Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

כאמור, לאחר שהחלפתי חיישן חמצן אחורי, נורת ה check engine לפעמים נדלקת בהנעה ולפעמים לא.

 

הרכבתי חיישן חמצן אוניברסלי לא ממותג.

 

לפני כן, הנורה הייתה דולקת כל הזמן (החיישן היה תקול בוודאות).

 

מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?

 

אני מאמין שהרכבתי את החיישן חמצן נכון (4 חוטים) אחרת הנורה לא הייתה נכבית לפעמים.

 

תודה מראש.

פורסם

חיישני חמצן זה עסק קצת יותר מורכב מ"ארבעה חוטים" ובטח כאשר מדובר בחיישן "אוניברסלי".

אני מציע לגשת למכון משתמחה בהזרקות או להחליף לחיישן מקורי / תואם מק"ט מקורי.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני ממליץ שתבדוק את קוד שגיאה שהמחשב נותן ותרשום פה..

התקלה היחידה שעולה לי בראש היא התנגדות של סליל חימום היא שונה מחיישן שהיה שמה לפני..

פורסם
אני ממליץ שתבדוק את קוד שגיאה שהמחשב נותן ותרשום פה..

התקלה היחידה שעולה לי בראש היא התנגדות של סליל חימום היא שונה מחיישן שהיה שמה לפני..

 

קוד השגיאה שמופיע הוא 65. בדקתי את זה על ידי קצר של שני חוטים והבהוב נורת ה check engine.

בחיישן הישן ההתנגדות הייתה 0 כלומר היה נתק בתוך החיישן. פירקתי את החיישן השני שיש לי באוטו (הקדמי) וההתנגדות הייתה באזור 4.7 אוהם וכך גם בחדש, כלומר, החדש תקין.

 

קוד השגיאה הנ"ל בהונדה אומר על חיישן חמצן אחורי תקול.

פורסם
עשית סריקה לראות מה התקלה?

יכול להיות שהדגם של החיישן לא מתאים.

 

התקשרתי למוסך המרכזי של הונדה ושם אמרו לי מה הדגם של החיישן וכמה הוא עולה. לאחר ששמעתי את העלות, חשכו עיניי והתחלתי לחפש באינטרנט עד שמצאתי ברבע מחיר (הגיע ללא הפלאג ואני חיברתי לפלאג הישן).

פורסם
עשית סריקה לראות מה התקלה?

יכול להיות שהדגם של החיישן לא מתאים.

 

התקשרתי לחברה ושאלתי מה הדגם של החיישן ומה העלות שלו, לאחר שקיבלתי תשובה, חשכו עיניי מהמחיר והתחלתי לחפש באינטרנט. מצאתי את החיישן התואם והזמנתי אבל הוא הגיע ללא הפלאג (החיבור החשמלי). חיברתי לפלאג הישן שלי וזהו.

פורסם
שלום רב,

כאמור, לאחר שהחלפתי חיישן חמצן אחורי, נורת ה check engine לפעמים נדלקת בהנעה ולפעמים לא.

 

הרכבתי חיישן חמצן אוניברסלי לא ממותג.

 

לפני כן, הנורה הייתה דולקת כל הזמן (החיישן היה תקול בוודאות).

 

מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?

 

אני מאמין שהרכבתי את החיישן חמצן נכון (4 חוטים) אחרת הנורה לא הייתה נכבית לפעמים.

 

תודה מראש.

 

 

לצערך במקרה ברכב שלך ישנו חיישן חמצן קדמי שהוא בעל 4 חוטים, הוא נקרא WIDEBEND וחייב לשים אך ורק חיישן מקורי \ תואם מקורי בלבד בלבד.

 

אם אתה לא תשים חיישן שמתאים מבחינת התנגדות מדויקת + שיהיה חיישן פס רחב, המנורה תחזור לאחר 10 שניות גג

 

של הגג.

 

בד"כ קוד התקלה שהולך שם הוא:P0135.

 

(לגביי התקלה שלך, מעולם לא נתקלתי בתקלת חיישן חמצן אחורי בהונדה אקורד)

 

 

בהצלחה.

פורסם

ברק, עוד לא שעמתי שהיה בעיות אצל מישהו בגלל שחיישן לא מקורי, התקנתי בסיוויק ובסוזוקי תחלופי של דנסו והוא עובד כבר 5 שנים..

 

ההתנגדות תקינה, ככל שהחיישן התחמם ההתנגדות תיגדל, 4 אום זה טוב לחיישן קר

לגבי החיישן החדש, הבנתי שאת החיבור עשיתה לבד...

לחיישן הזה יש 2 מינוסים, מינוס סליל חימום, ומינוס אינפורמציה. נירה לי התבלבלתה, תיבדוק לפי תרשים ותעדכן!

פורסם
ברק, עוד לא שעמתי שהיה בעיות אצל מישהו בגלל שחיישן לא מקורי, התקנתי בסיוויק ובסוזוקי תחלופי של דנסו והוא עובד כבר 5 שנים..

 

ההתנגדות תקינה, ככל שהחיישן התחמם ההתנגדות תיגדל, 4 אום זה טוב לחיישן קר

לגבי החיישן החדש, הבנתי שאת החיבור עשיתה לבד...

לחיישן הזה יש 2 מינוסים, מינוס סליל חימום, ומינוס אינפורמציה. נירה לי התבלבלתה, תיבדוק לפי תרשים ותעדכן!

 

תנסה להתקין על אקורד 2002, או על סובארו.. ותגיד לי מה התוצאות של הבדיקה:)

פורסם

בהונדה אקורד לצערי בעבר. ולצערך (מניסיון ) גם אוניברסלי של דנסו. וגם תואם מקורי ספציפי לדגם של האקורד (NGKׁׂׂ) לא עובד כמו שצריך.מניסיון רק המקורי לפי המקט שלהרכב שלך עובד כמי שצריך .כל ניסיון לחסוך בנישא רק יעלה לך יותר כסף.על הסקינר רואים את ההבדלים ,במקורי רואים שהגרפים הרבה יותר מהירים ,והתגובות של האוניברסלי ,וגם הNGK המותאם ספציפי יותר עצלנים.אחרי ההחלפה למקורי הרכב נסע הרבה יותר טוב וצריכת הדלק ירדה. גם המקורי היה של NGK אבל כנראה שהם מיצרים להונדה את המקורים שונה.:evil:

פורסם (נערך)
בהונדה אקורד לצערי בעבר. ולצערך (מניסיון ) גם אוניברסלי של דנסו. וגם תואם מקורי ספציפי לדגם של האקורד (NGKׁׂׂ) לא עובד כמו שצריך.מניסיון רק המקורי לפי המקט שלהרכב שלך עובד כמי שצריך .כל ניסיון לחסוך בנישא רק יעלה לך יותר כסף.על הסקינר רואים את ההבדלים ,במקורי רואים שהגרפים הרבה יותר מהירים ,והתגובות של האוניברסלי ,וגם הNGK המותאם ספציפי יותר עצלנים.אחרי ההחלפה למקורי הרכב נסע הרבה יותר טוב וצריכת הדלק ירדה. גם המקורי היה של NGK אבל כנראה שהם מיצרים להונדה את המקורים שונה.:evil:

 

המקורי בדגם הזה הוא של DENSO, אבל כל השאר מה שאמרת הוא נכון.

ה NGK מגיע בשנתונים נמוכים. עד 2001., ובחיישן האחורי הולך שם NTK. משנת 2002 באקורד. בסיוויק לעומת זאת הכל DENSO.

עריכה אחרונה על ידי barak5915
פורסם

ראשית כל, אני מודה לכולם על ההערות וההארות. דבר שני, אכן החיישן הישן(תקול) שפירקתי היה של Denso.

דבר שלישי, כאשר רשמתי קוד תקלה 65, התכוונתי להבהובים של נורת ה check engine ולפי זה דרך האינטרנט הגעתי לחיישן חמצן האחורי. לא בדקתי דרך מחשב. ודרך אגב, יש ממיר ויש דוד באוטו והכל נמצא במקומו.

×
×
  • תוכן חדש...