Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה למומחי הסברה -

 

הרכב על פניו עושה רושם מאד שלם ואוריגינאלי.

מישהו יודע להסביר מה אנחנו רואים כאן? האם כיסויי הגלגלים (טאסות) מקוריים? מה בנוגע לפנים הרכב?

ציפוי הכרום על כיסוי השסתומים? כולי...

 

האם זאת גרסה מאוחרת יותר במסלול הייצור.

 

דעות תתקבלנה בברכה

 

אלעד

פורסם

תגידו

זאת סברה שיוצרה בישראל.

לדעתכם יש מיסי יבוא על רכב זה לישראל?

 

נשמע מוזר אבל התשובה לא חד משמעית

 

אלעד

פורסם
תגידו

זאת סברה שיוצרה בישראל.

לדעתכם יש מיסי יבוא על רכב זה לישראל?

 

נשמע מוזר אבל התשובה לא חד משמעית

 

אלעד

 

אלעד שלום

 

לדעתי הסברה היא ההפך הגמור מדגמי האבארט שברשותך,

לאבארט יש FINESSE בכמויות, ולסברה יש את ההפך המוחלט.

 

אולי דווקא בגלל זה יהיה מענין לראותן אחת ליד השניה.

 

מענין באמת ענין מיסי הייבוא. אם הייתי צריך לנחש אז קודם כל אין פטור. למה? כובע.

 

גדי

פורסם

למכונית הספורט ״היהודית״ היחידה יש וצריך להיות מקום של כבוד.

דווקא זאת צדה את עייני... אולי זה הדגם המוקדם אולי זה המצב האורגינאלי. מי יודע?

 

בקרוב תשוב לארץ.

 

למישהו יש דעה מלומדת על היבט המיסים?

 

אלעד

פורסם
למכונית הספורט ״היהודית״ היחידה יש וצריך להיות מקום של כבוד.

דווקא זאת צדה את עייני... אולי זה הדגם המוקדם אולי זה המצב האורגינאלי. מי יודע?

 

בקרוב תשוב לארץ.

 

למישהו יש דעה מלומדת על היבט המיסים?

 

אלעד

 

קיוויתי שככה יהיה, אין עליך! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...