Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן אבל ברגע שהממיר ישן ,או גמר לתפקד מכל סיבה שהיא. החישן מזהה שינוי לרעה בהרכב גזי הפליטה ואז תידלק המנורה.מה גיל הממיר?, אם הממיר תחליפי אורך חייו קצרים משמעותית מהמקורי.

פורסם

buchman האם בדקתה את מה שרשמתי לך?

הבחור אמר שהוא בדק את החיישן ההראשון והסליל חימום לא הראה התנגדות איך אתם קופצים לממיר?

 

אני קיימת בטווח שהבעיה בחיבור..

אין שוני בין מקורי לבין תחלופי של אחד החברות הממלצות כמו בוש, נ.ג'.ק, דנסו..

הדבר היחיד שאתה משלם 500 שח על חיבור פלסטיק במקום לחבר מחדש 4 חוטים..

פורסם
buchman האם בדקתה את מה שרשמתי לך?

הבחור אמר שהוא בדק את החיישן ההראשון והסליל חימום לא הראה התנגדות איך אתם קופצים לממיר?

 

אני קיימת בטווח שהבעיה בחיבור..

אין שוני בין מקורי לבין תחלופי של אחד החברות הממלצות כמו בוש, נ.ג'.ק, דנסו..

הדבר היחיד שאתה משלם 500 שח על חיבור פלסטיק במקום לחבר מחדש 4 חוטים..

אני מדבר על החיישן למדה הראשון .ראיתי במו עיני את ההבדל של הסנגנלים בסקינר . מקורי של הרכב NGK מקורי של הונדה מול NGK ספציפי לרכב שלי שנישלח לי חדש מאנגליה. הסיגנלים של המקורי הרבה יותר צפופים מהתחליפי הספציפי של NGK, במיוחד בטורים נמוכים .למה זה ככה לא יודע זו עובדה. הרגשתי את השוני גם בביצועים וגם בצריכת דלק . לגבי החיישן השני לא היתה שום בעיה (רק שנסעתי בלי ממיר המנורה נדלקה) אז לא בדקתי.
פורסם

הגרף שאתה מדבר הוא פרבולה עולה ויורדת, אם לתחבר את הסורק לחיישן/סקופמטר --> תכנס לסקופמטר תגדיר מושג שניקרה $0A ואתה תיראה את המרחק (תגובה), המרחק צריך להיות שווה אם סטיה אפשרית של 8%. בדרך כלל בחיישן "מזוייפים" רק נק $07 (מינימום) $08 (מקסימום) הם במרחק קטן יותר מ $01 ו$02 בהתאמה וזה מה שיגרום לצריכת יתר של דלק או חוסר כוח...

 

זמן תגובה של החיישן צריך להיות מיידי בטפ של 300 מעלות, לפי דעתי החיישן שקיבלתה לא היה תקין או הייתה לך תקלה במנוע..

תאמיין לי נ.ג'.ק ואף מותג אחר לא יפעיל פס יצור מיוחד בשביל הונדה, דבר היחיד הם ידפיסו סמל יפה ויחברו שקע מפלסטיק..

בידיוק כמו שהם עושים אם הפלגים..

פורסם

זה שאראה לי את זה עבד כ20 שנה במוסכי הונדה וולוו.לא היה לו שום אינטרס כי לא שילמתי לו כלום.כי 2 החישנים היו לי ביד.גם אני שאלתי אותו איך זה יכול להיות.הוא השיב שזה כניראה מה שהם עושים (NGKׂ) אולי הוראה שהם מקבלים מהונדה ? . גם הצורה של קצה החיישן היתה שונה.1x NGK NTK Oxygen O2 Lambda Sensor OZA569-H1 OZA569H1 (0499) זה החיישן שקניתי .עבד פחות טוב מהמקורי אבל המנורה לא נדלקה.

×
×
  • תוכן חדש...