Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

ברשותי פולו 96 ידנית.

 

אז ככה: הידית של ההילוכית מעט רופפת ומבדיקה זריזה גיליתי שצריך להחליף את הבושינג, ושלכל רכב בושינג משלו.

1. איזה סוג של בושינג צריך?

2. כמה זה אמור לעלות?

3. מאיפה אפשר לקנות?

 

תודה מראש וחג שמח.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש אצלך כמה תותבים צריך לבדוק איזה מהם גמור כדי לדעת איזה להחליף בדרך כלל זה התותב שהידית יושבת עליו אם אני לא טועה הגישה עליו היא מתחת לאוטו

פורסם

אני חושב שאתה צודק, כאשר מסירים את את הבד שמכסה את מה שמתחת לידית הילוכים אפשר לשים לב שהחלק זז, ככל הנראה שבור.

 

היכן יש עוד תותבים?

תותבים זה בושניג בעברית?

פורסם

הרווח הזה נראה לי תקין כשתכניב לרוורס תראה שהחלק הזה יורד למטה...

 

זה המק"ט של 16 : 1H0711253

אני ממליץ על חלק מקורי זכור לי שהוא עולה בצמפיון בערך 60 שקל

מק"ט לחלק 14 : 6N0711251

פורסם

תודה ליאור, עושה רושם שזה דו שיח של שנינו בלבד.

 

באופן כללי שרוצים להעביר לרוורס צריך לדחוף את הידית הילוכים למטה ומשום מה יש לי את הרושם שהיא נכנסת בקלות יתר, מספיק להפעיל מעט כוח ואפילו לא צריך להוריד את הידית.

החלפה של בושינג תפתור את הבעיה?

במידה וארצה שמוסך יעשה את העבודה כמו זה אמוק לעלות?

פורסם

היה במשפחה פולו 96 עם מנוע 1.4 אני יכול להגיד לך שהגיר נכנס בקלות יותר מגולף של אותם שנים ואיביזה עם מנועי 1.6 בכל מקרה עם אתה מצליח להכניס לרוורס בעדינות בלי לדחוף יש מין פלטה מפלסטיק שכנראה שבורה אתה לא תראה אותה בדיאגרמה היא מגיע קומפלט עם הבית קישור לאיביי : http://www.ebay.com/itm/VW-GOLF-MK2-MK3-GEAR-SHIFT-LEVER-REVERSE-GUIDE-PIECE-191711146C-A739-/201238031733?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2edab8ad75

 

אם אתה מזמין ממנו תשאל עם זה מתאים לפולו...

פורסם

כנראה שקרעו את האוטו אופפ

 

יש רעש מהסטיק כי הוא נוגע במוט שהולך קדימה נראה לי חלק מספר 32 , איזה חלק צריך לשים שם?

פורסם (נערך)

חלק מספר 21

http://www.ebay.com/itm/New-Shift-Mechanism-Eccentric-Adjustment-For-VW-Golf-Jetta-Vento-Seat-191711073A-/181371472797?hash=item2a3a950b9d&vxp=mtr

 

מק"ט 191711073A

עולה בצמפיון בערך 50 שקל עדיף לא להתעסק עם חלקים תליפיים בידית היא יכולה להפוך להיות קשה

 

ההחלפה של החלק הזה קלה מאוד יש רק צורך לפרק את הידית לפתוח את הבורג ולמשוך למעלה....

שים לב שהצורה של החלק היא לא בדיוק עיגול אז תסמן לפני פירוק ותחזיר את החדש לאותו מקום

עריכה אחרונה על ידי lior134

×
×
  • תוכן חדש...