Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום קיבלתי אתמול תוצאות בדיקה הרכב נקי למעט

מרכב בעלי משמעות נמוכה -הוחלף פגוש אחורי ,הוחלפה כנף ימנית ,וכול צד שמאל תיקוני פח וצבע,מה גם שבכנף השמאלית אפשר לראות את נזילות הצבע .

 

האם הרכב עבר תאונה ? האם עלי לקחת את הרכב במחיר שסגרנו לפני הבדיקה או שמא עלי לבקש הפחתה נוספת ?

פורסם

ברור שהרכב עבר תאונה אך יש לה בעיקר משמעות סחירותית.

תחילה תבקש מבעל הרכב לראות את דו"ח השמאי מהתאונה כדי שתוכל לראות את הנזק שנגרם ואיזה חלקים הוחלפו.

כאשר אתה רושם שהוחלפה כנף אתה כנראה מתכוון לכנף קדמית כי כנף אחורית לא ניתן להחליף אלא רק לתקן.

אז כנראה שהרכב עבר 2 תאונות ולא רק אחת. האם בעל הרכב סיפר לך על התאונות לפני הבדיקה?

אם תתן פרטים נוספים לגבי הרכב נוכל לייעץ לך בנושא המחיר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם (נערך)
ברור שהרכב עבר תאונה אך יש לה בעיקר משמעות סחירותית.

תחילה תבקש מבעל הרכב לראות את דו"ח השמאי מהתאונה כדי שתוכל לראות את הנזק שנגרם ואיזה חלקים הוחלפו.

כאשר אתה רושם שהוחלפה כנף אתה כנראה מתכוון לכנף קדמית כי כנף אחורית לא ניתן להחליף אלא רק לתקן.

אז כנראה שהרכב עבר 2 תאונות ולא רק אחת. האם בעל הרכב סיפר לך על התאונות לפני הבדיקה?

אם תתן פרטים נוספים לגבי הרכב נוכל לייעץ לך בנושא המחיר.

 

הרכב הוא מליסינג משברולט certified

 

יד 1

אחריות יבואן 1 שנה

65,000 ק"מ

טסט עד 01/15 (קצת מפריע לי הטסט הקרוב )

מערכת מולטי מדיה

סוכם שהם יבצעו טיפול 75000 ק"מ

ישנה שריטה לאורך דלת ימין סוכם שיעשו פוליש ווקס (לא מאמין שזה יעזור )

 

מחיר לאחר הנחה 50K

 

http://www.chevrolet.co.il/certified/CarDetails.aspx?CarNum=4694872&brand=%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98&model=%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98%20%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%96&year=2011

עריכה אחרונה על ידי Avshalom Agmon
פורסם
למה דווקא קרוז?

שנתון יחסית למחיר ?

 

למה לא?

אני רכשתי מהם לפני חודשיים ומאוד מאוד מרוצה.

תמורה נהדרת למחיר!

רכב מפנק, נח, בטיחותי, מאובזר. מה שכן צריכת הדלק סביב 1:10.

אני רכשתי מסניף ראשון לציון אצל נציג בשם יוני.

הייתי מציע לפנות אליו ולחפש כאלו שקצת יותר שמורות, יוני יודע לעשות סינון ולהתאים לך אז אני ממליץ לך לפנות אליו ישירות.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

אם אתה מחפש להגיע מנקודה א' לב' ולא איכפת לך שיש לך סמל של שברולט, אז מה הבעיה?.

יש אחריות על הרכב, הרכב בטיחותי, מתאים למשפחה ואפשר לקנות שנתון גבוהה מה שיכול להסיר דאגות של אמינות.

חושב שזו בחירה טובה למישהו שמחפש רכב משפחתי טוב באמצע.

פורסם
אם אתה מחפש להגיע מנקודה א' לב' ולא איכפת לך שיש לך סמל של שברולט, אז מה הבעיה?.

יש אחריות על הרכב, הרכב בטיחותי, מתאים למשפחה ואפשר לקנות שנתון גבוהה מה שיכול להסיר דאגות של אמינות.

חושב שזו בחירה טובה למישהו שמחפש רכב משפחתי טוב באמצע.

 

האם המחיר סביר ביחס לבדיקה במכון ?

פורסם

עזוב הנחה, האם נכנסת למחירון לוי יצחק ובדקת את המחירון לפני ואחרי שקלול של הליסינג והק"מ? אם לא, תיכנס למחירון ותבדוק:

http://www.winwin.co.il/Cars/Mehiron/Lobby/CarPage.aspx

 

בנוסף יש להם שירות של קביעת ירידת ערך בחינם, תוכל לשלוח אליהם את הבדיקה של הרכב ויוכלו להגיד לך בערך כמה ירידת הערך באחוזים (בלי קשר להפחתה של הליסינג והק"מ):

http://www.levi-itzhak.co.il/Levi/Templates/showpage.asp?DBID=1&LNGID=2&TMID=10004&FID=152&PID=300

פורסם
עזוב הנחה, האם נכנסת למחירון לוי יצחק ובדקת את המחירון לפני ואחרי שקלול של הליסינג והק"מ? אם לא, תיכנס למחירון ותבדוק:

http://www.winwin.co.il/Cars/Mehiron/Lobby/CarPage.aspx

 

בנוסף יש להם שירות של קביעת ירידת ערך בחינם, תוכל לשלוח אליהם את הבדיקה של הרכב ויוכלו להגיד לך בערך כמה ירידת הערך באחוזים (בלי קשר להפחתה של הליסינג והק"מ):

http://www.levi-itzhak.co.il/Levi/Templates/showpage.asp?DBID=1&LNGID=2&TMID=10004&FID=152&PID=300

 

לפי המחירון באתר יצחק לוי 59800

 

כמה אני צריך להוריד על רכב מליסינג ?

 

וכמה אם בכלל על צריך להוריד על תוצאות הבדיקה שהראו כי הוחלף פגוש אחורי ,כנף ימנית וכול צד שמאל עבר תיקונים של פח וצבע ?

פורסם

חבר, כתבתי לך. תיכנס למחירון, תיכנס לכרטיס של הרכב שלך כולל דגם ושנה יש שם מה שניקרא "שקלול מחיר". תכניס לשם את כל הנתונים ותקבל מחיר אחרי שקלול.

בנוסף, אם אין דוח שמאי, תשלח את הטופס של הבדיקה ללינק השני ואמורים לחזור אלייך עם תשובה כמה הם מעריכים שיש ירידת ערך לרכב.

נגיד וקבעו ירידת ערך 5%, תזין את כל הנתונים במחירון של לוי יצחק כולל היד, הליסינג וירידת הערך ותקבל את המחיר לפי לוי יצחק.

מהמחיר הזה אפשר בד"כ להוריד עוד קצת, ואז תדע אם מה שאתה הולך לשלם שווה או לא...

פורסם

תפתח יד2 כדי להתרשם ממחירי השוק האמיתיים של הרכב (רמז, לוי יצחק מנותק מהמציאות).

חבר רכב לפני כמה חודשים 2010 ב-40K ש"ח ומאז בוכה על הוצאות הדלק (לפני הקרוז הייתה לו שברולט אוואו שגם לא הייתה פאר היצירה).

פרסם בניסיון להיפטר מהנבלה אבל הטלפון דומם.

תעשה עם המידע הזה מה שאתה רוצה.

בתקציב הנ"ל אני הייתי מחפש קיה סיד 2010 או יונדאי I30 2009.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...