Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי באיביי ג'ילדה מעור כבש איכותי, במחיר סביר, הבעיה היא מזמן כבר הפסקתי להאמין לתמונות, אני מפחד ליפול על ג'ילדה קטנה מדיי, בפרטים של המוצר כתוב שהגודל הוא 1.5 SQ, זה גודל סביר?

 

מספיק מבחינתי שהגודל יהיה בגודל סטנדרתי כמו ג'ילדה סינטטית פשוטה. (לא מהקטנות!) אשמח לעזרה בנושא

 

http://www.ebay.com/itm/SHAMMY-REAL-CHAMOIS-LEATHER-GENUINE-SHEEPSKIN-FOR-CLEANING-DRYING-CAR-HOME-/161232147286?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item258a2f5356

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
למה לא מיקרופייבר?

יש מגבות פשוט מעולות

ג'ילדה מעור מנקה באופן מושלם, גם מקרופייבר בסדר, אבל העור מתעלה עליו

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
מזה מיקרופייבר?

סוג של מטלית

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
מזה מיקרופייבר?

:lol:

 

לא חושב שמישהו פה עדיין משתמש בג'ילדה.

 

ממליץ לך לנסות מגבת מיקרופייבר איכותית ואתה תראה שהיא מתעלה על ג'ילדה בכמה רמות.

פורסם

אתה יודע שהוא היה ציני כן? :)

וג'ילדות לאנשים שעושים פוליש לרכב זה הדבר האחרון שהם ישתמשו אי פעם אפשר לומר, רק מטליות איכותיות.

הג'ילדות כפי שנאמר לא סופגות לכלוך אלא "מושכות" ומורחות אותו על הצבע, ככה שאם נתקעים (ונתקעים מלא) אבק / חול ושאר ירקות, הצבע שלך יקבל סווירלים חופשי.

למי שלא עושה פוליש ושוטף תרכב בשביל הכיף שיהיה נקי, סבון כלים וכאלה או סתם שמפו פינוק, ג'ילדה ילך אחלה עם זה.

Opel Adam S 2017

פורסם

ג'ילדה נועדה לספיגה ולייבוש של מים בלבד לאחר שטיפה ולא לנקיון חול ואבק על הרכב.

למטרה זו היא מספר אחת ואין לה מחליף טוב יותר לדעתי.

פורסם

כי ביום השישי הוא ברא את הג'ילדה, הבין שזה מעאפן, נח בשביעי, חשב.

המציא עוד יום, ברא את האובר.

זה הכל רשום לא ממציא.

"יאללה בירי".

פורסם
ג'ילדה נועדה לספיגה ולייבוש של מים בלבד לאחר שטיפה ולא לנקיון חול ואבק על הרכב.

למטרה זו היא מספר אחת ואין לה מחליף טוב יותר לדעתי.

 

פעם, לפני הרבה שנים, המצב היה כך.

היום יש מטליות מיקרופייבר שסופגות כמויות מים אדירות, ובנוסף הסיכוי לשרוט את הרכב, מלכלוך שנשאר אחרי השטיפה, נמוך הרבה יותר (הלכלוך נתקע בין הסיבים הדקים שבמטלית).

 

לפי דעתי לג'לדה אין שום יתרון, ובנוסף העבודה איתה פחות נוחה.

ממליץ לך ולפותח השרשור לנסות לייבש את הרכב בעזרת מטלית מיקרופייבר איכותית ( לא המטליות הדקות שמוצאים בסופר).

פורסם

אולדסקול או לא, אם סבתא שלי עברה לסמארטפון ויש לה וואצאפ, גם אתה יכול לעבור למיקרופייבר...

 

אם אתה ירושלמי, קפוץ ותתרשם לפני שתוציא כספים.

M-TECH E46

×
×
  • תוכן חדש...