו חדשים. שבוע הבא נחליף גם את הזוג הקידמי , שמצבם כבר גרוע, למרות שתאריך הייצור רק לפני 3 שנים. אז סופסוף אוכל להרגיש בטוח בנסיעה. אני בחיים לא אקנה צמיג סיני. המישלין אגב בסדר גמור. אופי הנסיעות רגוע.

פורסם

אני יש לי שאלה. ראיתי שני סוגים שונים של צמיג וינראן אחד קיבל ציונים מעולים r330 והשני r380 קיבל ציונים לא משהו.

איך אני יודע איזה אחד יש לי על האוקטביה? רשום על הצמיג?

בכל אופן אני מאוד מרוצה מהצמיגים עד היום חודש.

פורסם

טוב שאתה קורא הודעות בשרשורים שלך.

בוודאי שאמור להיות רשום על הצמיג עצמו.

את האמירה שלי בהודעה הנ"ל ביססתי על סמך תמונות ברשת של המדרס.

 

אני מקווה שאתה לא מסתמך בלעדית על אתר tyrereviews שכן אין שם מספיק ביקורות כדי לבסס את הציונים שם.

פורסם

o.k שכנעתם אותי שצמיגים סינים זאת מכת מדינה ופשע כנגד האנושות.

אז אולי מישהו ממכם יתייק הכל, יעלה את ההוכחות על הכתב ויגיש תביעה יצוגית.

פורסם

אתה לא צריך להשתכנע, בסה"כ יש פה הרבה אנשים עם דעות שונות ומשונות. התפקיד שלך להבין מה אחוז הבולשיט ולגבש דעה משלך..

 

לי אישית אין בעיה עם צמיגים סיניים במחיר הנכון.

 

כמו בשמן, כל אחד והשגעונות שלו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אמנם כבר הופיע לא פעם אבל לכל אלו שסבורים שלא כ"כ נורא לנעול צמיגים סינים זולים ממליץ לראות את הסרטון הבא :

 

 

מי שמתקשה בהבנת לע"ז אשמח לתרגם.

פורסם (נערך)

ובכל זאת, זה מוגזם לדרוש מהרגולטור שיוציא מהחוק את ייבואם והשימוש בהם. אם אתה עושה את זה, אתה צריך להתחיל להתעסק בשאלה ״מהו כוח עצירה סביר שצמיג צריך לייצר?״ ואז גם להתייחס בנפרד לדרך יבשה, רטובה ואולי גם לנהיגה בעפר.

 

בין חברות הצמיגים הסיניות (אם להתייחס ספציפית למותגים סיניים מתוך הערב הרב של הצמיגים מבית יוצר מפוקפק) יש כמה חברות גדולות ולא מן הנמנע שבשנים שיבואו הם ילמדו לפתח צמיגים סבירים.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

לי אישית אין בעיה עם צמיגים סיניים במחיר הנכון.

 

כמו בשמן, כל אחד והשגעונות שלו.

 

שמן לא טוב מקסימום יהרוס לך את המנוע.

צמיגים לא טובים במקסימום יהפכו את המשפחה והחברים שלך לממש עצובים למשל הרבה זמן, זה בהנחה והם לא היו איתך ברכב בזמן התאונה כי אז גם המשפחות והחברים שלהם יהיו ממש עצובים לממש הרבה זמן.

 

ולגבי המשפט הראשון שלך, משפט עצוב, משתמע ממנו שבמחיר הנכון תסכים להרכיב צמיגים שלא הייתי מוכן להתקין על עגלת קניות בסופר.

זה מה שהחיים שלך חשובים?

 

למי בכלל אכפת מה המחוקק קבע או לא קבע לגבי צמיגים?

פתאום כולל נשמעים למחוקק?

 

השיקול דעת העצמי של כל אחד מכם אמור להנחות אתכם לשמור על הבטיחות שלכם, גם אם היא תעלה 1000 שקל יותר ל-3 שנים, שזה הפער בין סט צמיגים סינים שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם בהחלקה על קרח בכל פעם שיורד גשם לסט צמיגים ממותג באיכות סבירה שישדרג את בטיחות הרכב במאות אחוזים.

 

מה בכלל השיקול?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

edan82, יש לך איזה נתון סטטיסטי כמה תאונות קטלניות נגרמו עקב צמיג "דפוק"? או שהיו יכולים להמנע אם לאוטו היה מישלין ולא NONAME? הניחוש שלי - הרבה פחות יחסית למיליון סיבות אחרות שכן היה אפשר לטפל בהם בהשקעת כסף זהה.

ההפחדות האלה בסגנון ביבי "הערבים באים" לא עושות הרבה יותר מלזרוע פחד אצל האנשים.

שכל אחד יעשה את השיקול שלו - ירצה זול, יקנה זול. כל עוד התקינה אומרת שזה בסדר, המדינה עשתה את שלה.

פורסם

מי ששוקל לקנות צמיגים סיניים מוזמן ל skid car האישי שלי. אלרו עם צמיגים סוג ז. הופעה שלא תשכחו הרבה זמן. נשפוך קצת מים על הכביש ואתם תספרו כמה דקות לוקח לרכב לבלום.

Miata ND2

 

פורסם (נערך)
edan82, יש לך איזה נתון סטטיסטי כמה תאונות קטלניות נגרמו עקב צמיג "דפוק"? או שהיו יכולים להמנע אם לאוטו היה מישלין ולא NONAME? הניחוש שלי - הרבה פחות יחסית למיליון סיבות אחרות שכן היה אפשר לטפל בהם בהשקעת כסף זהה.

ההפחדות האלה בסגנון ביבי "הערבים באים" לא עושות הרבה יותר מלזרוע פחד אצל האנשים.

שכל אחד יעשה את השיקול שלו - ירצה זול, יקנה זול. כל עוד התקינה אומרת שזה בסדר, המדינה עשתה את שלה.

 

זמן נתוניזם!

 

כ-5% מן ההתנגשויות נגרמות עקב כשל בצמיג.(1) בנוסף, יש קורלציה בין ירידה בביצועי הצמיג לבין עליה בכמות ההתנגשויות. (2) סך הכל זה יכול להצטבר לעליה של 10% ויותר, שזה לא מעט.

------------

1)

http://www.sorging.ro/en/member/serveFile/format/pdf/slug/accidents-caused-by-large-north-american-trucks-design-flaws

2) https://www.wsdot.wa.gov/research/reports/fullreports/551.1.pdf היה גם מחקר של NHSTA שאינני מוצא כרגע אשר מצא מגמה כזו בכל סוגי הצמיגים.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
שמן לא טוב מקסימום יהרוס לך את המנוע.

צמיגים לא טובים במקסימום יהפכו את המשפחה והחברים שלך לממש עצובים למשל הרבה זמן, זה בהנחה והם לא היו איתך ברכב בזמן התאונה כי אז גם המשפחות והחברים שלהם יהיו ממש עצובים לממש הרבה זמן.

 

ולגבי המשפט הראשון שלך, משפט עצוב, משתמע ממנו שבמחיר הנכון תסכים להרכיב צמיגים שלא הייתי מוכן להתקין על עגלת קניות בסופר.

זה מה שהחיים שלך חשובים?

 

למי בכלל אכפת מה המחוקק קבע או לא קבע לגבי צמיגים?

פתאום כולל נשמעים למחוקק?

 

השיקול דעת העצמי של כל אחד מכם אמור להנחות אתכם לשמור על הבטיחות שלכם, גם אם היא תעלה 1000 שקל יותר ל-3 שנים, שזה הפער בין סט צמיגים סינים שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם בהחלקה על קרח בכל פעם שיורד גשם לסט צמיגים ממותג באיכות סבירה שישדרג את בטיחות הרכב במאות אחוזים.

 

מה בכלל השיקול?

 

היו לי סיניים על הגטס, יש לי עכשיו רביעייה של סיניים על הטרנטה, במצטבר יש "ניסיון עם סיניים" קצת מעל 25K. (מהאלה של רביעייה ב600 באוטו דיפו)

בינתיים (טפו טפו טפו) אף אחד לא התהפך ולא נכנס לאף גדר, גם בחורף, גם בגשם ראשון. הכל בסדר.

 

רוב האנשים לא מסתכלים על ההפרש במחיר חלקי זמן הבעלות על הרכב, כמעט כולם עושים חישוב הרבה יותר פשוט - כמה כסף אפשר להשאיר היום בכיס אחרי רכישה של משהו שאני עושה רק כי ההוא בטסט הכריח אותי.

במקרה כזה הסיניים מנצחים בפער די גדול.

 

הניסוח טיפה משתנה בין בעלים של רכב חדש לרכב משומש אבל בגדול זה הסיפור. אין כסף אז חוסכים איפה שאפשר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

כן. במיוחד אם יש איזה דליפת אויר קלה ואתה לא מנפח בתדירות מספקת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...