Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני באמת רוצה לרדת לשורש הדבר הזה.. אם פרארי עשו דבר כזה.. מה הסיבה??

כאילו, בואו נצא מנקודת הנחה שיצרני מכוניות לא עד כדי כך ראש קטן, חייבת להיות סיבה הגיונית לזה, לא?

 

יותר זול לייצר מליון ג׳נטים בעיצוב אחד מאשר 2 סדרות ייצור של 500,000 יחידות.

זה גם פחות ״כאב ראש״ בהתקנה במפעל ויותר פשוט לנהל מלאי חלפים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
יותר זול לייצר מליון ג׳נטים בעיצוב אחד מאשר 2 סדרות ייצור של 500,000 יחידות.

זה גם פחות ״כאב ראש״ בהתקנה במפעל ויותר פשוט לנהל מלאי חלפים.

אפילו כשזה בא על חשבון מושלמות אסטתית של רכב המנהלים הייצוגי של החברה? אני חושב שהיה אפשר לגלגל את העלות הסמלית הזו על הצרכן או לקזז אותה קצת מהעלות אם היו חושבים על זה מראש.

פורסם

מושלמות אסטתית?

אתה מודע לעובדה שאין כמעט זווית שבא תוכל לראות גלגלים מנוגדים, נכון?

 

והעלות הזו ממש לא סימלית.

לא מדובר על למבורגיני או פרארי שמיוצרת ב500-1000 יחידות בשנה.

 

״לספוג״ את העלות = הרכב יהיה פחות רווחי לחברה.

״לגלגל״ את העלות = רכב יקר יותר לעומת המתחרים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם (נערך)

לא מדובר בשום באג ובעיניי זה תקין לחלוטין.

זה סתם בזבוז משאבים וכסף ליצור 2 סוגי ג'אנטים.

ואיזה צורה יבחרו לגלגל הרזרבי? יעשו אנדנדינו?

 

ככה זה צריך להיות, ואני בטוח שגם בג'אנטים של טויוטה קורולה GLI והאוריס (הבסיסית יותר והמפוארת) החדשות זה כך,

בסיאט לאון החדשה, וגם בטאסות של המאזדה לאנטיס 1999-2004 במאזדה 626 2000-2003

ובמאזדה 6 פרימיום 2010-2012.

עריכה אחרונה על ידי shlomi6280

שלומי.

פורסם
...

 

...

 

אוקיי, אתם צודקים.

מה אם נסתכל על זה ככה - בדגמים הפשוטים (executive) - טסות, כמו שהם גם ככה עושים, ברגע שמשדרגים לLuxury, מקבלים ג'נטים סימטריים - הגיוני, לא? הרי גם ככה הוספנו כסף מעבר לעלות הבסיסית של הדגם בשביל תוספות כמו ג'נטים..

 

בכ"מ אני מניח שהיה אפשר לפתור את כל הדבר הזה מראש אם הם היו מעצבים ג'נט ללא "העדפה" לצד כלשהו כמו במזדה 3 SPIRIT 09-12 לדוגמא.

 

כך או כך אני נתקע עם הדבר המרגיז הזה בכל מקרה חח

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא באמת בעיה כי זה לא מזיז לאף אחד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אוקיי, אתם צודקים.

מה אם נסתכל על זה ככה - בדגמים הפשוטים (executive) - טסות, כמו שהם גם ככה עושים, ברגע שמשדרגים לLuxury, מקבלים ג'נטים סימטריים - הגיוני, לא? הרי גם ככה הוספנו כסף מעבר לעלות הבסיסית של הדגם בשביל תוספות כמו ג'נטים..

 

בכ"מ אני מניח שהיה אפשר לפתור את כל הדבר הזה מראש אם הם היו מעצבים ג'נט ללא "העדפה" לצד כלשהו כמו במזדה 3 SPIRIT 09-12 לדוגמא.

 

כך או כך אני נתקע עם הדבר המרגיז הזה בכל מקרה חח

 

התגובה שלך לחוסר הסימטריה טיפה מוגזמת.

זה לא שהוספת כסף לעלות לדגם היותר מפואר מגירסת הליסינג וגילית שהג'אנטים עשויים פלסטיק.

סך הכל הדוגמא הזו יוצרת מצב שבנסיעה הצמד השאמלי מסתובב לכיוון אחד והצמד הימני מסתובב לכיוון ההפוך.

כל עוד הדוגמה של הג'אנטים יפה ונאה זה לא משנה לאיזה כיוון זה מסתובב כי בנסיעה לא שמים לזה לב.

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...