Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Lexus NX 200t - נסיעת מבחן בקרוסאובר החדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא חושב שה-nx פחות חזק משמעותית מאף אחת מהמתחרות. מה שכן שונה זו הצורה בה הכח עובר לגלגלים ולתחת של הנהג. פה הכח מתקבל בצורה מאוד חלקה, ולכן האוטו לא מרגיש "פאנצ'י" ומרגיש שקצת חסר לו. אבל הוא בלי בעיה מגיע מהר מאוד למהירויות שלא יביישו כותרת ראשית של וויינט.

 

באשר לאיכות ונוחות, מסכים עם מה שאמרו צביקה, עכברוש ואושרי. הוא מאוד רך ונינוח בעיר אבל בדיוק מהיר יש מין הרגשה מוזרה שמשהו רוחש מתחת לפני השטח וקצת מוריד מתחושת הנעימות.

 

את העיצוב מאוד אהבתי, גם בחוץ וגם בפנים. אבל הוא קיצוני מדי, כך שאני לא יכול להגיד שהוא טוב פר סה, אלא רק שאני אישית מאוד מתחבר אליו. הדבר היחיד שהפריע לי בפנים הוא העומס המבלבל בקונסולה המרכזית. טריליונים של כפתורים שדורשים 12 שנות לימוד כדי להרגל אליהם.

 

סך הכל אוטו נורא (נוראאאאאאאאאא) מגניב. אהבתי מאוד את הייחודיות שלו בתוך ערפל הקרוסאוברים והג'יפונים. הוא ממש נראה כמו משהו מפלנטה אחרת. גם המחיר לא רע בכלל, במחיר של ה-nx הכי מאובזרת מקבלים x3 או q5 בסיסי, וזה לדעתי מטה את המאזניים לכיוונו של הלקסוס. הוולוו פה לא רלוונטית, היא סולידית מדי ומשעממת מדי. לא רואה שמישהו מתלבט בין השתיים, אחת מהן תיפול מהר מאוד. המרצדס גם לא רלוונטי, כבר מאוד ישן ועומד לפני החלפה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
האמת היא שלא ניתן ״לחשוב״ אחרת ממני (בהנחה והמחשבה שלי נבעה מחשיבה לוגית). ניתן ׳לחוש׳ אחרת, להרגיש אחרת, אבל חשיבה ככלל - היא עניין אובייקטיבי.

 

לגופו של עניין, הרגיזה אותי הביקורת על המנוע, שנשמעה לי ׳פיינשמקרית׳ יתר על המידה - כי למעשה המנוע מפיק יותר כוח מכל מתחריו.

 

וזה שלקסוס זה פרימיום לכל דבר לא אני אומר, אלא כל מגזין רכב שמכבד את עצמו. איכות החומרים שם ממש לא נופלת מהמתחרות, וזה לא עניין של טעם אישי אלא עניין של עובדות. כפי שאמרו, איכות החומרים באאודי וב.מ.וו בדגמים המתחרים לא מתעלה בשום פרמטר.

 

הרגיז אותך? שתה קצת מים, תירגע. כנראה אנחנו חושבים בצורה לא לוגית, ומגיעים למסקנות אחרות.

לגבי פרימיום או לא. נהגת ברכב? ישבת בו? ראית והרגשת את הפלסטיקים? אני מקווה שכן, כי אז תוכל להסביר לי למה כל הקטע של ה cd נראה

כאילו נלקח מטויוטה ולא מדגם יקר שלה, ולא עבר ציפוי או שדרוג של החומר ממנו הוא עשוי. למה חוגת השליטה עשויה גם היא פלסטיק פשוט

ולא הכי נעים למראה ומגע, או השעון עשוי מחומר שנראה שהולך להתפרק עוד דקה? לך זה מרגיש פרימיום? זכותך, זה עניין אישי איך שאמרת.

לי זה מרגיש כמו טויוטה משודרגת, וכנראה אני לא חושב בצורה לוגית, וזה מאוד עניין של טעם אישי, וממש לא עניין של עובדות.

לגבי המנוע, כותבים לך פה כמה אנשים, שההרגשה היא שחסר כוח, וזה למרות הנתונים על הנייר, ולמרות העובדות...

אז או שתיגש ללקסוס, קח את הרכב, וגם באותו זמן קח את רכבי המתחרות, ותעשה לנו מבחן השוואתי, ותסביר למה אתה חושב או סליחה, חש,

אחרת, או שתקבל את העובדה שיש אנשים שיש להם דיעה שונה.

×
×
  • תוכן חדש...