Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעצם עדיף לקנות מצמפיון מוטורס ולא חלקי חילוף מebay?

שוב תודה על העזרה אני צריך כנראה לקפוץ למוסך כלשהו שיסדר את כל זה. אין לי כסף מיותר לבזבז אם אני עושה תקלות.

יש מוסך מומלץ באזור כפר ורדים?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בטח שיש תמיכה בשנתון לא לדבר על זה שהרכיבים האלה נמצאים בשימוש גם במכוניות יותר חדשות של פולקסווגן..

 

אני לא יודע כמה עבודה זה יעלה לך אבל לא נראה לי שלוקח הרבה זמן להחליף את זה אם תרשום מאיפה אתה בארץ יתנו לך המלצות

 

כשאתה מגיע לצמפיון תן להם את המספר רכב ותן להם למצוא את המקטים לבד רק תצביע על איזה חלק אתה צריך ככה שאם זה לא יהיה מתאים לרכב זה יהיה בעיה שלהם לא שלך

פורסם

אני לא מכיר מוסכים באזור אבל 500 לעבודה זה מלא אני לא מאמין שזה יגיע לזה יש אולי שעת עבודה זה בדרך כלל 300-250 עדיף ללכת למוסך שמתמחה בפולקסווגן

פורסם

250- 300 לשעה?? הוא מפיק לי זהב מהמנוע?!

התכוונתי כולל חלקים.

אצלנו לא נוהגים ללכת למוסכים מורשים, במה הם עדיפים מלבד המקצועיות הגבוהה יותר (שלא נראה לי שתבוא לידי ביטוי בסוג העבודה הזאת)?

פורסם

אם אתה מתכוון לקונסולה באמצע אפשר רק לחפש ב ebay.de וצריך למצוא מישהו שמוכן לשלוח תרשום

polo 6n Mittelkonsole

גם קונסולה של איביזה קורדובה יתאימו פשוט תחליף את הפולו 6N באיביזה או קורדובה בחיפוש

אם אתה רוצה חדשה צמפיון ימכרו של פולו 1100 נראה לי + מעמ ושל איביזה ב900 + מעמ הקונסולות זהות אבל לשל הפולו שחור מבריק לא מט

פורסם

זה ניתן פירוק ממכוניות אחרות?

הרעיון הכללי של התרד זה להביא את האוטו למצב טוב, הבושינג זה רק הנקודת התחלה שעלתה לי בראש.

יש בנוסף גם בעיה בבולמי זעזועים לדעתי, אם נוסעים 2 מאחורה ועולים על גבשוש כל החלק האחורי כאילו מקבל מכה, בנוסף יש גם צליל של שיקשוק מאחורה כל הזמן

פורסם

אין בארץ קונסולות כאלה שלמות הם נשברות בגלל השמש

אתה צריך לשים את האוטו על ליפט ולבדוק את מצב הבולמים קפיצים וכל הגומיות שיש

פורסם

אם אני רוצה ללכת למכונאי שיעשה לי בדיקה כוללת ושיגיד לי אם האוטו עבר תאונה ושיש פגיעות בשאסי מה אני צריך לומר לו?

אני לא סומך על הבעלים הקודמים של הרכב, לכל מי שיגיד שאת השאלות האלו הייתי צריך לשאול לפני - קיבלתי את הרכב במתנה.


×
×
  • תוכן חדש...