Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , אני מחפש רכב לטובת ישיבה של שני ילדים בני 3.5 (עכשיו במעבר לכיוון בוסטרים) ובקרוב גם תינוקת (בהתחלה תשב מקדמה ואחרי זה מאחור). אני אצטרך מקום באמצע למבוגר (כל עוד היא יושבת קדימה) ולאחר מכן מקום שני בוסטרים + סל קל מאחור. בהתאם אצרטך גם בגאז נורמלי (עגלה, ציוד ...) אנחנו נוסעים הרבה בעיר , באיזור ה 16,000 ק"מ בשנה. וגם לא מעט לטיולים. תקציב על עד 80,000 ש"ח. יש למישהו המלצות על רכבים? תודה.

פורסם

סנניק III לדעתי בול בתקציב....פיקאסו גם....אלו רכבים שאתה באמת יכול להושיב 3 אנשים מאחורה בנוחות כי זה לא ספסל מאחורה אלא 3 מושבים אמיתיים נפרדים.

פורסם

היי , תודה על התגובה המהירה... הפחד שלי רק הוא שאני אצטרך להעביר חלק המשכורת שלי ישירות למוסך... (נסיון רע עם רנו בעבר).

פורסם

תגדיר נסיון עם רנו בעבר...

איזה רכב..שנתון..

אני מכיר חבר שהיתה לו סניק II עם יותר מ 200K ק"מ והשבית אותה...ביגלל תאונה.

מחירים במוסך לא היו מעבר ליפניות או גרמניות

אני על פלואנס ומחיר טיפולים לא יקר...כן..בכל רכב תצטרך להעביר חלק מהמשכורת למוסך..טיפולים ותחזוקה עולים.

וסוד קטן...גם יפניות רואות מוסך וגם איתן תעביר חלק מהמשכורת למוסך

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?40880-%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A6%D7%94-%D7%A7%D7%A9%D7%94-%D7%90%D7%95-%D7%91%D7%95%D7%90%D7%95-%D7%A0%D7%A2%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%A0%D7%95-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%A8%D7%91%D7%94-%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D!&p=1011959&viewfull=1#post1011959

×
×
  • תוכן חדש...