Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרוב: החמרה בתקנות התעבורה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מסכים לחלוטין, אבל מה לעשות שמהירות מעל המותר בדרך בין עירונית, למרות היותה אחת העבירות הזניחות כגורם לתאונות היא גם אחת הכי נפוצות והכי קלה לאכיפה?

 

עד שלא תהיה מצלמה שיודעת לזהות "הפקרת פצוע", "נהיגה בשיכרות" וכד' בצורה אוטומטית המצב לא ישתפר ואם לשפוט לפי הכתבה אף ידרדר.

 

כן אבל מקומנו כנהגים (ולדעתי מקום משרד התחבורה כי בשמו המלא משרד התחבורה והבטיחות בדרכים) לדרוש שהסיבה לאכיפה קשה של עונשים כבדים תהיה על עבירות מסוכנות לבטיחות ולא על עבירות נפוצות שקלות לאכיפה ולכן מכניסות הרבה כספים.

לזה הייתי מצפה ממשרד האוצר, לא מהמשרד האמון על הבטיחות בדרכים.

 

אותי מטרידה העובדה שהשוטר יכול לתת דו"ח על עבירה שיש לו "חשד סביר" שבוצעה. הוא לא יהיה חייב בכלל לראות את העבירה או להוכיח שהיא בוצעה.

 

זה בסה"כ להכשיר את השרץ הקיים, במקום שהשוטר ייתן לך דו"ח כי ככה נראה לו ואין לו הוכחה לכלום ואז ישקר בבית המשפט (ואולי יתפס בשקר) ויגיד שראה אותך עובר עבירה, עכשיו מצאו לו דרך אמצע "נראה לי שראיתי עבירה".

 

ירדה לטימיון היא לא, כי יש הכנסות מכובדות מהמצלמות, הגיוני גם.

 

זה הכי מדאיג לדעתי: "מעבר לכך, קובעת ההצעה כי גם מקרים בהם שוטרים כלל לא ראו את העבירה מתבצעת יכולים להעניק שלילה מנהלתית של שלושה חודשים לנהגים"

 

ירידה לטמיון בהחלט, ההכנסות לא רק הרבה פחות מהציפיות, אלא פחות מההשקעה!

לצערי אני לא מוצא את הכתבה מרוטר עכשיו שהראתה את ההכנסות מפרויקט א3 יחסית להשקעה, זוהי השקעה גרועה, יותר גרוע מלקנות עכשיו מטבע של סיירה ליאון או ליבריה.

 

מה גם שהם בזבזו בהתחלה את המקומות ה"טובים" למצלמות, אלה שהם 4 ו-5 נתיבים, רחבים, בין עירוניים, בירידה עם רוח גבית וכו'.

כלומר המקומות שהיו אמורים להביא את הרווחים הכי גבוהים כבר עם מצלמות, ועדיין לא הצליחו לכסות את ההשקעה, לא מדברים בכלל על להרוויח.

אז לשים עוד כמה מיליוני שקלים שם? כבר עדיף לטווח הארוך לקנות דולר ליברי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין בעיה, מי שנוסע 40 קמ"ש מעל מה שמותר, שיכניסו אותו גם פה לכלא לשנה מבחינתי.

אבל אם נסעת 5 קמ"ש מעל המותר ולשוטר יש ספק סביר שנסעת 20 מעל?

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

אז כדאי שתחייך בזמן שמצלמים אותך לתיק

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

כל הפוקוס על "האזרח ימצא אשם, היה חשד סביר, העונש שהוא בטוח יקבל", אך לא נאמרה אפילו מילה אחת מה יעשו לשוטר שתפר תיק לאזרח ושיקר במודע (כמו שהוכיחו לא פעם מצלמות דרך).

מערכת המשפט בישראל (לצערי) עדיין לא מוכנה להכיר במצב שבו שוטר יתפס עם המכנסיים למטה ויצטרך לשלם את מלוא המחיר על תלונת שווא שהוכחה מעל לכל ספק בצילום (כמו ביומיים האחרונים)-גזרי דין כגון פיטורים מהמשטרה, אפשרות תביעה אזרחית על ידי הנהג שתסתיים בקנס מוגדל מכיסו של השוטר ויחידת מתנ"א שאליה הוא משוייך, הטלת אחריות פלילית על מפקדי השוטרים שסרחו-כל אלו לדעתי הם חלום מתוק.

פורסם

אתה מציע הצעות שעלולות להוציא כסף מהמדינה ולא מכניסות אליה :roll:

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בעיר או בכלל? אם זה בעיר זה דיי סביר, 90 במקום 50 בדרך עירונית זה לחפש צרות.

אם מדובר על כבישים בינעירוניים, זאת אומרת משהו שמקביל ל-130 קמ"ש על כביש 4 או 150 קמ"ש על כביש 6 זה טירוף מצד המחוקק.

בכל מקום. מצאתי את זה לפני כמה חודשים, אחרי שאחד מחברי הפורום התלונן על קנס של 4000 ש"ח שקיבל על חריגה לא גדולה מהמהירות המותרת, וכאשר חיפשתי מידע על נהיגה בנורווגיה הנושא עלה.

לפי מה שקראתי הכבישים בנורווגיה בעייתיים מאד, ומצד שני - מלכודות מהירות רבות מאד. גם שם חייבת להתבצע מדידה, והייתי מהמר שמספר השוטרים המוזחתים שם לא שונה מהותית ממספרם אצלנו, רק שאנחנו מקטרים יותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

״קיים חשד סביר״, אולי בעצם לוביסטים של יבואני DVR יזמנו את החוק כדי לגרור קניה המונית של מצלמות כהוכחה עתידית לחפותם?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

הלובי כולל את no-risk ואילן משרשור ה-DVR :lol:

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

נראה לי שרוב האנשים יעדיפו לקנות מצלמות באיביי.

בכל מקרה -שוטר שיראה פורש יכול אוטומטית לתת לנהג דו"ח כי יש חשד סביר שהוא ינהג מעל המהירות המותרת. כנ"ל לגבי STI או בימר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

כולם צריכים לנהוג על סובארו DL, אחידה, בצבע לבן, או אולי סוסיתא, גם היא בצבע לבן.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

פה מתגלה היתרון הסודי של הקליאו RS! מוכן להתערב ששוטרים לא יראו הבדלים

 

לגבי איביי, אני לא יודע ואני ממש לא בטוח שהרוב קונים באייבי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
למי שלא יודע - בנורווגיה נהג שנלכד נוהג ב-40 קמ"ש ויותר מעל המהירות המותרת זוכה ב-18 ימי שהיה במתקן של הממלכה, ללא משפט.

 

ראיתי את התנאים בהם כלוא אנדרס ברביק, רוצח הילדים מאוסלו. אם לא הייתה מדיניות הסגרה, חצי עולם היה מגיע לשם לנהוג 40 מעל המותר.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

החוק הזה יאפשר לכאורה להפיק משתי מצלמות מהירות קבועות הממוקמות על קטע כביש אחד מהירות ממוצעת.

כך אפשר יהיה לקנוס נהג על עבירת מהירות בקטע דרך מסוים גם אם המהירות שנמדדה בכל מצלמה הייתה נמוכה מן המהירות המותרת.

הפחתת המהירות בזמן מעבר ליד מצלמה לא תעזור.

 

אותי זה מפחיד!


×
×
  • תוכן חדש...