Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני רוצה לקנות קומפוננטים של JBL GTO-608c

הבעיה שהם 2 הום האם זה יעבוד על המגבר שלי שהוא Kenwood KAC-6495 320w

ואם הם יעבדו כמה וואט הוא יוציא להם

----

ואם הם לא יעבדו אז איך הקומפוננטים של Pioneer TS-A1605C

טובים/לא טובים

פורסם

הjbl עדיפים מכיוון שהמגבר שלך מאוד חלש ויוציא רק 40 וואט ב2 אוהם, עדיף לך jbl מאשר הפיוניר.

.The different between men and boys, Its the price of thier toys

----------------------------

Eclipse | ARC Audio | Eton | DC Audio

פורסם

דגם המגבר מסתיים ב-S ולא ב-5.

 

אתה יכול לחבר את ה-JBL בחיבור רגיל (ניצול 2 ערוצים במגבר), ולקבל הספק נומינלי (RMS) של 40W.

אתה יכול לחבר את הפיוניר בחיבור רגיל ולקבל הספק נומינלי של 30W, או לחבר בגישור (שילוב כל זוג ערוצים לאחד) ולקבל הספק נומינלי של 80W.

פורסם
דגם המגבר מסתיים ב-S ולא ב-5.

 

אתה יכול לחבר את ה-JBL בחיבור רגיל (ניצול 2 ערוצים במגבר), ולקבל הספק נומינלי (RMS) של 40W.

אתה יכול לחבר את הפיוניר בחיבור רגיל ולקבל הספק נומינלי של 30W, או לחבר בגישור (שילוב כל זוג ערוצים לאחד) ולקבל הספק נומינלי של 80W.[/quote

 

קיצר איזה יותר כדי לי לקנות מבין שניהם

ו2 ערוצים אחרים יש סאב שמחובר ...אז זה בעיה

×
×
  • תוכן חדש...