Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

לאחר חיפושים רבים אחר רכב מנהלים עבור אימי, הוחלט בסופו של דבר שהפרמטר החשוב ביותר הוא הנוחות - כמובן אחרי האמינות :lol:.

 

לכן, החלטתי שאני מתביית על הרכבים שמציעים את הנוחות ה'אמריקאית' - כדוגמת השניים שצוינו בכותרת.

 

גם פורד פיוז'ן בא בחשבון באמצעות הייבוא המקביל של איילון, אבל לא ברור לי מתי הרכב אכן יעלה בפועל על כבישי ישראל.

 

ככל שאני מתלבט, אני לא מצליח להגיע להכרעה - לכל רכב מאלו שציינתי יש יתרונות וחסרונות.

 

הקאמרי - כנראה האמינה ביותר מצד אחד וגם זריזה מרווחת חסכונית ושקטה מאוד, מצד שני (לגבי ההיברידית מאלבר) אני קצת חושש מהמערכת החשמלית ומהצורך להחליף סוללה. מבירור שערכתי, נראה שמוסכי יוניון לא מוכנים להציע את שירות הארכת האחריות שלהם על הסוללות ל-10 שנים על רכבים שלא נרכשו מהם. גם האחריות אינה אצל היבואן אלא במוסכי אלבר. הרכב טיפה סובל מחוסר אבזור - בעיקר היעדר ג'אנטים.

לקנות היברידית ישירות מיוניון? - נראה לי יקר מדי ולא משתלם.

לקנות קאמרי בנזין רגילה מהיבואן? - מצד אחד מאובזרת בכל טוב, מצד שני כנראה איטית באופן מורגש לעומת אחותה בת הכלאיים.

 

חסרון כללי של כל הקאמריות - הדגם כבר הוחלף בחו"ל. מישהו יודע מתי יגיע החדש לארץ?

 

 

אלטימה - גם נחשבת לאמינה, וגם די זריזה. חסרונות: קצת רעש מנוע לפי המבחנים (טרם הספקתי לעשות נסיעת מבחן). קצת חוסר עידון.

יתרונות: כפי שאמרתי זריזה, די חסכונית, מרווחת, ומאובזרת מאוד כבר בבסיס. המחיר קצת יותר זול מהקאמרי.

 

 

פורד פיוז'ן - לפי המבחנים בחו"ל, זו המכונית הטובה מכולן. גם נאה מאוד. מצד שני, סובלת ממוניטין אמינות פחות טוב משתי הקודמות, ומשמירת ערך נמוכה יותר. טיפה פחות מרווחת מאחורה? מצד שני, זוכה לטיפולים ביבואן הראשי, אבל רק לשנתיים. קצת מפחיד אותי שהיא דגם שלא ישווק ע"י היבואן הראשי - כך שהיא תסבול מהיעדר חלפים זמינים וכו'.

 

 

בקיצור, אני מבולבל. אודה למי שיפתור את לבטיי, או יוסיף אלטרנטיבה טובה מאלו שלי.

פורסם

אני הייתי הולך לכיוון מעט שונה...

תבחן את האקורד של אלבר, היא חסכונית, נוחה ומוצלחת מהקאמרי בפער!

גם הגרסה הבסיסית מרגישה טוב ואפשר לרכוש אותה באזור ה200 אלף ש''ח (יקר מהטויוטה של אלבר)

פורסם

לא יודע לגבי הניסן והפורד, אבל הייתה לי קאמרי ששכרתי לשבוע בארה"ב (לא הייבריד וגם לא V6).

 

מההתרשמות שלי (ואני קיבלתי רכב דל איבזור, בארץ הן הרבה יותר מאובזרות):

הרכב שקט מאוד, כמה שקט, על 70 מייל לשעה ניהלתי שיחה מבלי להעלות בטונים כי לא שמעו טוב.

הנוחות, מצויינת אבל על חשבון ספינתיות מסויימת (מצד שני, אמא שלך בטוח לא נוהגת כמוני :) ).

תא המטען ענק, ונוח להעמסה ומרחב הפנים ענק (בערך כמו שטחה של טקסס).

צריכת הדלק טובה (כן כן, טובה) אם אני זוכר נכון בערך 1:12.

הגיר (6 הילוכים, אוטומטי רגיל), והמנוע הם שילוב מעולה, הרכב מאיץ ומושך יפה, כח לא חסר.

 

מה הפריע לי?

הראות קדימה, כשמגביהם את המושב, המראה המרכזית מסתירה חלק נכבד משטח השמשה.

איבזור דל - כמו שג'רמי קלרקסון פעם אמר על BMW "אתה מקבל את השלדה, ההגה המנוע הגיר והמושבים, אהה ואת כל האויר בתוך חלל הרכב, וזה הרבה אויר"

 

עוד משהו, למרותגודלו של הרכב, לא הרגשתי שהוא גדול או מעיק עליי בתימרונים עירוניים.

פורסם

אני הייתי הולך על הקאמרי, הפיוז'ן ואלטימה תשראנה (לדעתי) מחזה די נדיר כאן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

למה ליסינג תפעולי או השכרה לטווח ארוך?

 

-- עשיתי נסיעת מבחן על הקאמרי של אלבר. בהמשך אכתוב רשמים. בינתיים אשמח לשמוע עוד דעות.

 

תודה

פורסם
לא יודע לגבי הניסן והפורד, אבל הייתה לי קאמרי ששכרתי לשבוע בארה"ב (לא הייבריד וגם לא V6).

 

מההתרשמות שלי (ואני קיבלתי רכב דל איבזור, בארץ הן הרבה יותר מאובזרות):

הרכב שקט מאוד, כמה שקט, על 70 מייל לשעה ניהלתי שיחה מבלי להעלות בטונים כי לא שמעו טוב.

הנוחות, מצויינת אבל על חשבון ספינתיות מסויימת (מצד שני, אמא שלך בטוח לא נוהגת כמוני :) ).

תא המטען ענק, ונוח להעמסה ומרחב הפנים ענק (בערך כמו שטחה של טקסס).

צריכת הדלק טובה (כן כן, טובה) אם אני זוכר נכון בערך 1:12.

הגיר (6 הילוכים, אוטומטי רגיל), והמנוע הם שילוב מעולה, הרכב מאיץ ומושך יפה, כח לא חסר.

 

מה הפריע לי?

הראות קדימה, כשמגביהם את המושב, המראה המרכזית מסתירה חלק נכבד משטח השמשה.

איבזור דל - כמו שג'רמי קלרקסון פעם אמר על BMW "אתה מקבל את השלדה, ההגה המנוע הגיר והמושבים, אהה ואת כל האויר בתוך חלל הרכב, וזה הרבה אויר"

 

עוד משהו, למרותגודלו של הרכב, לא הרגשתי שהוא גדול או מעיק עליי בתימרונים עירוניים.

 

תודה על התגובה המפורטת.

אז אתם אומרים שעדיף ללכת על הקאמרי הרגילה של היבואן הרשמי?

יתרונותיה - המון אבזור כאמור, ותא מטען גדול יותר.

חסרונותיה - לא היברידית (על צריכת הדלק שנלווית), וכנראה חלשה קצת יותר.

פורסם
למה ליסינג תפעולי או השכרה לטווח ארוך?

 

תודה

 

כי אז הנושא של אחריות ואמינות לא רלוונטים. כי אז לא משנה לך מי היבואן הרשמי או המקביל.

כי יתכן ויש לכם עסק בע"מ ואז החוזה יחשב להוצאה מוכרת. כי הפסד הערך למכוניות כאלו כל כך גבוה שמשתבה להפסד על חוזה השכרה/ליסינג.

פורסם
כי אז הנושא של אחריות ואמינות לא רלוונטים. כי אז לא משנה לך מי היבואן הרשמי או המקביל.

כי יתכן ויש לכם עסק בע"מ ואז החוזה יחשב להוצאה מוכרת. כי הפסד הערך למכוניות כאלו כל כך גבוה שמשתבה להפסד על חוזה השכרה/ליסינג.

 

אכן יש לנו חברה בע"מ, אבל למיטב ידיעתי גם קנייה רגילה יכולה להיחשב להוצאה מוכרת. לא ככה?

מהי העלות החודשית של רכב מהקטגוריה הזו בליסינג תפעולי?

פורסם
אכן יש לנו חברה בע"מ, אבל למיטב ידיעתי גם קנייה רגילה יכולה להיחשב להוצאה מוכרת. לא ככה?

מהי העלות החודשית של רכב מהקטגוריה הזו בליסינג תפעולי?

 

ברור שגם רכישה נחשבת הוצאה מוכרת - הכוונה שלי שגם ליסינג/השכרה יהיו הוצאה מוכרת כך שהפרמטר הזה למעשה לא מפריע/מועיל.

 

לגבי עלות חודשית - תברר מול חברות ליסינג. אבל עם לשלמה סיקס יש רכבים כאלו יש להניח שיוכל לספק לך את הרכבים גם בחוזה ליסינג/שכירות

פורסם
אני הייתי הולך על הקאמרי, הפיוז'ן ואלטימה תשראנה (לדעתי) מחזה די נדיר כאן.

 

לא בהכרח.

קרסו כבר מסרו קרוב ל-100 יחידות של האלטימה בפחות מחצי שנת שיווק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אני הייתי הולך לכיוון מעט שונה...

תבחן את האקורד של אלבר, היא חסכונית, נוחה ומוצלחת מהקאמרי בפער!

גם הגרסה הבסיסית מרגישה טוב ואפשר לרכוש אותה באזור ה200 אלף ש''ח (יקר מהטויוטה של אלבר)

 

היא קצת מדי יקרה (במקור תכננו להוציא עד 170). על סמך מה אתה אומר שהיא "נוחה ומוצלחת מהקאמרי בפער"?

-- כי בהיבט שהכי חשוב לנו - נוחות ומרווח פנים - הקאמרי דווקא עשתה רושם טיפה יותר טוב.

פורסם

נראה לי שאכן הכי חכם ללכת על הקאמרי.

הדבר העיקרי שמפריע לי בכ"ז הוא התחלפות הדגם.

מאוד מעצבן אותי לרכוש רכב שצורתו החיצונית תתחלף (אני מניח גם בארץ) בתוך חצי שנה + - .

מה אתם אומרים על השיקול הזה?

אני חושש שגם המחירון והסחירות שלו מאוד ייפגעו מכך.

מהי הסחירות באופן כללי של רכבים היברידיים ובפרט של הקאמרי (שעד היום הגיעה בייבוא אישי)?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...