Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לקחתי לבדיקה סוזוקי אלטו 2012 GLX 0.996 ידני, יד 1 מפרטי, עשתה 41,000 ק"מ, טסט ואחריות יצרן עד נובמבר השנה.

 

לרכב יש מספר שריטות ודפיקות, צריך להחליף שני צמיגים, ללטש פנסים קדמיים, להחליף מצבר.

בנוסף התברר לי (בבדיקה, לא נאמר לי מראש) שהדלת השמאלית האחורית הוחלפה, אך אין נזק לשילדה או הלחמות כלשהן.

 

נסעתי על הרכב והוא נוסע מעולה מבחינתי.

 

כמו כן לקחת בחשבון טיפול 45,000 בעלות של כ-1100 ש"ח בקרוב.

 

שאלתי היא, בהינתן שמחיר המחירון הוא 38,600, מה המחיר עבורו שווה לי לקנות את הרכב?

 

תודה

פורסם

שאלה: לפני שלקחת את הרכב לבדיקה, לא שאלת את המוכר האם הרכב נקי מתאונות?

 

עושה רושם שהוא הסתיר ממך מכות/תאונות.

 

להבא, מציע לך לסכם בכתב שהמוכר מתחייב שבמידה ובבדיקה יגלו שהרכב עבר תאונות/מכות בניגוד למה שסיפר- שהוא ישא בעלות הבדיקה.

 

קודם כל תבקש הצעת מחיר לתקן את הרג'קטים, תבקש מהמוכר דו"ח שמאי של התיקון של הפחחות ברכב, בדו"ח השמאי אתה תראה בכמה המוכר פוצה בגין ירידת הערך. קשה לומר לך מה ערך השוק הנוכחי של ירידת הערך.

 

 

השאלה האם אתה כל כך מעוניין ברכב הזה או שיש עוד אופציות. האם הבדיקה בוצעה במכון מטעמך או שהמוכר ניתב אותך למכון שבו בוצעה הבדיקה?

פורסם
שאלה: לפני שלקחת את הרכב לבדיקה, לא שאלת את המוכר האם הרכב נקי מתאונות?

 

עושה רושם שהוא הסתיר ממך מכות/תאונות.

 

להבא, מציע לך לסכם בכתב שהמוכר מתחייב שבמידה ובבדיקה יגלו שהרכב עבר תאונות/מכות בניגוד למה שסיפר- שהוא ישא בעלות הבדיקה.

 

קודם כל תבקש הצעת מחיר לתקן את הרג'קטים, תבקש מהמוכר דו"ח שמאי של התיקון של הפחחות ברכב, בדו"ח השמאי אתה תראה בכמה המוכר פוצה בגין ירידת הערך. קשה לומר לך מה ערך השוק הנוכחי של ירידת הערך.

 

 

השאלה האם אתה כל כך מעוניין ברכב הזה או שיש עוד אופציות. האם הבדיקה בוצעה במכון מטעמך או שהמוכר ניתב אותך למכון שבו בוצעה הבדיקה?

 

שאלתי ונאמר לי שלא. הוא התפלא שאשתו שאיתה דיברתי לא אמרה לי על כך דבר.

הוא אמר שזו לא בדיוק הייתה תאונה כי זה לא היה בתנועה שלו וכו', כלומר מגדיר את זה לא כתאונה.. שיהיה.

 

לגבי הרג'קטים - שני צמיגים זה 500-600 שח לידיעתי, מצבר זה 300-400 אם אני לא טועה, וליטוש הפנסים משהו כמו 70 שח.

 

אני מעוניין ברכב, ברור שיש עוד אופציות, לא מיידיות אבל תמיד יש.

למען האמת הבדיקה בוצעה במכון שהוא הציע לי כי הוא קרוב לשנינו גיאוגרפית ואני הסכמתי כי אני גם שמעתי עליו (יד יצחק בראש העין).

נפגשתי איתו כבר בביתו ולדעתי מהבחינה הזאת אני לא חושב שהוא עשה יד אחת עם הבודק או משהו בסגנון (אם התכוונת לגבי זה שנאמר בבדיקה שאין נזק לשלדה וכו).

פורסם

לדעתי תבקש לראות את דו"ח השמאי, אל תקנה את הסיפורים שלו. בכל מקרה, אשתו או מי שזה לא יהיה- הסתירו ממך מידע מהותי.

 

לגבי המכון, אתה לא יכול לדעת כלום, יכול להיות שהוא מקומבן שם ואיך שנכנסתם זיהו במי המדובר. כבר קרו דברים כאלה, אולי כשנסעת איתו - אשתו טלפנה או סימסה למישהו שם. לך תדע.

פורסם
רכב די שחוק עם ק"מ של רכב ליסינג - הייתי משלם סביבות 30K עליו, בהינתן ההשקעה בצמיגים, מצבר וטיפול 45K.

 

לאיזה ק"מ אתה מצפה מרכב כזה? דווקא במחירון הק"מ מעלה לו את המחיר..

×
×
  • תוכן חדש...