Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה :-D

 

אני רוצה להחליף את מערכת הרדיו המקורית של הרכב במערכת מולטימדיה.

חיפשתי והסתכלתי, אבל אני רוצה להבין עוד יותר ולשמוע המלצות / ממביני דבר.

בגדול, אני לא צריך משהו מהודר מידי. אני רוצה רק את התכונות הבאות:

 

1. שמע - שאוכל לחבר כונן USB / AUX, ושאיכות השמע תהיה טובה, עם אפשרות של אקולייזר לפחות.

 

2. צפייה - שיהיה מסך בהיר וחד. ושרוב פורמטי הוידאו יתמכו בניגון.

 

3. אינטרנט - שיהיה אפשר להתחבר לנקודה חמה (נגיד, לנייד שלי) או אפילו עם סים משל עצמו,

כדי שיהיה אפשר להיות מחוברים לאינטרנט ברכב.

 

4. GPS - שאפשר יהיה להתקין Waze.

 

5. שליטה מההגה - שיהיה אפשר עדיין לשלוט מההגה.

 

וזהו... שהדברים ירוצו מהיר ובכיף, שלא תהיה מערכת זוחלת ותקועה.

וכמובן, המחיר... אין לי שום מושג לגבי טווחי המחירים, אך האם 2,500 ש"ח זה מעט? זה הרבה?

 

האם מערכות המולטימדיה מבוססות האנדרואיד הן טובות?

 

טוב, נראה איך השרשור יתקדם... תודה בכל מקרה.:-)

פורסם

יש את אלו,

http://www.eonon.com/searchResulter.aspx?cateSeacher=1&txtKey=VW

 

שאמורות להתאים 1:1 לרכב, כולל חיבור שליטה מההגה,

יש שם 2 אופציות,

1, מערכת אנדרויד

2, מערכת DVD רגילה.

 

שים לב, זה מותג סיני ולא מהמותגים המוכרים .

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

תודה ChaoscripT, הסתכלתי אך המפרט שלה נראה פחות טוב מאשר זו שאני שמתי.

תוכל להסביר מדוע דווקא זו?

פורסם

על פה מה החלטת שהמפרט של המערכת ששמת יותר טוב ?

ההבדל הוא שמה שאני שמתי האנדרויד גירסה 4.2.2 ומה שאתה שמת 4.4.4.

איזה עוד הבדלים מצאת ?

 

*ולא, אין לי כלום עם האתר שהצעתי .

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

לא, דווקא גרסת האנדרואיד פחות עניינה אותי.

נראה שרק רזולוציית המסך בשלי היא 1024X600, בעוד בשלך היא 800X480.

כל השאר נראים זהים.

פורסם

אוקי,

בסופו של דבר זאת החלטה שלך מה לקנות,

בכל מקרה אני לא אוהב את המערכות אנדרויד .

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

זה בדיוק מה שרציתי לקרוא, המלצות לכן ולא. :) תוכל לפרט מדוע? מה אתה לא אוהב, ובהשוואה למה?

פורסם

הזמנתי לפני פחות מחצי שנה מערכת מ - eonon , רק שים לב!, החברה שולחת דרך FedEx יצא לי לשלם עמלות של 700 ש"ח .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

נכון, אני בפירוש אשים לב שזה יישלח דרך דואר ישראל.

אגב, האם יש מכס על מערכות מולטימדיה לרכב?

 

והאם זה פשוט להתקנה?

פורסם

אהלן,

 

אני רק רוצה לוודא, המערכות הנ"ל - 2DIN - מתאימות לפולקסווגן פולו 2011, נכון?

הסתכלתי וקראתי, ונראה לי שזה מתאים, אך אני רוצה רק לוודא.

 

http://www.aliexpress.com/item/Quad-Core-1024-600-8-2-din-android-4-4-car-dvd-GPS-navigation-For-SKODA/32326724291.html

 

http://www.aliexpress.com/item/2014-Newly-DDRIII-1GB-Quad-Core-Android-4-4-car-dvd-player-for-VW-Volkswagen-Without/32252732000.html?tracelog=back_to_detail_a

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...