Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי דייהטסו סיריון שנת 2000, מנוע 1000 ידנית, 200,000 ק"מ .

הרכב אצלי מזה 4 שנים ומטופל בזמן.

בשנה האחרונה היא החלה "לעשן" לאחר הנעת הבוקר, במשך כמה דקות ואז העשן נעלם.

צריכת השמן שלה כעת היא כליטר שמן לכל 1500-2000 ק"מ.

התייעצתי עם 3 מוסכניקים על הבעיה וקיבלתי 3 חוות דעת / המלצות שונות (אף אחד מהן לא ממוסך מורשה):

 

1. להחליף גומיות שסתומים - נדרש שיפוץ "ראש מנוע" - כ-2500 ש"ח (כולל החלפת רצועת טיימינג).

 

2. בעיה ב"רינגים" - נדרש שיפוץ מנוע - כ-4000 ש"ח , לא בהכרח משתלם - לשקול לקנות מנוע מפירוק.

 

3. לאור שוויו הנמוך יחסית של הרכב ועלות התיקון הגבוהה - לא להשקיע ו"למשוך" כמה שיותר ולוודא שלא יחסר שמן.

 

 

מה דעתם?

 

לגבי אופציה 3 - ברור לי שזה לא באמת פתרון, השאלה כמה זמן / ק"מ אפשר עוד למשוך...

 

 

תודה!

פורסם

תמשוך עם המכונית עד שהמנוע ימות.

מנוע של סירחון שמעשן בהתנעה מעיד על בלאי הטבעות האטימה, וכן החלפת גומיות שסתומים לא תפתור את הבעייה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

היי,

 

תודה על המענה המהיר.

 

אז אני מבין שהבעיה אכן ב"רינגים"?

 

אם אמשוך עד שימות - התיקון לא יהיה יותר מורכב ויקר כשהמנוע "מת"?

 

כמה זמן / ק"מ להערכתך אפשר למשוך ככה?

×
×
  • תוכן חדש...