Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת VR6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.אני מעוניין לקנות VR6 שנת 1997 אוטומטית הרכב ישרת את אישתי בעיקר ...

השאלה שלי איך הרכב הזה (אני יודע שיש לו צריכת דלק מטורפת) מבחינת אמינות יש שמועה שאומרת שיש למנוע הרבה בעיות של התחממות..איך הגיר האוטמטי (הבלאי שלו).

 

2.יש לכם הצעות אחרות לרכב אוטמטי מצד אחד וחזק מצד שני בסביבות המחיר 40K?

 

תודה לכל העונים.

פורסם
1.אני מעוניין לקנות VR6 שנת 1997 אוטומטית הרכב ישרת את אישתי בעיקר ...

השאלה שלי איך הרכב הזה (אני יודע שיש לו צריכת דלק מטורפת) מבחינת אמינות יש שמועה שאומרת שיש למנוע הרבה בעיות של התחממות..איך הגיר האוטמטי (הבלאי שלו).

 

2.יש לכם הצעות אחרות לרכב אוטמטי מצד אחד וחזק מצד שני בסביבות המחיר 40K?

 

תודה לכל העונים.

VR6 אוטומאטית? לא ידעתי שהיתה חייה כזו בכלל...

בכל מקרה - למה אישתך צריכה VR6? האוטו קצת חזק בשביל רכב יום-יומי (שלא נדבר על אוכל דלק ויקר לתחזוקה באופן כללי)

 

בנוסף - לא מובן לי איך תצליח לדחוק VR6 משנת 97' לתקציב של 40,000 ש"ח, אין לי מחירון לוי יצחק לידי אבל אני מאמין שהמחירון של הVR6 הוא יותר קרוב ל60,000...

 

לגבי השאלה השניה - אם תיתן עוד פרטים יהיה קל יותר לעזור לך (כמו: נסועה שנתית (נסיון להצדיק טורבו דיזל), העדפות נוספות (גימור, מקום וכו'...))

פורסם

VR6 עם על הכבוד ויש כבוד , לא אוטו כל כך חזק ובטח שלא להגדיר אותו "ספורטיבי"

פשוט טנק עם מנוע 2800

שחיטה באחזקה של הדלק ושל הטיפולים

את האוטומטיות יותר קשה למצוא

 

אם יש לך את הכסף להחזיק לך עליו

אם יש לך עוד קצת כסף ואתה רוצה לפנק את אישתך תקנה לה פונטיאק גראנד פרי

אמריקאית מפנקת כמו שרק אמריקאיות יודעות

תצרוכת דלק בהתאם ללחיצות שלה מנוע 3.1 :)

אוטו קצת "בהמה" בשבילה

אבל אני לא יודע מה הדרישות שלך...

שנת 96 אתה יכול למצוא בטווח מחירים של 35- 40 אלף שקל

והתמורה שהאוטו נותן חבל לדבר

 

או שאתה מחפש אוטו קטן זריז וחזק, הכל תלוי בך

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
VR6 אוטומאטית? לא ידעתי שהיתה חייה כזו בכלל...

בכל מקרה - למה אישתך צריכה VR6? האוטו קצת חזק בשביל רכב יום-יומי (שלא נדבר על אוכל דלק ויקר לתחזוקה באופן כללי)

 

בנוסף - לא מובן לי איך תצליח לדחוק VR6 משנת 97' לתקציב של 40,000 ש"ח, אין לי מחירון לוי יצחק לידי אבל אני מאמין שהמחירון של הVR6 הוא יותר קרוב ל60,000...

 

לגבי השאלה השניה - אם תיתן עוד פרטים יהיה קל יותר לעזור לך (כמו: נסועה שנתית (נסיון להצדיק טורבו דיזל), העדפות נוספות (גימור, מקום וכו'...))

 

כן יש VR6 אוטומטיות , אוטו חזק בשביל רכב יום יומי?

מה השטויות האלה? :lol:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
כן יש VR6 אוטומטיות , אוטו חזק בשביל רכב יום יומי?

מה השטויות האלה? :lol:

מי ששפך כאן שטויות הוא דווקא אתה ידידי.

 

הוא מחפש אוטו לאשתו, אני מניח שמדובר על רכב יום יומי, מנוע 2.8 ליטרים שאוכל 1 ל5 בעיר ו1ל9 ביום טוב מחוץ לעיר הוא מנוע גדול וחזק מדי בשביל שימוש כזה.

 

VR6 לא ספורטיבי? אני מניח שבשביל כבודו ספורטיבי מתחיל מ911.

VR6 טנק? שוקלת בסה"כ 1155 ק"ג עם יחס משקל/הספק של 150 כ"ס לטון (174 כ"ס) ומזנקת ל100 ב7.5 שניות, לא נורא בכלל בשביל רכב שיצא בשנת 1991.

 

נשווה אותו לקליאו ספורט חדשה לדוגמא, שוקלת כמעט 1100 ק"ג עם 172 כ"ס (156 כ"ס לטון), מזנקת ב7.2 שניות ל100.

 

אני לא טוען חס וחלילה שקליאו שפורט פחות טובה מVR6 הוותיקה, אבל כבודה של הVR6 במקומה מונח ולקרוא לרכב ששוקל 1155 ק"ג עם מנוע V6 בנפח 2.8 ליטרים "טנק" זו פשוט בורות.

 

אגב - בtop gear עשו פעם השוואה בין מכוניות חדשות לדגמים הישנים שלהם (V6 מול VR6 לדוגמא),

על אף ההנעה הכפולה מבוססת מצמד ההאלדאקס של הV6 שאמורה לתת לה יתרון גדול בפניות, השלדה החדשנית יותר והמנוע בעל ה41 סוסים יותר היא הפסידה במסלול לVR6.

פורסם

טוב צודקים לא הסברתי את עצמי כמו שצריך..אז ככה אני מחפש רכב שיהיה חזק (זה בישבילי,אני אוהב כוח ברכבים),ומהנה לנהיגה(אופי קצת ספורטיבי) עם זה היה תלוי בי הייתי קונה רכב ידני אבל כפי שאתם יודעים לרוב הנשים או לפחות לאישתי יש בעיה רצינית עם הילוכים לכן אני מחפש רכב שמצד אחד יענה לדרישות שלי ומיצד שני לדרישות של אישתי.חשבתי על ניסאן 200SX אבל הבנתי מהרבה אנשים שאם אני לא מתכנן להרוג את אישתי בזמן הקרוב אז לרדת מרכב הזה מהר..(בגלל שהוא חזק והנעה אחורית).

הסיבה שאני הולך על VR6 זה שחבר שלי זקוק לכסף בגלל חובות והוא מוכר את הVR6 ב 45K ש"ח שנת 1997 זו נראת לי מציאה .

עכשיו שהסברתי את עצמי מה אתם אומרים על הרכב,מישהו מכיר כזאת אוטמטית איך הבלאי של הגיר,מה לגבי השמועה של יתחממות יתר של המנוע?

ואיזה עוד רכבים עולים לכם בראש שעונים לדרישות שלי ..?

שוב תודה לכל העונים.

פורסם

אחלה אוטו בשביל הדרישות שלך.

רוב החזקות ידניות ועולות יותר מ40K.

 

גם לאנצ'יה טמה\קאפה זאת אופצייה לא רעה בכלל.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

גם לאנצ'יה טמה\קאפה זאת אופצייה לא רעה בכלל.

 

דניאל.

לגבי הלנ'צה הבנתי שהרכב הזה לא אמין בכלל חשמל בעיקר ואין לי כוח להתקשקש איתו

הVR6 זה רכב גרמני ואולי באמת האחזקה יקרה אבל כמה תקלות כבר יכולות להיות לו ?

היתה ברשותי פעם גולף 1600 אוטמטית שנת 88 4 שנים וחוץ מגיר(היה זקוק לשיפוץ) לא היתה לי אף תקלה.

תקנו אותי אם אני טועה.

אף אחד לא יודע לגבי ההתחממות של המנוע אני צריך את עזרתכם כי אם הרכב שווה קניה אני שבוע הבא קונה.

פורסם
מי ששפך כאן שטויות הוא דווקא אתה ידידי.

 

הוא מחפש אוטו לאשתו, אני מניח שמדובר על רכב יום יומי, מנוע 2.8 ליטרים שאוכל 1 ל5 בעיר ו1ל9 ביום טוב מחוץ לעיר הוא מנוע גדול וחזק מדי בשביל שימוש כזה.

 

VR6 לא ספורטיבי? אני מניח שבשביל כבודו ספורטיבי מתחיל מ911.

VR6 טנק? שוקלת בסה"כ 1155 ק"ג עם יחס משקל/הספק של 150 כ"ס לטון (174 כ"ס) ומזנקת ל100 ב7.5 שניות, לא נורא בכלל בשביל רכב שיצא בשנת 1991.

 

נשווה אותו לקליאו ספורט חדשה לדוגמא, שוקלת כמעט 1100 ק"ג עם 172 כ"ס (156 כ"ס לטון), מזנקת ב7.2 שניות ל100.

 

אני לא טוען חס וחלילה שקליאו שפורט פחות טובה מVR6 הוותיקה, אבל כבודה של הVR6 במקומה מונח ולקרוא לרכב ששוקל 1155 ק"ג עם מנוע V6 בנפח 2.8 ליטרים "טנק" זו פשוט בורות.

 

אגב - בtop gear עשו פעם השוואה בין מכוניות חדשות לדגמים הישנים שלהם (V6 מול VR6 לדוגמא),

על אף ההנעה הכפולה מבוססת מצמד ההאלדאקס של הV6 שאמורה לתת לה יתרון גדול בפניות, השלדה החדשנית יותר והמנוע בעל ה41 סוסים יותר היא הפסידה במסלול לVR6.

אני רואה שהחיים אצלך הם קו ישר?

7.5 ל 100

7.2 ל 100

ו 1 ל 9 מחוץ לעיר :lol: אולי בירידות של ים המלח בלי גז.

בכל מקרה בתור אחד שלבן דוד שלו יש VR6 אני יכול ללמד אותך דבר או שניים על הרכב הנ"ל.

דלק דלק ושוב דלק, כמו אמריקאיות

טיפולים שחיטה .

הרכב כבד אם תרצה להבין או לא, זה שיש לו מנוע יחסית גדול

לא אומר שהרכב לא כבד, אז תחסוך ממני את הנתונים שלך הישנים שלך

ותתעדכן קצת.

ובשבילי ספורטיבי לא מתחיל מ 911

אני מסתפק גם בקטנות ממנה תאמין לי :wink:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

לדעתי תקנה פאסאט 1800 טובו שחזקה וזוללת דלק הרבה פחות ויותר נוחה ובטוחה.

 

של שנת 95.

 

או מאזדה 626 שנת 97 מנוע 2000 רכב אמין וחזק 140 כוח באותו מחיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
טוב צודקים לא הסברתי את עצמי כמו שצריך..אז ככה אני מחפש רכב שיהיה חזק (זה בישבילי,אני אוהב כוח ברכבים),ומהנה לנהיגה(אופי קצת ספורטיבי) עם זה היה תלוי בי הייתי קונה רכב ידני אבל כפי שאתם יודעים לרוב הנשים או לפחות לאישתי יש בעיה רצינית עם הילוכים לכן אני מחפש רכב שמצד אחד יענה לדרישות שלי ומיצד שני לדרישות של אישתי.חשבתי על ניסאן 200SX אבל הבנתי מהרבה אנשים שאם אני לא מתכנן להרוג את אישתי בזמן הקרוב אז לרדת מרכב הזה מהר..(בגלל שהוא חזק והנעה אחורית).

הסיבה שאני הולך על VR6 זה שחבר שלי זקוק לכסף בגלל חובות והוא מוכר את הVR6 ב 45K ש"ח שנת 1997 זו נראת לי מציאה .

עכשיו שהסברתי את עצמי מה אתם אומרים על הרכב,מישהו מכיר כזאת אוטמטית איך הבלאי של הגיר,מה לגבי השמועה של יתחממות יתר של המנוע?

ואיזה עוד רכבים עולים לכם בראש שעונים לדרישות שלי ..?

שוב תודה לכל העונים.

תכניס לראש ידידי, של VR6 אין התנהגות ספורטיבית.

היא מתנדנדת בסיבובים כמו הונדה

אז יש לה מנוע גדול ביג דיל

בכל מקרה בתקציב הנ"ל או שתלך עליה או שתחפש רכב יותר קטן ומהנה לא פחות עם התנהגות כביש יותר טובה

בהצלחה!!!

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
תכניס לראש ידידי, של VR6 אין התנהגות ספורטיבית.

היא מתנדנדת בסיבובים כמו הונדה

 

אז יש לה מנוע גדול ביג דיל

 

בכל מקרה בתקציב הנ"ל או שתלך עליה או שתחפש רכב יותר קטן ומהנה לא פחות עם התנהגות כביש יותר טובה

בהצלחה!!!

הבנתי אותך אז איזה רכב יכול להענות על הדרישות שלי ועל תשיכח הוא חייב להיות אוטמט
פורסם
אני רואה שהחיים אצלך הם קו ישר?

7.5 ל 100

7.2 ל 100

 

ו 1 ל 9 מחוץ לעיר :lol: אולי בירידות של ים המלח בלי גז.

 

בכל מקרה בתור אחד שלבן דוד שלו יש VR6 אני יכול ללמד אותך דבר או שניים על הרכב הנ"ל.

דלק דלק ושוב דלק, כמו אמריקאיות

טיפולים שחיטה .

הרכב כבד אם תרצה להבין או לא, זה שיש לו מנוע יחסית גדול

לא אומר שהרכב לא כבד, אז תחסוך ממני את הנתונים שלך הישנים שלך

ותתעדכן קצת.

 

ובשבילי ספורטיבי לא מתחיל מ 911

אני מסתפק גם בקטנות ממנה תאמין לי :wink:

תגיד, ילד - כבר נגמרה לך תקופת המלווה? ממש מעצבן אותי ילדים עם חודש על הכביש שמדברים כאילו יש להם לפחות 20 שנה על הכביש.

תבקש מבן דוד שלך שיבדוק את המתלים שלו ושיבדוק שאף אחד לא ריתך לו קורות פלדה לשלדה... מתנדנדת בסיבובים... כבדה... ממש.

 

לפותח הthread - איך בדיוק אתה רוצה לקבל עיצה מילד בן 18 שבספק אם קנה רכב אי פעם ועם פחות מ2000 ק"מ על הכביש (כולל שיעורי הנהיגה שהסתיימו לא מזמן)

 

בניגוד לידידנו המלומד - אני לא מתיימר להבין כל דבר אבל אני כן אוכל לעוץ לך עיצה: בהנחה ולא אכפת לך לקנות רכב שאוכל דלק - תן לאשתך לנהוג על הVR6 ותראה אם היא מסתדרת, אם כן - תראה שהרכב עונה על צפיותיך ושחס וחלילה הוא לא מתנדנד כמו הונדה בסיבובים...

 

לגבי שאר הבעיות ששאלת עליהן - הרמתי טלפון לחבר טוב שלי שהיה בעלים של VR6 לפני 4 שנים בערך, הוא עבר עם האוטו כ50,000 ק"מ והוא אומר שהוא לא נתקל בהתחממויות.

אגב - אותו חבר מתגעגע לVR6 שהיתה לו (טוטאל לוס בתאונה), הוא טוען (ואני מאמין) שהיא היתה הרבה יותר מהנה לנהיגה מהV6 שיש לו היום.

 

שים לב ש:

1. היה לו גיר ידני כך שהוא לא יכל להגיב על הבעיה שציינת לגבי הגיר

2. היה לו syncro (אולי גם בזה שאתה רוצה יש... תברר)

3. זה שלו לא התחמם האוטו לא אומר שהבעיה לא קיימת...

 

אתה לא יכול לשאול את חבר שלך על הבעיות האלה?

פורסם
תגיד, ילד - כבר נגמרה לך תקופת המלווה? ממש מעצבן אותי ילדים עם חודש על הכביש שמדברים כאילו יש להם לפחות 20 שנה על הכביש.

תבקש מבן דוד שלך שיבדוק את המתלים שלו ושיבדוק שאף אחד לא ריתך לו קורות פלדה לשלדה... מתנדנדת בסיבובים... כבדה... ממש.

 

לפותח הthread - איך בדיוק אתה רוצה לקבל עיצה מילד בן 18 שבספק אם קנה רכב אי פעם ועם פחות מ2000 ק"מ על הכביש (כולל שיעורי הנהיגה שהסתיימו לא מזמן)

 

בניגוד לידידנו המלומד - אני לא מתיימר להבין כל דבר אבל אני כן אוכל לעוץ לך עיצה: בהנחה ולא אכפת לך לקנות רכב שאוכל דלק - תן לאשתך לנהוג על הVR6 ותראה אם היא מסתדרת, אם כן - תראה שהרכב עונה על צפיותיך ושחס וחלילה הוא לא מתנדנד כמו הונדה בסיבובים...

 

כן נגמרה לי תק' המלווה לשמחתי ולשמחתך .

כבר 8 חודשים בלי מלווה,

עכשיו לגבי הרכבים שקניתי נהגתי וכל שאר הירקות אני לא אתחיל להתיימר פה ולדבר על הרכבים שנהגתי שיש למשפחה שלי וכן הלאה והלאה.

דבר אחד שאני יכול להגיד לרעתי

זה כמובן הניסיון , וכמובן שניסיון נרכש עם זמן

אבל אני משתדל לענות ככל שאני יכול מהידע שיש לי, וכמו שאמרתי לבן דוד קרוב שיש VR6 שנת 97.

ברגע שתנהג על VR6 תתחיל לדבר אחרת, בנתיים אין לך שום אבל שום ניסיון עם הרכב הנ"ל. אני הספקתי ללמוד אותו לנהוג עליו

וכמו שאמרתי כבד, מגושם בסיבובים וההתנהגות הכי קרובה לספורטיביות אצלו זה בקו ישר!

אז תחסוך ממני את שאר השטויות שלך

ושאני מדבר על סיבובים אני לא מדבר על 30 קמ"ש :wink:

בקיצור אין חכם כבעל ניסיון

ואני בהחלט לא מתיימר להיות בעל וותק של 20 שנה ולא 30 ולא 50

אבל יש לי ניסיון עם הרכב הנ"ל ועם עוד כמה וכמה :-)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

×
×
  • תוכן חדש...