Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי רכב מסוג דייהו לאנוס 2001 אוטומט

 

הרכב שמור עם טיפולים בזמן

 

אני גר בצפון הארץ באיזה קרית שמונה, לפני כשבוע הייתה סערה והטמפרטורות צנחו לכמעט 0 מעלות

 

מאז הסערה הרכב מגמגם, עושה קולות מוזרים מהמנוע ולעתים נכבה

 

מה שמוזר שזה קורה בעיקר כשקר, נניח בשעות הערב או שעות הבוקר המוקדמות

 

במוסך הוא טען שיש 4 דברים במנוע (לא כל כך מבין בזה) ושאחד מהם לא פועל אבל הוא לא יודע למה

 

הוא גם טען שמאחר ושהבעיה באה והולכת קרוב לוודאי לא מדובר בבעיה במנוע ובכל זאת הוא עדיין לא הצליח לאתר אותה.

 

יש למישהו רעיון ? מוזר לי שבמוסך כל כך מקצועי לא איתרו את הבעיה, מישהו אולי שמכיר את הרכב הזה ?

 

תודה

 

עוז

פורסם

האם כשחם בחוץ הרכב נוסע היטב? אם כן, ייתכן שמן צמיגי, מתי הוחלף שמן?

 

אם לא, תצבע בכחול ותזרוק לים.

Golf MK4 TDI 1999

פורסם (נערך)

חן תודה על המענה המהיר

 

כשחם בחוץ המצב יחסית הרבה יותר טוב.

 

בכלל כשאני נוסע ונותן גז אז המצב מסתדר, בוא נאמר שהבעיה יותר צפה כאשר הרכב ברמזור אדום או עומד מונע

 

לאיזה שמן אתה מתכוון ? בדקתי שמן מנוע, מים שמן אדום ועוד איזה פח קטנטן של שמן והן כולם מלאים. יש עוד סוג של שמן שאני לא יודע עליו ?

 

כך או כך, כל השמנים הוחלפו בטיפול האחרון לפני כחודשיים

עריכה אחרונה על ידי Oz Elharar
פורסם

הבעיה שאתה מתאר כעת היא תקלה בהצתה (זה מתחבר עם ה 4 בוכנות, מהפוסט הקודם)

האם ביצעת לאחרונה החלפה של שמן מנוע? זה גם תסמין של בוצה במנוע, ייתכן שדרוש פלאשינג.

הבעיה בעמידה ורמזור זה נשמע כמו פלגים\כבלי הצתה\סללי הצתה, (רעידות, נכבה ברמזור)

ובכללי נשמע שיש אצלך ברכב שילוב של כמה וכמה בעיות שונות.

 

מתי הרכב עבר טיפול קטן\גדול?

 

כמה ק"מ הרכב עבר? יכול להיות שהוא כבר מראה סימני עייפות

Golf MK4 TDI 1999

פורסם

הרכב עבר טסט וטיפול מקיף לפני כחודשיים.

 

הוא עשה לא מעט (270) ובכל זאת הוא די שמור אין סיבה שככה ימות פתאום - מה גם שהמוסכניק (אדם די אמין ומוכר באיזור) טוען שהבעיה לא במנוע.

 

לגבי ההצתה, אין בעיה בהנעה, הבעיה שהוא מתכבה מדי פעם - הצתה זה פעם אחת וזהו לא ?

פורסם

אם ההצתה מתה לגמרי הרכב לא נדלק בכלל.

יכול להיות שהכבלי הצתה אצלך עייפים, מתניע הכל נראה בסדר ואז נכבה.

 

אם המוסכניק שלך אומר שזאת לא בעיה במנוע, היתה לך פעם קודנית? הגנה אלקטרונית כזאת או אחרת מתוקנת ברכב?

גם אם כן (ואין קשר למנוע כביכול) הדברים האלה לא אמורים להתעורר באמצע נסיעה.

 

רכב נכבה באמצע נסיעה אומר שהדלק לא נדלק בתא הבעירה כמו שצריך. (לרוב, יכול להיות גם יותר מורכב)

החשוד המיידי ברכבים בלי הרבה אלקטרוניקה במידה והמשאבת דלק תקינה (ולא נוזל לך דלק, ואין אף נורה אחרת שנדלקת או דלוקה) זה בעיה בהצתה.

הרכב עבר טיפול, אז כנראה שגם הפילטר אוויר לא סתום ויש אוויר.

 

יש עוד כל מני רעיונות, אבל אם המוסכניק האמין והמוכר שלך לא עלה עליהם, זאת בעיה.

Golf MK4 TDI 1999

×
×
  • תוכן חדש...