Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המסייעים..

משום מה מישהו החליט לגנוב לי את הניסן לארגו, אז אני עכשיו בשיטוטים אחר רכב מתאים אחר.

אנחנו 7 נפשות ובנוסף אני מתעסק עם דלתות, כך שאני צריך רכב עם מספיק מושבים, אך שיהיה ניתן לקפל אותם.

7 מקומות מסחרי, זו נישה קצת בעייתית בקיצור..

 

יש לי עד 35,000 (בדוחק)

אחרי קצת בירורים האופציות שאני רואה הן טויוטה הייאס (יקר מדי, בד"כ קילומטראז' מטורף).

יונדאי H1 (צריכת דלק מטורפת, בעיות מכניות, חלקי מכלול יקרים)

טרספורטר ( אחזקה גבוהה, והרכב יקר..)

 

[כל מה שבסוגריים, זה מה שהבנתי משיטוטי ברשת ושיחות עם אנשים, עם יש השגות על זה אשמח לשמוע...]

 

הם יש עוד משהו רלוונטי? (ירדתי מסוואנה ופורד אקונוליין בגלל צריכת דלק מטורפת, וטרנזיט יהיה גדול מדי לאשתי)

כמובן שיש מרצדס ויטו, ורנו טראפיק וכל מיני כאלה אבל הבנתי שהם לא ממש אמינים.

 

בקיצר אני קצת תקוע, יש למישהו עצה טובה? אני רואה הייאס 2002 עם קילומטראז של 430K, זה מוגזם לגמרי נכון? עדיף H1 עם 250,000? או אולי משהו אחר...? אשמח לעצה טובה.

שרון

פורסם

מה עם סיטרואן ג'אמפי?

יכול להיות שגם יתאים לך קאדי מקסי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הקאדי יקרה

חפש רודאוס או ברלינגו ארוכה (2011) שם תהיה לך עבודה לפרק ולהרכיב את המושבים כל פעם אבל תרוויח אחזקה שפויה ורכב טוב.

בכל מקרה עצתי לך אם בזה פרנסתך כך הלוואה קטנה (הכסף "זול" היום) תעלה בתקציב ותרוויח שקט.

מסחרית בסכום הזה אתה תוציא על אחזקה שוטפת ותיקונים הרבה יותר מהחזר הלוואה.

פורסם

תודה על התגובות..

אני יכול לקחת הלוואה ואכן שוקל זאת, אך גם אז ההיצע הוא לא כה גדול, אני רואה ב60,000 טויוטה הייאס שעשו כ400,000 ק"מ למשל..

הג'מפי קצת קצרה בשביל הצרכים שלי, הבאגז' שלה הוא מטר ותשעים כשאני צריך לפחות 2.20.

חשבתי על עוד משהו, לקנות עגלה נגררת, סגורה כמובן, ואז כל מה שצריך זה רכב.. האם אז יהיה כדאי לחשוב על ג'מפי או שמא על טרנו/טרופר ודומיהם 7 מקומות? חשוב לי רכב אמין כמה שאפשר, אין לי כ"כ כוחות נפש לתיקונים שעברתי עם הלארגו.

 

תודה

פורסם

תנסה יונדאי טרג"ט דיזל,רכב 7 מקומות לא חושב שהוא מסחרי וגם לא מבין בזה הרבה.

אבל כרכב משפחתי זול 2006-2007 ב30000 אלף שקלים ,לי נראה מצויין ואפשר למצוא אקזמפלרים נחמדים מאוד.

פורסם

אין לך מה להסתכל על טרופר וכו', סתם יקר, קשה לי להאמין שג'מפי לא מספיק גדול - יש לנו והאוטו ענק מבפנים.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...