Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

אז פעם ראשונה אני מוסיפה לרכב נוזל קירור.

רכשתי היום נוזל קירור של champion בקבוק בצבע אפור ( 1 ליטר), בצבע אדום.

המוכר בחנות המליץ לי עליו, כראוי גם לטויוטה יאריס. עכשיו מבדיקה שאני עושה ברשת, רשום שצריך לדלל אותוץ

ברור שזה לא מה שעשיתי, והגדלתי לעשות ונסעתי עם האוטו לירושלים עם העליות והכל.

אני לא מוצאת מידע לגבי הבקבוק שרכשתי. איך אדע אם פעלתי כשורה?

 

תודה!!

פורסם

אם טרם הוספת (ולמה להוסיף? המפלס לא אמור לזוז מילימטר בין טיפול לטפיול) אז עדיף להוסיף מי ברז שעברו סינון אבנית (אבל גם אם לא לא נורא).

לא מומלץ לערבב בין נוזלים שונים במערכת ובאופן כללי מומלץ להחליף את נוזל הקירור פעם בשנתיים-שלוש.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מציע לעקוב אחר הצעתו של איתמר.

 

בכל אופן, המוצר מופיע באתרים ממזרח אירופה/יורואסיה, כולל אתר החברה.

בסיוע תרגום גוגל, נראה כי מדובר בנוזל מוכן לשימוש שאינו דורש דילול.

הנה דף המוצר, אם כי הוא ברוסית: http://maten.kz/d/186231/d/tds_70501_ch_ru_ru_20121010071824_lr.pdf

פורסם

תודה.

הוספתי כבר... המפלס היה די נמוך. האוטו נקנה לפני 3 חודשים, כך שאין לי היסטוריה ארוכה איתו. לא מילאתי עד הסוף, כדי להימנע ממילוי יתר. להוסיף מים מזוקקים פשוט?

שוב, תודה.

×
×
  • תוכן חדש...