Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי ממיר מ 12V לUSB, בעל 3 שקעי USB בזרמים של 1A, 2.1A, 3A.

 

שבועיים המטען עבד תקין, לפני יומיים חיברתי בנוסף לטלפון LG G3 שהיה מחובר לשקע ה 3A במייר, סוללה נטענת לשקע ה 2A.

 

לאחר כחצי שעה, נשרף הנתיך של שיקעי הכוח.

 

החלפתי נתיך, לאחר נסיעה של 3/4 שעה, שוב נשרף הנתיך ואיתו גם המטען.

 

האם יכול להיות שהשקע לא עומד בעומס, או שאמורים לחבר מכשיר רק ליציאה אחת בממיר?

 

הרכב הוא קיה סייד 2014,

 

וזה קשור למטען

http://www.ebay.com/itm/321628566721?_trksid=p2060778.m2749.l2649&var=510521523504&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

פורסם

מטען טוב אמור לספק מתח לכל השקעים בהתאם לאביזרים שמחוברים עליו ולא יותר מהזרם המקסימלי שהוא אמור לספק ולעמוד בו מבלי לההרס.

כך לדוגמא אם תחבר צרכן שצורך 3A לשקע של ה 3A, יסופק זרם בהתאם. אך אם תחבר צרכן נוסף לשקע של ה 1A, דרך השקע של ה 1A יסופק 1A ודרך השקע של ה 3A יסופק רק 2A.

 

במקרה שתארת, הממיר שקנית כן מספק עומס דרך כל השקעים למרות שפועל החוטים ו/או האלקטרוניקה בפנים לא מסוגלים לעמוד בזה.

אתה לא אמור לזכור ו/או לחשוב לחבר רק צרכנים מסוימים ו/או לדעת כמה כל צרכן "לוקח", המכשיר אמור להגן עליך.

 

בנוסף ברגע שהפיוז נשרף היית צריך להבין שנקודת המצת "מושכת" יותר זרם ממה שהיא אמורה לעבוד בו, בשלב זה היית אמור במקביל להחלפת הנתיך גם לנתק את אחד מהצרכנים.

פורסם

כמה אמפר אמור לספק שקע כזה?

 

בקיה יש שקע יעודי ל 12V נוסף לשקע המצת - והם יושבים על אותו נתיך.

 

הבוקר החלפתי מטען, חיברתי שוב את הטלפון ואת הסוללה השניה והכל עבר בסדר.

פורסם

בדרך כלל משקע מצית אפשר למשוך עד 10 אמפר במתח 12V.

 

לדעתי פשוט המטען הראשון לא היה תקין.

 

כל המטענים האלו, גם אם אתה מחבר כמה ביחד לא מתקרבים אפילו לצריכת לזרם מקסימלית שיכולה לשרוף נתיך, כול עוד הם תקינים.

 

 

פורסם

הפיוז (שוב, בדרך כלל, זה משתמה מרכב לרכב) הוא 15 אמפר. ערך הפיוז אף פעם לא יהיה בדיוק כמו הזרם המקסימלי המותר, אלא עם "ספייר".

 

 

פורסם

המטענים הסינים האלה זה דרעק \ עבודה בעיניים.

אין כל קשר בין הזרם הרשום עליהם למציאות.

על מנת שספק בגודל הזה יוכל לספק זרמים שכאלה זה חייב להיות ספק ממותג.

הסינים פשוט תוקעים שם מייצבים ליניארים קטנטנים שמתוכננים אולי לעשירית מהזרם הנקוב.

במקרה הטוב (מרבית המקרים שאני נתקלתי) הם פשוט באמת מספקים עשירים מהזרם.

במקרה הרע הם מתחממים נשרפים ועושים בלאגן כמו שמתואר פה.

יום טוב גם לך

פורסם

הממיר לא היה תקין. גם אם שקע המצית לא עמד בזרם ונשרף לא הנתיך, הממיר לא צריך להשרף. הוא נשרף כי לא היה תקין, ובגלל הזרם שצרך, נשרף הנתיך.

 

אגב, יצרנים שמים היום שקעי מצית שאינם מתאימים כלל לזרם של מצית, רק לחיבור אלקטרוניקה למיניה.

:turn-l:
פורסם

 

אגב, יצרנים שמים היום שקעי מצית שאינם מתאימים כלל לזרם של מצית, רק לחיבור אלקטרוניקה למיניה.

אם זה שקע לאביזרים שלא מיועד למצית סיגריות, לא יהיו בתוכו "עלים" שתופסים את המצית במצב לחוץ ומאפשרים לה לקפוץ חזרה אחר כך.

 

בשקע אביזרים שהוא לא שקע מצית, המצית פשוט לא תינעל בפנים לאחר לחיצה, וגם אם תלחץ עליה באופן יזום היא לא תתחמם עקב מבנה שונה של המגע המרכזי בשקע.

 

שקע מצית:

352b953302d39db873467f5e7e5a4762.jpg

 

שקע אביזרים:

f6189b3d1ab9681e0396bb6c4031f395.jpg

 

 

פורסם
המטענים הסינים האלה זה דרעק \ עבודה בעיניים.

אין כל קשר בין הזרם הרשום עליהם למציאות.

על מנת שספק בגודל הזה יוכל לספק זרמים שכאלה זה חייב להיות ספק ממותג.

הסינים פשוט תוקעים שם מייצבים ליניארים קטנטנים שמתוכננים אולי לעשירית מהזרם הנקוב.

במקרה הטוב (מרבית המקרים שאני נתקלתי) הם פשוט באמת מספקים עשירים מהזרם.

במקרה הרע הם מתחממים נשרפים ועושים בלאגן כמו שמתואר פה.

 

 

יש המלצות למטען טוב לרכב? יש לי LG G3 ולאישתי SGS3 - ובנסיעות משותפות שני המכשירים מחוברים.

פורסם
הפיוז (שוב, בדרך כלל, זה משתמה מרכב לרכב) הוא 15 אמפר. ערך הפיוז אף פעם לא יהיה בדיוק כמו הזרם המקסימלי המותר, אלא עם "ספייר".

 

 

במקרה הזה מדובר על פיוז 20A

פורסם
יש המלצות למטען טוב לרכב? יש לי LG G3 ולאישתי SGS3 - ובנסיעות משותפות שני המכשירים מחוברים.

לא מצאתי עדיין אחד טוב, לפחות לא מהאוניברסלים הזולים.

מה שעשיתי, הזמנתי מודול DCDC ממותג קטן מאיביי ושתלתי אותו בתוך גוף של מפצל אוניברסלי

יום טוב גם לך

פורסם
יש המלצות למטען טוב לרכב? יש לי LG G3 ולאישתי SGS3 - ובנסיעות משותפות שני המכשירים מחוברים.

אני משתמש במטען פשוט מ deal extreme, שעולה בסיביבות 3.5$.

 

בלי מפצלים, בלי ממירים ובלי כלום, מטען הכי פשוט שיש משקע מצית למיקרו USB.

 

מטענים כאלה בשימוש מסאיבי אצלי מחזיקים בסיבות שנה (עד שהכבל נקרע) עובדים בסדר גמור והחיסרון היחיד הוא טעינה יחסית איטית.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...