Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני חושב שלך היה הרבה יותר טוב אם היית מכניס את הרכב בדיעבד למוסך מורשה טויוטה.

הסתכלתי על הודעות קודמות שלך:

לא מובן לי איך קורולה עם 170 על השעון. עושה כבר ראש מנוע.ממיר קטליטי.גיר דופק ועוד שלל דברים שלאניות דעתי לא אופייניים לרכב כזה בשנתון כזה.

האם הרכב מהשכרה? ממשלתי אולי...?

לפעמים עדיף לשלם מעט יותר פעם אחת מאשר לשלם קצת הרבה פעמים. הזול עולה ביוקר בסוף.

תדע לך שהקורולה הזאת זה רכב שחוץ מטיפול שנתי אתה לא פותח מכסה מנוע בכלל.

מי אמר לך לעשות רינגים ולהחליף ממיר ולמה?!

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם (נערך)

הגיר לא דופק, מדי פעם יש מכה ממש קטנה בהעברה לרברס, למעט זה הגיר תקין לחלוטין.

אני קיבלתי את האוטו מאמא שלי שהחליפה לרכב חדש ונתנה לי אותו, האדם שאימי קנתה ממנו את הרכב הציג את עצמו בתור אדם פרטי אך יכול להיות שהוא סוחר והרכב היה בהשכרה, אני לא בדקתי, ממשלתי הוא לא היה.

לרכב הוחלפו רינגים, ממיר קטליטי(גם לאחר בדיקת מחשב במוסך מורשה יבואן נאמר לי שהלך הממיר) וצמת חשמל(אם אני לא טועה בשם), אין עוד דברים.

מי שאמר לי היה המכונאי במוסך, בהתחלה הוא אמר לי שזה ממיר קטליטי בלבד, ציינתי בפניו שיש גם רעש מהמנוע(פתחתי על זה שרשור בזמנו) הוא עשה סיבוב ברכב ואמר לי שהרעש מגיע מהמנוע(נשמע הגיוני, אכן היה רעש מכיוון המנוע) ויש צורך לפתוח ראש מנוע ולראות מה קורה, נתתי את האוקיי. המכונאי התקשר לאחר זמן מה(אני הייתי בעבודה בזמנו) ואמר שהלכו הרינגים ויש צורך בהחלפתם, בנוסף נאמר לי שסעפת היניקה הייתה סתומה, חשוב לציין שהייתי בשלושה מוסכים שונים בנוגע לרעש מהמנוע, במוסך אחד אמרו לי שזה הגלגל תנופה, במוסך מורשה יבואן נאמר לי שזה הסעפת יניקה ובמוסך שטיפלתי בו נאמר לי שזה מהמנוע(וזה היגיוני מבחינתי כי באמת היה רעש של מתעת במתכת מכיוון המנוע)

לגילוי נאות הרכב אכן נוסע הרבה יותר טוב(לדוגמא במהירויות בינעירוניות הייתה הרגשת חוסר סחיבה מהמנוע אשר גם נעלם), הרעש ההוא נעלם, שורה תחתונה חוץ מכמה קרקושים פלסטיים בתא הנוסעים, מכה ממש קטנה לעיתים די רחוקות בשילוב לרוורס הרכב במצב באמת טוב וחייב לציין שלטעמי המכונאי עשה עבודה טובה, בנוסף הוא(בעל המוסך בעצם) תמיד עונה לטלפונים ועונה לי על כל השאלות ואף לו פעם אחת לא התחמק או לא נתן תשובה. הסיבה שאני פונה פה בנוגע לרמת כמות השמן היא שלא נעים לפנות בתלונות כשאולי זה מצב תקין, כאשר המכונאי יצא מאוד ישר ואמין בטיפול שלו בי.

עריכה אחרונה על ידי bolenat14
פורסם

שאלה:

אחרי החלפת ממיר האם הרעש נשאר כשהיה?

או שהחליפו לך הכל במכה אחת(כולל הראשמנוע).

אני שואל כי אם החלפת הכל במכה אחת כולל ה "תיקון" של הראש כיוויכול.

אז תסלח לי אבל הצליחו להכניס לך חתיכת אלמנט. ואני יענה לך על זה אחרי שתאמר שעשו הכל יחדיו(גם הנורה שדלקה בגלל הממיר וגם הרעש המתגבר מכיוון המנוע).

אני פשוט לא רוצה לאמר סתאם.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
הגיר לא דופק, מדי פעם יש מכה ממש קטנה בהעברה לרברס, למעט זה הגיר תקין לחלוטין.

אני קיבלתי את האוטו מאמא שלי שהחליפה לרכב חדש ונתנה לי אותו, האדם שאימי קנתה ממנו את הרכב הציג את עצמו בתור אדם פרטי אך יכול להיות שהוא סוחר והרכב היה בהשכרה, אני לא בדקתי, ממשלתי הוא לא היה.

לרכב הוחלפו רינגים, ממיר קטליטי(גם לאחר בדיקת מחשב במוסך מורשה יבואן נאמר לי שהלך הממיר) וצמת חשמל(אם אני לא טועה בשם), אין עוד דברים.

מי שאמר לי היה המכונאי במוסך, בהתחלה הוא אמר לי שזה ממיר קטליטי בלבד, ציינתי בפניו שיש גם רעש מהמנוע(פתחתי על זה שרשור בזמנו) הוא עשה סיבוב ברכב ואמר לי שהרעש מגיע מהמנוע(נשמע הגיוני, אכן היה רעש מכיוון המנוע) ויש צורך לפתוח ראש מנוע ולראות מה קורה, נתתי את האוקיי. המכונאי התקשר לאחר זמן מה(אני הייתי בעבודה בזמנו) ואמר שהלכו הרינגים ויש צורך בהחלפתם, בנוסף נאמר לי שסעפת היניקה הייתה סתומה, חשוב לציין שהייתי בשלושה מוסכים שונים בנוגע לרעש מהמנוע, במוסך אחד אמרו לי שזה הגלגל תנופה, במוסך מורשה יבואן נאמר לי שזה הסעפת יניקה ובמוסך שטיפלתי בו נאמר לי שזה מהמנוע(וזה היגיוני מבחינתי כי באמת היה רעש של מתעת במתכת מכיוון המנוע)

לגילוי נאות הרכב אכן נוסע הרבה יותר טוב(לדוגמא במהירויות בינעירוניות הייתה הרגשת חוסר סחיבה מהמנוע אשר גם נעלם), הרעש ההוא נעלם, שורה תחתונה חוץ מכמה קרקושים פלסטיים בתא הנוסעים, מכה ממש קטנה לעיתים די רחוקות בשילוב לרוורס הרכב במצב באמת טוב וחייב לציין שלטעמי המכונאי עשה עבודה טובה, בנוסף הוא(בעל המוסך בעצם) תמיד עונה לטלפונים ועונה לי על כל השאלות ואף לו פעם אחת לא התחמק או לא נתן תשובה. הסיבה שאני פונה פה בנוגע לרמת כמות השמן היא שלא נעים לפנות בתלונות כשאולי זה מצב תקין, כאשר המכונאי יצא מאוד ישר ואמין בטיפול שלו בי.

זה לא נראה מצב תקין ואל תתבייש לקפוץ למכונאי החביב שלך לבדיקה.

אגב אחרי ביצוע תיקון מנוע כמו שעשו אצלך חשוב מאוד שמפלס השמן יהיה בדיוק במקסימום כדי לבצע מעקב טוב יותר לתצרוכת שמן.

פורסם

לדעתי זה מריחה , לי יש טויוטה קורולה שגם בצד אחד יש מריחה קבוע ובצד שני זה פחות או יותר בסדר , לכן אני תמיד בודק בבוקר ובבדיקה הראשונה בלי להחזיר אותו עוד פעם זה הכי מדוייק...

פורסם
שאלה:

אחרי החלפת ממיר האם הרעש נשאר כשהיה?

או שהחליפו לך הכל במכה אחת(כולל הראשמנוע).

אני שואל כי אם החלפת הכל במכה אחת כולל ה "תיקון" של הראש כיוויכול.

אז תסלח לי אבל הצליחו להכניס לך חתיכת אלמנט. ואני יענה לך על זה אחרי שתאמר שעשו הכל יחדיו(גם הנורה שדלקה בגלל הממיר וגם הרעש המתגבר מכיוון המנוע).

אני פשוט לא רוצה לאמר סתאם.

החליפו הכל במכה.

אני אספר לך את השתלשלות העיניינים, הגעתי בהתחלה למוסך מסויים(לא איפה שטיפלתי) בעקבות נורת צ'ק אנג'ן דולקת ורעש מתכת במתכת(היה גם לכיוון שרשרת חורקת נגיד) מכיוון המנוע(פתחתי שרשור בנוגע לזה). המכונאי במוסך ההוא הרים מכסה מנוע, הפעיל מצערת ואחרי כמה שניות אמר לי שהלך לי גלגל תנופה ושהנורה ההיא(ללא חיבור מחשב אגב) היא בדרכ ממיר קטליטי ברכב הזה, בדרך עשיתי אצלו גם טיפול.

לאחר שהתייעצתי בפורום הבנתי שגלגל תנופה לא הגיוני והלכתי למוסך מורשה טויוטה, חיברו מחשב וקיבלו תקלת ממיר קטליטי, בנוסף שאלתי לגבי הרעש במנוע. הגיע מכונאי שלהם שגם נתן מצערת ואמר לי שסעפת היניקה סתומה ויש צורך להחליף, מטעם המחיר הלכתי בעצתו של אבא שלי וניגשתי למוסך שבעליו הינו מכר די קרוב של אבי. אמרתי לו לגבי הרעש והנורה, פתח מכסה מנוע, הקשיב קצת וקבע שזה החלפת ממיר קטליטי(כמו שנאמר לי בשני מוסכים שונים). המכונאי נכנס לרכב ובא להכניסו למוסך, ממש חצי דקה לאחר מכן הוא ניגש אליי ואמר לי שהרכב נשמע כמו טרקטור(והמנוע היה באמת רועש, אמנם לא דיזל לאחרי 700K, אך בהחלט היה רעש של מתכת במתכת) ושאם אני רוצה לתקן את זה צריך לפתוח מנוע ולראות מה קורה שם, נתתי את האישור ונסעתי לעבודה(עם הרכב של אבי). לאחר כשעה-שעה וחצי התקשר אלי המכונאי ואמר לי שהרינגים הלכו, אמר לי מחיר והסכמתי.

לאחר שחזרתי לקחת את הרכב, הוא אמר לי שבדרך הוחלפה צמה חשמלית ובוצע ניקוי סעפת שלא חוייבתי עליהם.

לגבי השמן, טעויות יכולות לקרות, בטח שאחרי עבודה די מסיבית כזו(לטענתו. בנוסף הרכב הוחזר לי לאחר שטיפה חיצונית ופנימית ובית מנוע נקי למהדרין), יחד עם זאת אני אשמח לשמוע את דעתך.

פורסם

קשה לי להתבטא כאן אך לאניות דעתי הבילעדית מבלי לפגוע באיש:

ואני מכיר את הרכב הזה טובטוב.

קשה לאבחן על דפי הפורום אך כנראה טיפול היית צריך בכל מקרה ומקור הרעש הינו סעפת שהיה צורך בהחלפתה. לגבי ממיר יש בתוכו פחית וכשהיא משתחררת זה יוצר רעש שמגיע מכיוון המנוע ואז אפשר לנסוע ככה אבל זה מרעיש.בטויוטה דגם זה, זה קורה לרוב סביב ה 150 אלף ק"מ. בעניין הנורה מדובר בצריבת תוכנה שעושים במוסך מרכזי וזה מכבה לך את המנורה בלוח שעונים. אחרי שמשנים ערכים של co2 במחשב.

לגבי האלמנט: תגיע למסקנה בעצמך.

 

כואב לי.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם (נערך)

תוכל להריץ חיפוש ב יוטיוב ותראה הרכב שלך מופיע שם. תחפש רעש סעפת קורולה (באנגלית) הרכב שלך בסירטונים האלה.

בנוסף, אני מקווה שלא שמו לך ממיר תחליפי כי הוא לא מחזיק יותר מידיי זמן. שנתיים שלוש ותצטרך להחליף אותו שוב פעם.

היית פשוט צריך לחפש רכב בפירוקיה שעבר תאונה משהו עם מעט ק"מ, 40,50אלף משהו בסגנון, ולהוריד ממנו את כל האגזוז מהמנוע עד הסוף, סעפת לא יפרקו לך אבל אגזוז כן. ואז היה לך מקורי יחזיק עוד 100 אלף בשקט.

עם קצת מיקוח ב 1000 שקל היית יכול לקנות את כל האורך, הרכבה שלו זה 150-200 שקל.

עם כל הכבוד אני חושב שאתה היית צריך לספוג את היום עבודה הזה ולהישאר לייד הרכב שלך.

או לחילופין לעשות את שני התיקונים האלה במורשה (סעפת יניקה + ממיר(אולי שילוב של צריבת התוכנה והחלפת הממיר באם הוא מרעיש לאחר החלפת הסעפת יניקה).

 

גלגל תנופה שבור, ראש מנוע לקורולה תעשה לי טובה.

ביצאת צדיק במוסכים אף אחד לא יצא צדיק...ותחשוב על זה.

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

סתם משמיצן אתה...כואב לי.

ביצאת צדיק מוסכים דווקא רוב המוסכים יצאו צדיקים 90% יותר מכול בעלי המקצוע שאי פעם דגמו בתוכנית הזו!

×
×
  • תוכן חדש...